قانونگذاران را به پلیس اصلاحات مطابق با لایحه هنوز هم چهره های اپوزیسیون در قفل مینه سوتا کنگره

به عنوان ساعت علامت پایین در جلسه مدیران در تقسیم خانه ملت گفت: آنها باقی مانده امیدوار است که توافق آزمایشی د

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

به عنوان ساعت علامت پایین در جلسه مدیران در تقسیم خانه ملت گفت: آنها باقی مانده امیدوار است که توافق آزمایشی در سراسر پلیس اصلاحات را تصویب دوشنبه شب اما یک کلید رهبر جمهوریخواهان گفت: شغل های محلی و پروژه های لایحه — که معمولا به نام پیوند لایحه خواهد شکست پس از مذاکرات محرمانه به پایان رسید بدون سازش و قانونگذاران افزود: "قرص های سمی" به پیشنهاد.

قانونگذاران به نام دوباره به کنگره در هفته گذشته به در نظر گرفتن حق وتو به 30 روز گسترش دولت در زمان صلح و اضطراری برای مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر. و پس از امید بستن به انجام این کار, آنها در زمان سه نفر از دیگر پیشنهادات: پلیس قانون دوباره می نویسد ناشی از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس اتصال و مالیات و مکمل هزینه های لایحه.

رهبر جناح اکثریت مجلس Ryan Winkler, D-Golden Valley گفت: پیشنهاد شد "بسیار نزدیک" به نهایی صبح روز دوشنبه و نمایندگان گفت: آنها آغاز خواهد شد بحث در مورد یک پلیس لایحه دوشنبه شب در 10:45 p. m.

فشار به آدرس پلیس پاسخگویی و عدالت کیفری اصلاحات می آید پس از سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن برای بیش از هشت ساعت در 25 مه به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد و تماشاگران نامیده می شود برای کمک به. اطرافیان تصویری از این حادثه موجب ملی تماس برای تغییرات در راه متحده رسیدگی افسران پلیس که عمل کردن. چوین چهره قتل درجه دوم و طرح اتهامات در Floyd کشته شدند.

قانونی رهبران به عنوان بخشی از لایحه مصالحه مطرح ممنوعیت پلیس استفاده از chokeholds و جنگجو و آموزش آنها برنامه ریزی شده به قانون تنظیم یک پانل مشاوره از سهامداران به توصیه مینه سوتا هیئت صلح افسر استانداردها و آموزش.

اندازه گیری نیاز به آموزش های اضافی در برخورد با مردم در سلامت روحی و روانی بحران و با Minnesotans مبتلا به اوتیسم و ایجاد در اداره جنایی دلهره یک واحد جدید شارژ با بررسی نمونه هایی از پلیس نیروی مرگبار, جنایی, رفتار جنسی و تضاد منافع توسط افسران صلح. واحد خود را یافته و در دسترس مشاهده می شود. و دولت را در شش داوران انتخاب شده و آموزش دیده برای بررسی مرگبار پلیس رفتار میکنند ،

"شماره 1 چیز (Minnesotans) می خواهید ما را به انجام در حال حاضر چیزی است که با اصلاحات به سمت پلیس پاسخگویی بنابراین من معتقدم که اتفاق می افتد امروز" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake به خبرنگاران گفت:. "که من فکر می کنم خواهد بود که داستان امروز."

Senate Majority Leader Paul Gazelka, R-East Gull Lake, on Monday, July 20, 2020, said legislative leaders had reached a tentative agreement on police reform measures. Dana Ferguson / Forum News Service

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake, on جمعه, جولای 20, 2020 گفت: قانونی رهبران توافقنامهای در پلیس اقدامات اصلاحات. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

قوانین دیگر به نظر می رسد کمتر به احتمال زیاد به گرد هم می آیند دوشنبه شب به عنوان COVID-19 همه گیر و حزبی gridlock در کنگره دوباره از خط خارج گفتگو در مورد مصالحه. جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا در مجلس نمایندگان گفتند که بلوک a $1.35 میلیارد مطابق لایحه به پیشنهاد مالیات وجود دارد. رهبران گفت: آنها می خواستند برای اولین بار تصویب یک پیشنهاد محدود کردن فرماندار اقتدار را به دستور اجرایی برای مبارزه با COVID-19 قرار داده و بیشتر از قدرت قانونگذاری در قانون' دست.

"من فکر می کنم ما رفته عقب از جایی که ما دو-سه هفته پیش بود. از آنجا که من فکر می کنم که به ما می دهد شانس بسیار کمی برای به دست آوردن چیزهایی گذشت" خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج به خبرنگاران گفت: صبح روز دوشنبه. "چیزهایی وجود دارد که در لایحه ای که ما را در نظر سم قرص."

پس از روز بسته-درب جلسات اختلافات ظاهر به عنوان سیاست طرح های ساخته شده راه خود را به نور روز در روز دوشنبه. قانونی رهبران و دفتر فرماندار ملاقات برای هش کردن برنامه های است که می تواند درخواست تجدید نظر به جمهوری خواه به رهبری سنا DFL-کنترل خانه خود و به دست آوردن امضای فرماندار اما اقلیت رهبران گفت: آنها به اندازه کافی مشورت در مورد پیوند لایحه و طرح های وابسته به آن است.

Minnesota House Minority Leader Kurt Daudt, R-Crown, on Monday, July 20, 2020, told reporters that Republicans would not support a bonding bill, likely blocking its path forward in the Capitol. Dana Ferguson / Forum News Service

مینه سوتا خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج در دوشنبه 20 ژوئیه سال 2020 به خبرنگاران گفت که اوباما نمی خواهد حمایت از پیوند لایحه به احتمال زیاد مسدود کردن راه خود را به جلو در کنگره. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

اقلیت قفقاز در هر اتاق نگه دارید و یک موقعیت منحصر به فرد در گفتگو در مورد پیوند لایحه به رای آنها نیاز به اجازه دولت قرض به صندوق پروژه های عمومی. و Daudt گفت: خانه پیوند پیشنهاد شامل هزینه های است که نمی شود آنها مایل به حمایت از.

در حالی که منافع گروه های لابی و اجزای تشکیل دهنده به طور معمول پر کردن کنگره برای کمک به فشار اولویت قانون به تصویب ساختمان نشسته تقریبا خالی دوشنبه پس از نگرانی در مورد COVID-19 همه گیر و تهدید به ساختمان زیر ناآرامی های مدنی زیر فلوید مرگ است.

و به عنوان رهبران محلی طرفداران و دیگران به نام قانونگذاران و یا فشرده آنها را از طریق رسانه های اجتماعی به تصویب قوانین آنها در مورد مراقبت از آن روشن نیست نظرات مجبور همان ضرورت به عمل می کنند.

"آنها فقط نمی تواند آن را انجام داده و در ضمن همه این شایسته در پروژه های بیحال و این جوامع مطمئن نیستند که اگر آنها در حال رفتن به باید منابع را به ادامه" برادلی پترسون, مدیر اجرایی, مینه سوتا, ائتلاف بیشتر مینه سوتا شهرستانها گفت: از متوقف محلی مشاغل و پروژه های لایحه. "آن زمان فقط می توانید آن را انجام داده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن