آخرین سوار سواره نظام هنگ از ارتش هند به از دست دادن اسب, دریافت آهن steeds

نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | به روز شده: 15 مه سال 2020 10:09:23 am ریشه 61 سواره

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aman سینگ Chhina | Chandigarh | به روز شده: 15 مه سال 2020 10:09:23 am
indian army, indian army 61 cavalry, indian army 61 cavalry, no more horses in indian army, indian army tankers, indian army news ریشه 61 سواره نظام دروغ در سال های بلافاصله پس از استقلال در سال 1947 هنگامی که شاهزاده متحده بودند ادغام با هند است. (منبع: ssbcrack.com)

آخرین سوار سواره نظام هنگ از ارتش هند و یکی از معدود در جهان, 61, سواره نظام به زودی خود را از دست بدهند تگ خاص و مجهز با تانک به جای اسب.

منابع در ارتش نشان داد که چرخ تعیین شده است در حال حرکت به mechanise این جیپور-بر اساس هنگ و آن را امروزی تر ،

"وجود مستقل زرهی اسکادران واقع در نقاط مختلف کشور و این خواهد آورد تحت 61 سواره نظام به شکل یک زره پوش هنگ. این مستلزم تقریبا بدون هزینه های اضافی به عنوان اسکادران در حال حاضر مجهز به مخازن"یک افسر ارشد گفت: در حالی که تایید حرکت می کند.

گذار از نظام به کامل هنگ زره پوش را حدود پنج ماه زمان و یا حتی بیشتر در نظر Covid-19 محدودیت در محل. هنگ خواهد بود مستقر در یک محل جدید در یک زمینه فعال سازند.

منابع می گویند اسب از هنگ واقع خواهد شد در دهلی نو که در آن واحد در حال حاضر دارای یک حضور همراه با ارتش چوگان و سوارکاری باشگاه. این اسب اسکادران خواهد شد که پرسنل که در حال آموزش سوارکاری و سقوط خواهد کرد در زیر حوزه مدیر کل مکانیزه نیروهای.

پیشنهاد برای تغییر نظام را نقش فعال زرهی هنگ بر اساس توصیه های Shekatkar کمیته. این کمیته تحت ریاست سرهنگ Gen DB Shekatkar (retd) بود راه اندازی شده است نشان می دهد اقدامات به منظور افزایش قابلیت رزمی و دوباره تعادل هزینه های دفاعی کشور از نیروهای مسلح و ارائه شده بود در گزارش خود در دسامبر 2016.

هنگ بود و بیشتر نقش تشریفاتی و نیز عمیقا درگیر در حوادث مربوط به اسب سواری و تولید بسیاری از سواران معروف.

ریشه 61 سواره نظام دروغ در سال های بلافاصله پس از استقلال در سال 1947 هنگامی که شاهزاده متحده بودند ادغام با هند است. با لغو این کشورها آن بود که تصمیم به منحل کردن همه منظم و نامنظم سابق وزارت امور خارجه نیروهای سواره نظام و بالا بردن یک "اسب سواره نظام".

در میان سواره نظام هنگ که ادغام به شکل 61 سواره نظام در سال 1954 بود گوالیور Lancers جودپور/Kachhawa اسب و میسور Lancers.

با مکانیزاسیون 61 سواره نظام رئیس جمهور محافظان (PBG) خواهد بود که تنها horsed عنصر باقی مانده در ارتش. این PBG انجام تشریفاتی نقش برای رئیس جمهور هند است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب