آخرین 10 روز مثبت منحنی شروع به steepen

نوشته شده توسط Ravish Tiwari , Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 7:10:23 am ICM

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط Ravish Tiwari , Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده: مه 25 سال 2020 7:10:23 am
coronavirus, india coronavirus news, corona news, coronavirus india, india coronavirus update, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases ICMR سوابق نشان می دهد که بین آوریل 16 و 28 به مثبت رای سقوط از 4.8 درصد به 3.0. (اکسپرس عکس Bhupendra رعنا)

در حالی که دولت حفظ کرده است که کم مثبت رای (به اشتراک گذاری از آزمون است که عملکرد مثبت موارد) تضمین نمی کند و بیشتر فشرده تست برای Covid, ICMR سوابق نشان می دهد که افزایش مداوم مثبت نرخ بیش از چهار هفته است.

بیشتر از آن در 10 روز گذشته هنگامی که کارگران مهاجر را شروع کرده اند به خانه بازگشت و در هیئت مدیره Shramik قطار ویژه.

ICMR سوابق نشان می دهد که بین آوریل 16 و 28 به مثبت رای سقوط از 4.8 درصد به 3.0. اما این شروع صعود تا پس از آن به 7.0 در پایان روز در مارس 23.

مثبت روند در واقع steepens بیش از گذشته یک هفته از زمانی که مستند محدودیت ها کاسته شد. تجمعی مثبت 9 رای از مجموع آزمایشات انجام شده هنوز هم قراردادن موشواره زیر 5 درصد است.

بخوانید | هند coronavirus اعداد توضیح داد: کاهش سرعت در برخی از نقاط مشکل

پاسخ به یک سوال از هند اکسپرس ICMR DG Balram Bhargava اعتراف کرد که افزایش مثبت است دلیلی برای نگرانی است.

مورد مرگ و میر میزان مرگ و میر به عنوان یک درصد از Covid-موارد مثبت) گرچه پایدار است در طول این دوره بین 3 و 3.5 درصد است.

به طور معمول Covid روند هر چند برگه های اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط دولت نشان می دهد 14 روز تاخیر در انعکاس مستند تسهیلات. برای مثال در هفته گذشته Niti Aayog عضو Dr Vinod پل گفت که داده ها تا مارس 22 را منعکس سود ساخته شده در مستند 2.0 به پایان رسید که در آوریل 3.

آخرین روند آمدن به هند رمپ تا تست از زیر 30,000 روزانه در اواسط ماه آوریل به بیش از 1 لاخ آزمون در حال حاضر. بیش از 6000 مورد جدید گزارش شده برای چهار روز گذشته در یک ردیف.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط مدرسه مارتین آکسفورد در دانشگاه آکسفورد هند سوابق تجمعی مثبت نرخ حدود 4.5 درصد و رتبه بهتر از ایالات متحده آمریکا (11.6 درصد) و انگلستان (7.6 درصد), ایتالیا (6.7 درصد) و ژاپن (6.2 درصد) به عنوان در مارس 23. اما آخرین روند می تواند بر این لیست.

این روند رو به بالا در مثبت دارای اهمیت در پی افزایش جنبش مهاجران از منطقه قرمز به مناطق سبز و نارنجی مناطق.

راه آهن در واقع تقبل قایق از آب عبور حدود 40 لاخ کارگران مهاجر از مراکز شهری به مکان های مادری خود در سه هفته گذشته. و برنامه ریزی برای اجرای 2600 بیشتر Shramik ویژه قطار در 10 روز آینده.

این منجر به افزایش در موارد مهاجر در مقصد متحده مانند تا Bihar, Jharkhand, Madhya Pradesh, Rajasthan, اوریسا و بنگال غربی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن