Ladakh بن بست: دهلی نو به بررسی نماینده ویژه-سطح مذاکرات میان اولین آزمایشی نشانه هایی از climbdown

نوشته شده توسط Shubhajit Roy , Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 8:15:10 am نار

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy , Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 8:15:10 am
US Afghan peace envoy, Jaishankar US Afghan peace envoy, US Afghan peace envoy, Indian express نارندرا نخست وزیر با وزیر امور خارجی S Jaishankar و NSA agnew. (عکس)

هشت هفته به مرز ایستادگی کردن دهلی نو است و با توجه به فعال شدن نماینده ویژه (SR) مکانیزم در مرز ایران.

تحت این, مشاور امنیت ملی agnew می تواند بحث را به همتای خود دولت چین عضو شورا و وزیر امور خارجه وانگ یی با تنها هدف از "د-تشدید" و "خنثی کردن" وضعیت هند اکسپرس آموخته است.

این می آید در میان آزمایشی نشانه هایی از یک climbdown در برخی از "درگیری" پنج روز پس از فرمانده کل سپاه-سطح مذاکرات در یک توافق گام به گام د-تنش در شرق لاداخ.

تحت این هر دو طرف شد و قرار است به خروج نیروی انسانی و ساختار و تایید می شود انجام شد 5 جولای. "تیم از ارتش را به منظور بررسی در برخی از نقاط که در آن نیروهای ما در یک بن بست.

توضیح داد| Ladakh بن بست در هفته 9 چه هند گزینه های در مرز چین در حال حاضر ؟

گزارش های دقیق را به ما فقط فردا اما شواهدی وجود دارد برخی از خروج از نیروی انسانی و برچیدن سازه حداقل در Galwan منطقه " یک مقام ارشد امنیتی استقرار افسر گفت. این ثبت شده است در سه روز گذشته گفت: با توجه به پیشرفت است "الحسین...نه به عنوان مورد نظر".

"ما نمی دانیم که اگر عمدی. آب و هوا در چند روز گذشته قرار داده شده است. در Galwan رودخانه است که در سیل. که می توانید حرکت های آهسته و" افسر گفت.

خانه مقام وزارت گفت که یک جدول زمانی در حدود 10 روز تا به حال کشیده شده است نگه داشتن در ذهن چه می توان هر روز با اهداف تعریف شده هر سه تا پنج روز است.

"ممکن است نیاز به تجدید نظر در این جدول زمانی اما حداقل برخی از پیشرفت های ساخته شده در Galwan منطقه است. که اولویت منطقه برای ما" این مقام گفت.

بخوانید | چین باعث می شود ادعای جدید در مرز شرقی با بوتان

در Pangong Tso از جمله منطقه بین انگشت 4 و 8 که در آن چینی ramped تا حضور خود را از ماه مه د-تنش است که هنوز هم مشخص نشده است.

"تا آنجا که به ساخت تا در Depsang نگران است که یک ماده از نگرانی. نتایج ملموس ممکن است زمان را با توجه به نحوه مذاکرات در بازی" این مقام گفت.

همین حالا از توضیح داد | هر دو کشور هند و چین در حال وزن گزینه های خود را – چه چیزی می تواند باشد ؟

SR-مکانیزم است که به کاوش و حتی خارجی به عنوان وزیر امور S Jaishankar صحبت کرده است به وانگ در ظرفیت خود به عنوان وزیر امور خارجه ،

این منابع گفته است که یک "جعبه ابزار" دهلی نو برای رسیدن به پکن در "سطح بالاتر است." برای یک دولت عضو شورا بالاتر از وزیر امور خارجه در سیستم سلسله مراتبی.

در هند مورد هر دو Jaishankar و Doval در یک سطح هستند — هر دو کابینه رتبه.

بخوانید | در میان Covid لاک بن بست, ساعت ملاقات دادخواستها رئیس جمهور

آنچه متفاوت است در طرف چینی است که وزیر امور خارجه و دولت عضو شورا (نماینده ویژه) توسط همان فرد پس از 2018. تا سال 2017 با وزیر امور خارجه چین و دولت عضو شورا بودند افراد مختلف متفاوت است.

در سال 2017, در طول Doklam مرز stand-off, چینی دولت عضو شورا بود Yang Jiechi — که نماینده خاص. که ساخته شده آن را آسان تر برای مخاطبان به عنوان آنها می تواند رسیدن به افراد مختلف در سیستم چینی.

وانگ — شد که دولت عضو شورا و از این رو نماینده ویژه — بسیار قوی تر از او بود در سال 2017.

خواندن کامل متن: ساعت مودی آدرس به نیروهای مسلح در له

این وضعیت پیچیده برای دهلی نو است.

این تفکر در جنوب بلوک است که رسیدن به او را در یک سطح بالاتر از چینی ها دیدگاه — کار ممکن است و در نتیجه فعال کردن NSA-led SR-سطح مکانیزم در نظر گرفته می شود.

22 جلسه ویژه نمایندگان هند و چین برگزار شد در دهلی نو در تاریخ 21 دسامبر 2019.

به عنوان خوانده شده | برنامه های چینی ممنوع, دولت خواستار وطنی آنهایی که به افزایش به چالش

در آن جلسه ویژه نمایندگان "توافق" بود که آن را "مهم است برای حفظ صلح و آرامش در مناطق مرزی برای توسعه کلی روابط دو جانبه انتظار حل و فصل نهایی از مرز سوال".

"وجود دارد یک اجماع است که هر دو طرف باید احترام یکدیگر حساسیت ها و نگرانی های خود به منظور ایجاد اعتماد متقابل به این مهم برای آینده توسعه روابط دوجانبه" MEA بیانیه ای گفته بود پس از آن.

نخست وزیر نارندرا جمعه در سفری غیرمنتظره به لاداخ و تعامل با ارتش و ITBP سربازان در Nimu پست.

ITBP DG S S Deswal گفت: "این دیدار از ساعت افزایش یافته و روحیه نیروهای. کامل ملی, رهبری, رهبری سیاسی و نیروها و jawans...آنها اختصاص داده شده به ملت و تامین امنیت مرزهای ما."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن