La Liga می زند صحبت از 20 ژوئن راه اندازی مجدد

La Liga حاضر به تایید لگنس مربی Javier Aguirre را اعلام کرد که فوتبال اسپانیا فصل را دوباره شروع و در تاریخ 2

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

La Liga حاضر به تایید لگنس مربی Javier Aguirre را اعلام کرد که فوتبال اسپانیا فصل را دوباره شروع و در تاریخ 20 ژوئن پس از متوقف برای بیش از سه ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"وجود دارد هیچ تایید خرما برای بازگشت به رقابت" a La Liga سخنگوی گفته رویترز روز پنج شنبه. "ما شروع جلسات آموزشی و سپس منتظر تصمیم دولت در مورد تاسیس خرما. قصد ما این است که برای بازگشت به رقابت در ماه ژوئن زمانی که دولت تصمیم می گیرد آن را خوب است برای انجام این کار است."

صحبت کردن, مکزیکی, وب سایت Marca کلرو زودتر در پنجشنبه آگور گفت که او تا به حال شده است با توجه به جزئیات زمانی که مبارزات انتخاباتی را شروع دوباره و تا به حال مطلع شده است فصل خواهد نتیجه گیری قبل از پایان ماه ژوئیه.

"ما در حال حاضر یک تاریخ شروع لیگ ما شروع در تاریخ 20 ژوئن و پایان رسمی در جولای 26. ما بازی خواهد کرد 11 دوره از مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه ها و چهارشنبه ها و پنج شنبه ها گفت:" آگور که لگنس طرف 19th در این رده بندی است.

"لالیگا فقط به من گفت این رسما و من بسیار خوشحال هستم که ما در حال حاضر ما برنامه آموزش, برنامه ریزی," او گفت:.

همه سازمان فوتبال در اسپانیا به حالت تعلیق در آمد در ماه مارس همراه با اکثر لیگ ها و مسابقات ورزشی در سراسر جهان است.

باشگاه در اسپانیا دو بخش برگزار می شود واجب تست برای بازیکنان در روز چهارشنبه و بسیاری از تیم ها از جمله قهرمانان و رهبران بارسلونا و لگنس که 19 در جدول با توجه به شروع آموزش فردی در روز جمعه.

آلمان بوندسلیگا روز پنجشنبه اعلام کرد که آن را از سر گرفته خواهد اکشن, on May 16, ساخت آن را برای اولین بار در اروپا پنج لیگ به سر عمل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن