کلید استخر پیش ساخته سودآور

برای خرید انواع استخر پیش ساخته می توانید توسط شماره های مشخص شده و یا به صورت اینترنتی و حتی حضوری با امکان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای خرید انواع استخر پیش ساخته می توانید توسط شماره های مشخص شده و یا به صورت اینترنتی و حتی حضوری با امکان مشاوره برای خرید و نصب استخر در فروشگاه اینترنتی اینتکس از مسئولان فروش مشاوره بگیرید. با توجه به محیط زمین ویلا، ممکن است استخر های پیش ساخته انتخاب مناسبی برای شما نباشند و همین موضوع نیز باعث شده تا برای این نوع از محیط ها ساخت استخر هایی با سازه بتنی مناسب تر باشد. نصب استخر (گودبرداری، سیم کشی، لوله کشی و جرثقیل ) جمعا : 6/088/000/000 ريال برای مشاوره، خرید و اطلاع از جزئیات قیمت استخر فایبرگلاس هامون روی متن لینک شده کلیک کنید. نصب استخر (گودبرداری، سیم کشی، لوله کشی و جرثقیل ) جمعا : 3/407/000/000 ريال برای مشاوره، خرید و اطلاع از جزئیات قیمت استخر فایبرگلاس اوان روی متن لینک شده کلیک کنید. نصب استخر (گودبرداری، سیم کشی، لوله کشی و جرثقیل ) جمعا : 4/203/000/000 ریال. این استخر مناسب افرادی است كه ملک مناسب برای حمل استخر با كامیون و جرثقیل را دارند و حاضر هستند كه پول بیشتری برای شنای خود به نسبت استخر آماده پی وی سی پرداخت كنند.

استخر پیش ساخته اینتکس و خرید و فروش و قیمت انواع استخر آماده فریمی قابل حمل با قیمت ارزان در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس در سایت ایلی تویز ، فروشگاه اینترنتی و سایت ایلی تویز در تهران مرکز فروش استخر بزرگ با عمق زیاد و آماده پرتابل مستطیل با قیمت پایین در این مرکز عرضه می شود . سپس گودبرداری، تسطیح با ماسه بادی، قرار دادن کاسه، تراز کردن، و پرکردن با ماسه بادی انجام می شود. این موضوع باعث شده تا بتوان برای انجام کارهای بسیار مختلفی از این محصول استفاده کرد. 12 متر باشد تا بتوان به راحتی جابجا شوند. مقاوم در برابر زلزله: به علت ساختار انعطاف پذیر این استخر به راحتی در برابر زلزله ترک نمی خورد و مقاوم می باشد. جنس استخر های پیش ساخته به گونه ای طراحی شده که در برابر سرما و گرمای محیط بسیار مقاوم و محکم است و از طول عمر بالایی برخوردار میباشند . 2. محل تعبیه شده برای نشستن در این استخرها، و دارا بودن طراحی اصولی و زیبا در آن ها باعث می شود که هزینه های مربوط به خرید صندلی و …  This da​ta h as  been cre at᠎ed ​by GSA Con​te nt Generat or D em ov ersi᠎on !

پایین بودن هزینه تعمیر و نگهداری به خاطر آنتی باکتریال و ضد جلبک بودن. روکار یا توکار بودن استخر آماده و کیفیت مصالحی که انتخاب می کنید و اینکه تجهیزات مورد نیاز استخر که شامل پمپ تصفیه، اسکیمر، چراغ استخر، تابلو برق و … با توجه به اینکه زمان ساخت استخر معمولاً برای بهره برداری افراد مشکل ساز است و همچنین نیاز به تخصص ویژه به مسائل فنی و آشنایی به انواع متریال ها و افزودنی های بتن دارد، بنابراین می توان انتظار داشت راه حل جدیدی برای استفاده از منابع آب و نگهداری آب ارائه شود . استخر پیش ساخته گرد اینتکس که در ابعاد ( قطر : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) تولید شده است ، از جمله استخر های پیش ساخته پر فروش این کمپانی می باشد که با کد intex 28322NP در سراسر دنیا به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته همانطور که از نام و تصویر محصول پیداست به صورت گرد طراحی شده است و ظرفیتی معادل با 19156 لیتر دارد ، بدین ترتیب نیز می توان به حجم آب بسیار بالای آن پی برد ، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس یک پمپ تصفیه کن آب قوی را در کنار محصول قرار داده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از استفاده مداوم از استخر و با کثیف شدن و کدر شدن آب داخل آن بتوانند ، آب آلوده و کثیف شده استخر را بدون اینکه آن را تعویض کنند در کمترین زمان همان آب را تصفیه کرده و با صرفه جویی در وقت ، آب و هزینه استخری بسیار ایده آل را داشته باشند .

علاوه بر قاب اصلی، پایه های متفاوتی دور این استخر را میگیرند تا به طور کامل استحکام استخر را حفظ کنند. از این رو به همراه اعضای خانواده خود امکان آبتنی و شنا دارند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. استخر فایبرگلاس پیش ساخته، امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای ساخت استخر بصورت بتنی که نیاز به کاشی کاری دارند محسوب می شود و مزیت های متعددی را نسبت به آنها دارد. نحوه محاسبه قیمت استخر پیش ساخته، بستگی به انتخاب شما دارد که کدام طرح از استخرهای گروه مهندسین مدرن استخر، را برمی گزینید. هزینه مربوط به تعویض، تعمیر، اسید شویی و تعمیر و نگهداری استخر پیش ساخته، عموما بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد. ساخت استخر خانگی پیش ساخته میتواند یک انتخاب مقرون به صرفه باشد. استخر فایبرگلاس توکار، ابتدا مکان یابی و جانمایی می شود. استخر پیش ساخته فایبرگلاس تولید شده توسط گروه مهندسین مدرن استخر چه مزیتی دارد؟ در بسته بندی برخی مدل های استخر پیش ساخته لوازم جانبی مانند نردبان استخر ، پمپ تصفیه آب شنی یا فیلتری , روکش جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل آب ، زیر انداز ، سی دی و کاتالوگ آموزشی اینتکس جهت نصب و راه اندازی را دارد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن