Klobuchar پناهگاه های امن روشن خشونت خانگی در طول COVID-19 همه گیر

به عنوان stay-at-home دستورات اجرا شده در سراسر کشور, قربانیان خشونت خانگی به طور بالقوه جدا شده با معتادان خ

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

به عنوان stay-at-home دستورات اجرا شده در سراسر کشور, قربانیان خشونت خانگی به طور بالقوه جدا شده با معتادان خود شده اند در ذهن طرفداران است که حمایت از آنها و همچنین دیگران.

پناهگاه امن, مدیر اجرایی, بریتنی Robb و وزیر بهداشت ، ctq برگزار شد یک کنفرانس خبری در دولوت در روز سه شنبه برای جلب توجه نه تنها به این گاهی اوقات فراموش شده قربانیان بلکه به قهرمانان عمل می کنند. این لایحه در میان سایر مقاصد خواهد ارائه کمک های مالی در طول COVID-19 همه گیر به دولت های محلی و سازمان های چنین به عنوان پناهگاه امن پناهگاه و مرکز منابع که ارائه خدمات قربانی.

قهرمانان قانون به تصویب مجلس با رأی 208-199 در مه 15. Klobuchar گفت: نمایندگان مجلس در حال حاضر در حال کار به آن را دریافت معرفی شده در کف مجلس سنا با این امید که آن را تصویب و سپس به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

قانون اختصاص 100 میلیون دلار برای خشونت علیه زنان پیشگیری و پیگرد قانونی برنامه 15 میلیون دلار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای انتقالی مسکن کمک مالی برای قربانیان خشونت خانگی, دوستیابی, خشونت, وسیله, یا تجاوز جنسی. یکی دیگر از 10 میلیون دلار است که به طور خاص تعیین شده برای مناطق روستایی در سراسر کشور برای خشونت خانگی و کودک آزاری اجرای کمک های مالی.

"یکی از چیز خوب در مورد قهرمانان قانون است که آن را شامل کارهای شهرستانها مانند دلوت و شهرهای کوچکتر به" Klobuchar گفت. "این فقط در مورد شهرهای بزرگ است."

Executive director of Safe Haven Duluth, Brittany Robb, wear a protective mask while listening to U.S. Sen. Amy Klobuchar during a press conference Tuesday about domestic violence during the coronavirus pandemic. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مدیر اجرایی پناهگاه امن Duluth, بریتنی Robb پوشیدن ماسک محافظ در حالی که گوش دادن به گزارش ایسنا ، ctq در طول یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه در مورد خشونت خانگی در طول coronavirus بیماری همه گیر. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش گرفت, اثر, مارس 27 و برداشته شد مارس 17. راب گفت: بین 15 مارس و آوریل 15, پناهگاه امن تا به حال 11 درصد افزایش تماس گیرنده به دنبال پشتیبانی از نیازهای فوری اطراف ایمنی برنامه ریزی که آنها متوجه خطر قریب الوقوع در هنگام سفارش.

"این تماس بین بازماندگان و ما حمایت, تیم شد با تمرکز بر چگونه به استراتژی در درون پارامترهای موقعیت فعلی خود را به عنوان به خوبی به عنوان به حرکت بازماندگان و فرزندان خود را به عنوان سریع که ممکن است از خانه های خود خارج و به پناهگاه امن یا با ما یا با ما خواهر و برنامه های در سراسر کشور," او گفت:.

راب گفت: پس از اقامت در خانه سفارش شده بود در محل حدود سه هفته پناهگاه امن دیدم 60% کاهش در تماس است. او گفت این بود که حتی بیشتر در مورد.

"این به وضوح نشان داد که بازماندگان بودند و نه حتی به اندازه کافی امن در خانه به یک تماس برای کمک و پشتیبانی" راب گفت. "ما می دانستیم که قرار بود به خطرناک ترین زمان برای مردم به دلیل انزوا یکی از غم انگیز ترین تاکتیک های است که معتادان به طور معمول استفاده به عنوان دور به عنوان کنترل قربانیان خود را."

او گفت: در طول این زمان پناهگاه امن شروع رسیدن به بازماندگان از طریق رسانه های اجتماعی و ارسال علائم در اماکن عمومی ضروری کسب و کار مانند فروشگاه های مواد غذایی, ایستگاه های گاز و بیمارستان ها — برای اطمینان از بازماندگان می دانست که چگونه به در تماس گرفتن با آنها است.

"ما فقط نمی تواند فراموش نکنید که این قربانیان در حالی که همه ما مبارزه با این بیماری همه گیر در بسیاری از راه" Klobuchar گفت.

برای دریافت کمک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن