Keselowski دیر شانس برای برنده شدن در Bristol Motor Speedway

بریستول, Tenn. — Brad Keselowski به نظر می رسد رهبری برای یک مقام سوم در پایان روز یکشنبه در Bristol Motor Sp

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

بریستول, Tenn. — Brad Keselowski به نظر می رسد رهبری برای یک مقام سوم در پایان روز یکشنبه در Bristol Motor Speedway اما زمانی که این دو خودرو در مقابل او ضرب دیده درب با سه دور به رفتن Keselowski تضعیف گذشته خود ماشین آسیب دیده را به منجر شود. از وجود او به سرعت از به پیروزی را به نفع خود مواد غذایی شهرستان ارائه سوپر مارکت قهرمانان 500.

پیروزی دوم از فصل برای Keselowski که برنده آخر هفته گذشته را 600 مایل نژاد در شارلوت موتور جاده سریع السیر. از آن او بود 32nd حرفه پیروزی در جام نسکار سری و آن سوم خود را در بانک ها از بریستول نیم مایل در تنسی است.

او شروع به نژاد روز یکشنبه از قطب — که مشخص شد توسط یک قرعه کشی تصادفی. اما او مانند یک شات طولانی در طول بیشتر از مرحله نهایی مسابقه.

کمک به او در تلاش برای به دست آوردن پیروزی بود و یک تصمیم توسط خود تیم Penske تیم به گودال برای لاستیک در اواخر مسابقه.

اما این برخورد با جبهه-runners Joey afton wagner خود Penske هم تیمی و تعقیب الیوت برنده دوم مسابقه در شارلوت در هفته گذشته که به او پیروزی است.

بعد از مسابقه afton wagner و الیوت می تواند دیده می شود در چاله و آنها را اجتماعی فاصله.

Clint Bowyer از استوارت-هاس مسابقه به پایان رسید و یک فصل-بهترین دوم.

سوم شد و هفت بار قهرمان Jimmie Johnson از Hendrick Motorsports.

گرد کردن پنج شد Joe Gibbs Racing را Kyle Busch و اریک جونز بود.

در این مسابقه که پنجم پس از نسکار دوباره آن فصل پس از رفتن به یک بیماری همه گیر-اجباری دو-plus-ماه وقفه, ویژه, 17 اخطار و در زمان تقریبا چهار ساعت برای تکمیل.

Wrecks در زمان تعدادی از مدعی است.

رایان Blaney از تیم Penske وارد بریستول در یک خط به عنوان او به پایان رسید و سوم در دو نژاد — هر دو در شارلوت موتور جاده سریع السیر —و led چند بار در روز یکشنبه. اما در دامان 200 در حالی که در حال اجرا دوم او چرخید و برچسب دیوار و ضربه سخت بود Ty Dillon. ضربه به پایان رسید Blaney روز.

"رو در ماربلز" Blaney گفت. "احتمالا نباید تحت فشار بوده اند که سخت است اما تلاش برای بازگشت به صدر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب