کرالا خارج از مسابقه را به میزبان ISL

کرالا پرشور طرفداران فوتبال ممکن است حسادت از کشور, باشگاه های برتر اما دولت به نظر می رسد خارج از مسابقه را ب

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

کرالا پرشور طرفداران فوتبال ممکن است حسادت از کشور, باشگاه های برتر اما دولت به نظر می رسد خارج از مسابقه را به میزبان هندی سوپر لیگ این سال است.

با کروناویروس محدودیت در محل در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد فرصت خوبی است که در تمام مسابقات از ISL هفتم نسخه برنامه ریزی شده برای ماه نوامبر تا مارس در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد در یک دولت است. و فقط یک زن و شوهر از روز پیش گوا و کرالا به نظر می رسد به frontrunners به برگزاری این کشور در لیگ برتر اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند سابق است مورد علاقه. "گوا است که قطعا یکی از کشورهای. کرالا نمی تواند یک گزینه به دلیل آن را ندارد (به اندازه کافی) استادیوم" Kushal داس از هند فدراسیون فوتبال گفت: هندو در روز پنج شنبه.

مسئله سفر

"کوچی تنها یک ورزشگاه و به صورت کالیکوت شما باید برای سفر با تیم های. برای تریواندروم همچنین شما را به سفر. ما در حال تلاش برای جلوگیری از سفر به عنوان آنجا که ممکن است اما نمی شود یک تصمیم نهایی است."

AIFF وزیر گفت که در کلکته و بمبئی نیز در این مسابقه است. "کلکته نیز یکی از مکانهای زیر 17 جام جهانی فوتبال زنان (از Feb. 17, 2021) وجود دارد اما دیگر استادیوم ها در کلکته.

"ما باید به شکل از آنچه هستند بهترین گزینه های ممکن و تصمیم نهایی خواهد بود ساخته شده و تا پایان این ماه گفت:" داس.

در ضمن کرالا فوتبال کانون P. Anilkumar احساس کردند که گوا مورد علاقه به میزبان ISL.

"این تصور عمومی است که گوا را دریافت ISL. آن در حال آماده سازی برای میزبانی بازی های ملی و زیر 17 جام جهانی فوتبال زنان در کمپ نیز برگزار می شود وجود دارد. بنابراین همه چیز به نظر می رسد در کنترل" گفت: Anilkumar.

"در کرالا مورد برخی از پنج لاخ مردم از کشورهای دیگر انتظار می رود که به اینجا می آیند در دو ماه آینده و یا تا. بنابراین ما نمی دانیم که چه (coronavirus) وضعیت خواهد شد در اینجا پس از آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب