کرالا برنامه کامل مستند که روزانه Covid موارد نقض 1,000-mark برای اولین بار

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 8:07:10 pm به عنوان بسیاری از 8,818 مردم

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 8:07:10 pm
kerala coronavirus cases, kerala covid updates, kerala lockdown, pinarayi vijayan kerala cm, latest news, kerala news به عنوان بسیاری از 8,818 مردم در حال حاضر تحت درمان از آنها 53 در واحد مراقبت های ویژه (ICU) و نه در یک پشتیبانی

کرالا وزیر Pinarayi Vijayan چهارشنبه گفت که دولت "ممکن است به طور جدی در نظر گرفتن" reimposing یک مستند به بیش از 1000 تازه موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته بيشترين تک-بعد سنبله تا کنون در دولت است.

"ما قبلا اجرا شده کامل مستند در دولت است. ما آگاه هستند از جمله ديدگاه (کامل مستند). اگر چه از آن شده است تصمیم گرفت در عین حال من فکر می کنم ما باید به در نظر گرفتن آن" CM Vijayan گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

"1,038 جدید COVID-19 گزارش شده در کرالا امروز که بالاترین تنها بعد سنبله در مواردی دولت است. از جدید موارد 226 موارد گزارش شده در تریواندروم. تعداد فعال موارد در حال حاضر در 8,818," CM امروز گفت.

در حالی که پرداختن به یک کنفرانس مطبوعاتی سانتی متر Vijayan گفت که از جدید موارد 785 با توجه به محلی انتقال است. به عنوان بسیاری از 8,818 مردم در حال حاضر تحت درمان از آنها 53 در واحد مراقبت های ویژه (ICU) و نه در یک پشتیبانی Vijayan اضافه شده است.

در حالی که 785 نفر قرارداد این ویروس از طریق تماس با منبع عفونت از 57 مردم شناخته شده نیست او در ادامه افزود که "از آلوده 87 آمده بود از خارج از کشور و 109 از کشورهای دیگر است."

شمار کشته شدگان صعود به 45 با 75 سال از ایدوککی تسلیم شدن به ویروس.

در میان ایالت های جنوبی کرالا در حال رشد است در سرعت های بزرگ در حال حاضردر نرخ حدود 6.9 درصد در هر روز, اما مجموع آن caseload است که هنوز هم نسبتا کوچک است.

دلیل افزایش موارد دولت ساخته شده است سریع آنتی ژن روش مبتنی بر Covid آزمون و 14 روز در قرنطینه های اجباری برای کارگران مهاجر در بازگشت از شمال و شمال شرقی متحده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن