کرالا: کارگران مهاجر در درگیری با پلیس به عنوان قطار به کشتی آنها را به Bihar تاخیر می شود

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: مارس 19 سال 2020 6:39:40 pm یک مورد تحت bailable بخش به ثبت

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده: مارس 19 سال 2020 6:39:40 pm
migrant labourers special trains, special trains migrant workers, kerala migrant workers, india lockdown, lockdown 4.0, یک مورد تحت bailable بخش به ثبت رسیده است علیه سه نفر از کارگران مهاجر برای manhandling افسران پلیس است.

تاخیر در حال اجرا از Shramik قطار ویژه به کشتی کارگران مهاجر را به خانه خود-متحده منجر به درگیری بین کارگران و پلیس در کرالا کالیکوت و Kannur ولسوالی شنبه.

حدود 100 کارگران از بیهار مونتاژ در Parakkadavu نزدیکی Kuttyadi در کالیکوت منطقه نقض اجتماعی فاصله هنجارها و خواستار فوری و حمل و نقل آنها را به خانه. آنها miffed که در حالی که کارگران از Odisha و Jharkhand در حال حاضر به خانه با قطار ویژه آنها هنوز هم در گیر در کرالا بدون هر گونه درآمد برای دو ماه گذشته. آنها شکایت کرده است که خدمات قطار بودند که مرتب به آنها را به Bihar.

هر چند محلی ایجاد کرد افسر رسیده نقطه و تلاش برای ساکت کردن آنها را با گفتن این که قطار به بیهار آغاز خواهد شد از 20 مه کارگران خوشحال نیست. این افسر همچنین پیشنهاد جایگزین طرح تنظیم اتوبوس اگر آنها آماده بودند به پرداخت 6500 تومان برای هر یک از بیش از 2500 کیلومتر سفر. آنها نمی با آن موافق یا به عنوان آنها نمی باید منابع مالی برای پرداخت یک مقدار بزرگ است.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

در حدود همان زمان Perambra پلیس تماس رو از محلی که کارگران آغاز شده بود در اعتراض به.

"ما بلافاصله با عجله و درخواست آنها برای بازگشت به اتاق خود. ما سعی کردیم آنها را متقاعد کند که قطار اجرا خواهد شد از 20 مه به عنوان در هر برنامه. اما برخی از آنها شروع به هل دادن ما به عقب. یکی از آنها تلاش برای گرفتن lathi از من. یک کشمکش وجود دارد و ما تا به حال به استفاده از زور آنها را دور رانندگی" گفت: Maneesh زیر بازرس در Perambra.

یک مورد تحت bailable بخش به ثبت رسیده است علیه سه نفر از کارگران مهاجر برای manhandling افسران پلیس است.

"آنها نا امید شدند در حالی که تعداد کمی از کارگران همکار از Odisha و Jharkhand که با آنها زندگی می کردند در حال حاضر به خانه آنها هنوز هم اینجا. روستای افسر شده بود متقاعد کردن آنها را بیش از گذشته چند روز صبر کنید تا قطار در حال اجرای دوباره" افسر گفت.

پرسید: در مورد کمبود مواد غذایی و لوازم ضروری در مهاجر اردوگاه افسر گفت: مالک این ساختمان که در آن آنها ارائه شده است آنها را جیره.

ناآرامی در میان مهاجران گزارش شده بود روز سه شنبه در Kannur منطقه نیز هست. نزدیک به 100 نفر از کارگران شاغل در اوتار پرادش که در حال تلاش برای راه رفتن به خانه از طریق راه آهن-آهنگ های بازداشت شدند توسط راه آهن نیروی حفاظت (RPF) و تحویل به Kannur پلیس شهر که مرتب اتوبوس آنها را به اتاق خود.

یکی از کارگران گفت: Manorama news channel "ما در مواجهه با بسیاری از مشکلات است. ما در حال گرفتن کافی جیره و ما در حال غذا خوردن تنها یک بار در روز."

زیر جزئیات مذاکرات با پلیس و مقامات درآمد کارگران حمل و نقل بازگشت به اردوگاه های خود را توسط دولت حمل و نقل اتوبوس. مقامات وعده داده شده آنها را به شکایت از تامین مواد غذایی و کمبود کمک های پزشکی در چنین مهاجر اردوگاه.

تصدیق کرد که این حوادث از تظاهرات توسط کارگران مهاجر وزیر Pinarayi Vijayan گفت DySP-rank افسران پلیس مراجعه کنید تمام اردوگاه های کار و اطمینان از تامین جیره ضروری کالاها و خدمات پزشکی. آنها را متقاعد کردن کارگران به ماندن در محل سکونت و اطمینان از تمام شیوه های ایمنی تا خدمات قطار دوباره آغاز شده به آنها را به خانه.

راه آهن اعلام کرده بود برای اجرای پنج قطار از کرالا به نقاط مختلف بیهار در هفته اول ماه مارس. اما همه پنج خدمات پس از آن لغو شد پس از بیهار دولت را تکذیب کرد اجازه برای همان. لغو خدمات آمده بود به عنوان یک تکان خوردن به آن دسته از بیهار بودند که بدون یک درآمد پایدار برای دو ماه گذشته.

روز سه شنبه با راه آهن آن تجدید نظر دستورالعمل برای اجرا Shramik قطار ویژه ساخت آن را روشن است که رضایت از مقصد متحده است و دیگر نیاز به کار بیشتر خدمات. با هزاران نفر از مهاجران در جاده و راه آهن و خواسته است همه کشورها به منظور به عنوان بسیاری از قطار به عنوان ممکن است به کارگران خانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب