کشمیری Pandit, Jammu سازمان اسلم تحدید حدود حرکت

نوشته شده توسط Arun Sharma | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 8:14:26 am Satish Mahaldar رئیس آشت

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 8:14:26 am
Jammu and Kashmir, Kashmiri Pandits, Jammu and Kashmir delimitation, Jammu and kashmir reorganisation act, Jammu kashmir news, Satish Mahaldar رئیس آشتی بازگشت و توانبخشی از مهاجران گفت: نام 2 لاخ کشمیری پاندیت مهاجران پاک شده از انتخابات سوابق و ثبت نشده با مهاجران و تسکین بخش است یا نه. (اکسپرس بایگانی عکس)

این مرکز تصمیم به دوباره تعریف مونتاژ حوزه از طریق تحدید حدود و ورزش آمده است تحت انتقاد از کشمیری پاندیت رهبران و نرم افزار-Jammu سازمان که گفت که آن را مانع کشمیری Pandits و یک عمل "داخلی خرابکاری".

Satish Mahaldar رئیس آشتی بازگشت و توانبخشی از مهاجران خواستار آن شدند که این روند متوقف شود به عنوان 2011 سرشماری است که گرفته شده به عنوان پایه ای برای انجام ورزش در J&K کند را به حساب تعداد زیادی از کشمیری Pandits. او گفت: نام 2 لاخ کشمیری پاندیت مهاجران پاک شده از انتخابات سوابق و ثبت نشده با مهاجران و تسکین بخش است یا نه. او پرسید که چگونه تحدید حدود, ورزش می تواند عادلانه با استفاده از داده های کنونی.

"ما محکوم به این جعلی ورزش است که در آن حقوق مردم محافظت نمی," او گفت:, خواستار, نمایندگی کشمیری Pandits در تحدید حدود پنل.

سانجی دهار یک کشمیری پاندیت رهبر که ناموفق رقابت Lok سبها انتخابات از Anantnag, ابراز غم و اندوه بیش از مرکزی و دولت های محلی "به عمد غفلت" جامعه در قانون اساسی تحدید حدود پنل. او خواستار گنجاندن حداقل یک نماینده از جامعه به تحدید حدود پنل و رزرو از دو مجلس و 10 مونتاژ صندلی برای آنها.

Ankur شارما رئیس جناح راست سازمان IkkJutt جامو ادعا کرد که این تصمیم "را تداوم برده داری جامو" به عنوان 2011 سرشماری شد fudged در حمایت از کشمیر. او خواستار آن است که این مرکز باید منتظر 2021 سرشماری قبل از ورزش.

این ادعا که آن را نفی تاثیر از مرکز تصمیم گیری در ماده 370 و مقاله 35A او گفت: "جامو شده است خیانت یک بار دیگر و تداوم برده داری از جامو که اشتباه flaunted به عنوان منافع ملی... تقلب و fudged سرشماری در J&K همواره توطئه علیه جامو تخم های پی در پی دولت مرکزی در چشم پوشی فعال با بنیادگرا کشمیری اسلامی, مراکز مبدل به عنوان جریان اصلی سیاسی احزاب است."

این همایش ملی که رئیس جمهور دکتر فاروق عبدالله بود و در میان چهار نماینده مجلس از جامو و کشمیر به عنوان نامزد اعضای وابسته به تحدید حدود کمیسیون در حال حاضر حاضر به عنوان بخشی از ورزش است. اشاره به این که آن نمایندگان مجلس به عضویت این کمیسیون در بیانیه ای در روز جمعه گفت: این کمیسیون تحدید حدود یک محصول از J&K ساماندهی قانون 2019 که JKNC چالش برانگیز است و در خارج از انگلستان است. شرکت در این کمیسیون تحدید حدود خواهد بود معادل به پذیرش حوادث 5th August 2019 که NC تمایلی به انجام است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب