کارناتاکا مجوز تازه دم آبجو و فروش آن در microbreweries به عنوان غذای آماده

توسط: PTI | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 9:48:04 pm باز و بسته شدن ساعت از microbrewerie

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
توسط: PTI | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 9:48:04 pm
karnataka fresh brewery, beer, liquor, indian express باز و بسته شدن ساعت از microbreweries باید از 9 صبح تا 9 بعد از آن گفت که تمام شرایط دیگر به عنوان گذاشته خواهد شد بدون تغییر باقی می ماند.

با کاهش COVID-19 مستند محدودیت های کارناتاکا مالیات غیر مستقیم بخش اعطا مجوز برای تازه دم یا تولید آبجو و فروش آن در microbreweries به عنوان takeaways.

"اجازه بدینوسیله گفته به microbreweries برای تازه دم/تولید و فروش آبجو به عنوان غذای آماده در شیشه سرامیک یا استیل ضد زنگ ظرف (2 لیتری) تا 30-06-2020 یا تا زمانی بیشتر سفارشات هر کدام که زودتر" مالیات غیر مستقیم در کمیسیون در نامه ای به تاریخ ژوئن 1 به معاون مالیات غیر مستقیم در کمیسیون از تمام ولسوالی گفت.

باز و بسته شدن ساعت از microbreweries باید از 9 صبح تا 9 بعد از آن گفت که تمام شرایط دیگر به عنوان گذاشته خواهد شد بدون تغییر باقی می ماند.

قبل از آن در نامه مورخ 12 مه مالیات غیر مستقیم کمیسر بود "مشروط" اعطا مجوز برای microbreweries خود را به فروش آبجو سهام به عنوان غذای آماده در تجربی پایه ای برای این دوره از مارس 14 تا 30 ژوئن یا تا زمانی که خستگی از موجود آبجو سهام هر کدام که زودتر.

آن را تا به حال نام برای اقدامات اجتماعی مانند فاصله و پاکیزگی و استفاده از ماسک و عفونی در میان دیگران و گفته بود microbreweries واقع در مهار مناطق مجاز به تابع.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب