کارناتاکا Covid-19 بسته بندی: دو و میر در دولت; Ramangara گزارش اولین coronavirus مورد

نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 9:21:37 pm با توجه ب

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 9:21:37 pm
Coronavirus cases, Private hospitals, Covid centres, Ahmedabad news, Indian express news با توجه به کارناتاکا وزیر آموزش پزشکی Dr. K Sudhakar دولت دو برابر شده است تعداد COVID-19 تست های انجام شده از یک لاخ به دو لاخ.

دو نفر در کارناتاکا با توجه به covid-19 روز دوشنبه که تعداد کل مرگ و میر در کشور به 44.

با توجه به رسانه بولتن توسط کارناتاکا وزارت بهداشت, 55 ساله زن بیمار و مقیم بنگلور روستایی بود بستری شده در بیمارستان در 19 مه و مرگ ناشی از سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS) در روز شنبه.

یکی دیگر از بیمار 43 ساله نر نیز ساکن Dakshina کانادا با یک مورد شناخته شده از سیروز کبدی بستری شد به یک بیمارستان در Dakshina کانادا در 23 مارس و درگذشت در همان روز. "آزمایشگاه گزارش روز دوشنبه تایید کرد که او covid-19 مثبت" اضافه کرد.

در ضمن کارناتاکا گزارش 93 جدید covid-19 موارد در دوشنبه آوردن مجموع شمارش به 2,182 که 705 بهبود یافته اند در حالی که 17 بيمار در ICU.

رمنگرا منطقه گزارش اول خود را COVID-19 مورد

روز دوشنبه در یک منطقه سبز منطقه رمنگرا گزارش اول خود را covid-19 مورد است. Ramangara یکی از دو منطقه در کارناتاکا که از covid-19.

دو سال بود که در بازگشت از تامیل نادو تست مثبت است. در همین حال دولت تنها Chamarajanagar منطقه نه ثبت نام تنها یک coronavirus مورد تا حال حاضر.

32 جدید COVID 19 مورد گزارش شده در Udupi, 16 از Kalaburagi, 15 در Yadgir و شش مورد از بنگلور شهری است. Ballari, Dharwad و Dakshina کانادا سه مورد هر یک. مندیا, Belagavi حسن ویجیپورا, Uttara کانادا Kolara و Tumakuru همچنین گزارش COVID 19 مورد در روز دوشنبه.

کارناتاکا دونفره COVID-19 آزمون

با توجه به کارناتاکا وزیر آموزش پزشکی Dr. K Sudhakar دولت دو برابر شده است تعداد COVID-19 آزمون از یک لاخ به دو لاخ.

تبریک پزشکان و تکنسین آزمایشگاه Sudhakar در توئیتر خود نوشت "پس از مشکلات ناسازگار بودن یک لاخ آزمون در مارس 8, ما باید دو برابر تعداد تست در فقط 16 روز. از امروز صبح ما انجام 2.03 لاخ آزمون در سراسر 57 ICMR COVID-19 آزمایشگاه تست. من تبریک می گویم پزشکان و تکنسین آزمایشگاه در این دستاورد است."

پلیس تست مثبت برای COVID-19 در Dakshina کانادا

یک پرسنل پلیس آزمایش مثبت برای COVID 19 روز یکشنبه در Vittal شهر در Dakshina کانادا منطقه. آلوده پلیس پذیرفته شده است به ونلکک بیمارستان و مشکوک به قرارداد این ویروس از کشور دیگری می توان یافت که تا به حال بازدید از ایستگاه پلیس قبل از اینکه قرنطینه.

Dakshina کانادا SP لاکشمی پراساد دستور به مهر و موم کردن Vittal ایستگاه پلیس برای 48 ساعت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن