کارناتاکا در نظر roping در پزشکی و پرستاری به دانش آموزان در بنگلور Covid مبارزه

نوشته شده توسط T A Johnson | بنگلور | به روز شده در: جولای 7, 2020 8:31:10 am 10000-تخت Covid-19 مر

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط T A Johnson | بنگلور | به روز شده در: جولای 7, 2020 8:31:10 am
10000-تخت Covid-19 مرکز مراقبت از که آمده است تا در بنگالور مرکز نمایشگاه بین المللی. PTI

در مواجهه با احتمال کمبود در بهداشت و درمان کارگران برای مقابله با افزایش Covid-19 بحران در بنگلور در کارناتاکا دولت است و با توجه به roping در دانشجويان پزشکی و پرستاری از 17 دانشکده های پزشکی و ده ها تن از مدارس پرستاری واقع در اطراف شهرستان.

در جلسه روز دوشنبه با حضور پزشکی وزیر آموزش و پرورش Dr K Sudhakar رئیس اتاق T M Vijay Bhaskar و مقامات دیگر بحث برگزار شد به اعزام اقامت پزشکان تحصیلات تکمیلی و نهایی-سال MBBS و دانشجويان پرستاری در Covid-19 مبارزه است.

دولت تصمیم گرفته است برای تعیین 2000 نفر از دانش آموزان که پس از فارغ التحصیلی امتحانات در جولای 16, به عنوان ارشد ساکنان به عنوان به زودی به عنوان آنها به پایان امتحانات خود را.

"ما به فکر استفاده از خدمات خانه جراحان ما از دانشکده های پزشکی. ما باید از 2,000 مردم ظاهر می شود برای PG امتحانات در جولای 16. ما می خواهیم به اجباری انتصاب آنها به عنوان ارشد ساکنان به عنوان به زودی به عنوان آنها به پایان امتحانات. این است که از 17 دانشکده های پزشکی در بنگلور" پزشکی وزیر آموزش و پرورش گفت.

"در همان شیوه ای که ما در حال برنامه ریزی برای ضربه به پایه final-سال MBBS دانش آموزان و خانه جراحان در جنگ علیه Covid-19. ما در حال مطالعه جنبه های قانونی از انجام این کار است. آنها را به اعزام Covid مراکز مراقبت (موقت با ارائه تسهیلات اساسی درمان برای موارد بدون علامت) پس نمی توان آنها را منصوب به بیمارستان" او گفت:.

"برای دانش آموزان خواهد شد که نوشتن NEET امتحانات به انجام PG البته ما با توجه به اعطای پنج علامت اگر آنها در Covid مراقبت. آن اهدا خواهد شد به عنوان یک علامت از به رسمیت شناختن از خدمات" دکتر Sudhakar گفت.

با قدرت از کادر پرستاری در بنگلور به احتمال زیاد به آزمایش می شود اگر Covid-19 موارد همچنان به افزایش, دولت, دولت برنامه ای برای طناب در 2000 final-دانشجويان پرستاری سال.

"من می خواهم به درخواست دکتر من دوستان و کسانی که در بخش بهداشت و درمان برای کمک به مبارزه با کروناویروس,",,,, Dr K Sudhakar گفت.

یکی دیگر از پیشنهاد به احتمال زیاد پاک توسط دولت در معرض خطر است کمک هزینه برای مسئولین و کارکنان در بیمارستان با کمک هزینه بودن دو اولیه خود پرداخت. "ما به فکر ارائه یک خطر کمک هزینه به گروه D کارگران در بیمارستان که بیمارستان تمیز و کمک به کارکنان است. با وجود بحران مالی وزیر است و با توجه به اندازه گیری برای ارائه یک خطر کمک هزینه" وزیر گفت.

"ما تا به حال یک جلسه با مقامات ارشد از جمله رئیس, منشی, مدیر, منشی, در مورد چگونه به نگه داشتن ما خط مقدم بهداشت و درمان کارکنان که در خط مقدم Covid-19 نبرد برای چهار ماه انگیزه برای ادامه کار در همان شیوه ای" او گفت:.

به گفته مقامات پزشکی در وزارت آموزش و پرورش دولت می تواند دسترسی به خدمات به عنوان بسیاری از 90,000 دانش آموزان از های مختلف بهداشت و درمان وابسته به نهادهای اگر وضعیت حکم. "ما می توانید با ارسال یک اخطار به آنها را به گزارش و خدمات آنها در دسترس خواهد بود" گفت: مدیر آموزش پزشکی دکتر P G Girish.

در تلاش برای جلوگیری از خروج از پزشکان شاغل در قرارداد را در بیمارستان های دولتی دولت در هفته گذشته پیاده حقوق خود را از 45 ، 000 تومان به تومان 60,000 پس از آنها راه اندازی کردند. دولت نیز به تعویق افتاد بازنشستگی از پزشکان که به بازنشستگی از طریق 2020.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب