کنپور کالج پزشکی اصلی حذف شده پس از Tablighi diatribe تصویری

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 6:14:14 am Arati دیو را متهم کرده ب

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 6:14:14 am
Kanpur GSVM Medical College principal, Kanpur's GSVM Medical College principal removed, Kanpur's GSVM Medical College principal tablighi jamaat comments, Kanpur's GSVM Medical College principal suspended, Kanpur's GSVM Medical College principal tablighi jamaat video, indian express news Arati دیو را متهم کرده بود که BJP دولت مماشات مسلمانان است.

این اوتار پرادش دولت حذف کرده است کنپور را GSVM کالج پزشکی اصلی Arati دیو Lalchandani از پست خود در پی یک بحث برانگیز تصویری که رفت ویروسی هفته گذشته است. در این ویدئو او ظاهرا راه اندازی یک diatribe در برابر Tablighi Jamaat اعضا و به حال متهم BJP دولت در دولت "مماشات" و به هدر رفتن منابع در آنها.

به گفته منابع این اقدام گرفته شد و پس از کنپور منطقه دادرس Brahm Dev Tiwari ارائه گزارش خود در این بحث به اصل کار (آموزش پزشکی) Rajneesh Dube. "Lalchandani منتقل شده به جانسی که در آن او را به عنوان اصلی از Maharani Laxmi بای پزشکی دانشکده پزشکی دانشکده" یک منبع گفت.

استاد R B کمال است به احتمال زیاد به جای او. با این حال هیچ مقام رسمی تایید نشده است.

در تقریبا پنج دقیقه ای که به احتمال زیاد دو ماه Lalchandani شنیده می شد گفت: "این افراد تروریست هستند اما به جای ارائه VIP درمان" با اشاره به Tablighi Jamaat اعضای. او در ادامه برای اضافه کردن که او در بیمارستان بود به اگزوز منابع آن برای بیماران مربوط به این خوشه قرار دادن پزشکان در معرض خطر در حالی که بیماران هتل صورتحساب پرداخت شد. برچسب پذیرش "این افراد" به بیمارستان ها به عنوان مماشات کردن دولت او گفت: دولت باید به جای رسیدگی به آنها به شدت بیشتر.

یک رویداد از Tablighi Jamaat اسلامی مبلغ جنبش در دهلی نو در اواخر ماه مارس تا به حال ظهور به عنوان یک Covid-19 خوشه. با توجه به بالا در بخش بهداشت و درمان بیش از 30 درصد coronavirus موارد در دولت مرتبط هستند Tablighi Jamaat اعضا و مخاطبین خود را.

پس از جنجال Lalchandani ادعا کرد که تصویری بدل شد با یک روزنامه نگار محلی در کنپور شده است که گفته می شود در تلاش برای استفاده از آن برای گرفتن پول و دریافت اداری مى باشد.

این ادعا که او با استفاده از کلمات مانند Tablighi یا مسلمانان در این ویدئو Lalchandani گفته بود او را شاه ثبت شده علیه این روزنامه نگار برای فیلمبرداری این فیلم و تهدید او.

اما هیچ جا به ثبت رسیده است تا تاریخ.

در مه 31, Lalchandani تایید کرده بود که اصل کار Dube صحبت کرده و به او در مورد ویروسی تصویری و او را ارائه کرده بود طرف داستان به او. در حالی که کنپور DM Tiwari گفت که او نمی باید هر گونه اطلاعات در مورد Lalchandani را انتقال Dube نمی تواند به بیش از تلفن.

پس از بحث درگرفت Lalchandani تا به حال تصویری منتشر شده بیانیه ای گفت که او "عشق" برای اقلیت جامعه و آموخته بود بسیاری از مسلمانان از دانش آموزان است. او همچنین گفت که بسیاری از بیماران مسلمان تشکر از کارکنان پس از بهبودی خود را. او نیز منتشر شد یک نامه عذرخواهی برای "صدمه زدن به احساسات مسلمانان به برادران و خواهران".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن