3 ژوئن 1980 چهل سال پیش: آسام میانجیگری

توسط: اکسپرس سرویس خبری | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:25:29 am 40 سال پیش داشتن امن دو سوم اکث

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:25:29 am
Fourty years ago, Indian express 40 years ago, Assam Mediation, BG Vergese, Congress Indian express 40 سال پیش داشتن امن دو سوم اکثریت در گجرات راجستان مادها پرادش و اوریسا کنگره (من) بود و مسابقه به سمت یک هدف مشابه در اوتار پرادش.

مقامات دولتی بالا نشان داد که تلاشهای میانجیگرانه در حال حاضر در جریان است برای از سرگیری مذاکرات با شوراندن دانشجویان در آسام شد پیشرفت اما گفت که آن را خیلی زود به هر نتیجه موفقیت آمیز است. یک پیشنهاد میانجیگری فرستاده شده توسط گاندی بنیاد صلح فرستادگان B, G verghese, مدیر و Radhakrishnan بود که پشتکار مطالعه توسط دولت و رهبران دانشجویی, مقامات گفت. منابع نزدیک به دولت و تحریک رهبران اشاره کرد که مانع اصلی ذخیره کردن در تصمیم گیری سرنوشت اتباع خارجی که وارد آسام بین 1961 و 1971. اختلاف وجود دارد در تبعید همه خارجی ها که پس از سال 1971 آنها اضافه شده است.

کانگ (من) پیروزی

داشتن امن دو سوم اکثریت در گجرات راجستان مادها پرادش و اوریسا کنگره (من) بود و مسابقه به سمت یک هدف مشابه در اوتار پرادش. آن را به حال امن اکثریت مطلق در ماهاراشترا و پیشرو دیگر احزاب در بیهار داشتن برنده 125 از 244 کرسی نتایج که اعلام شده بود تا کنون. این حزب در حال حاضر موفق به کسب اکثریت مطلق در پنجاب کیسه 63 از مجموع 117 کرسی است. کنگره (من) نتوانست در تامیل نادو که در آن AIADMK-led داد تا به حال موفق به کسب دو سوم اکثریت در یک خانه از 234.

آمریکا

کره جنوبی حاکمان نظامی بیشتر formalised خود را کنترل امور دولتی به عنوان یک "کمیته دائمی" از ژنرال ها و کارمندان شروع به شکل گرفتن به عنوان مرکز قدرت در سئول. Lt-Gen چون دوو-hwan این کشور حاکم نظامی قدرتمند شده است تعیین شده به عنوان رئیس جدید بدن است که انتظار می رود به تدوین و انجام اکثر سیاست های کلیدی تصمیم گیری. هنگامی که در نهایت سازماندهی منابع رسمی aaid این "کمیته" ممکن است حتی بزرگتر — تا 30 عضو از 25 عضو "کمیته ویژه ای برای امنیت ملی اقدامات" که فعالیت آن است تا راهنمای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن