تکان خوردن در هند به المپیک آماده سازی به عنوان WADA گسترش NDTL تعلیق 6 ماه

در یک تکان خوردن در هند به المپیک آماده سازی این سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) تمدید تعلیق ملی این کشور

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

در یک تکان خوردن در هند به المپیک آماده سازی این سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) تمدید تعلیق ملی این کشور پیش بینی تست های آزمایشگاهی (NDTL) توسط شش ماه دیگر با استناد به عدم برابری با استانداردهای بین المللی.

این WADA اول به حالت تعلیق در NDTL در ماه اوت گذشته آرهr برای یک دوره شش ماه است. دور تازه ای از بازرسی های جهان, بدن, بسیار, به خجالت از کشور های ورزشی استقرار نشان داد که غیر conformities هنوز هم وجود داشته است.

"سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ آژانس به حالت تعلیق اعتبار ملی پیش بینی تست های آزمایشگاهی در دهلی نو, هند, برای, دوم, دوره تا شش ماه" WADA در بیانیه ای گفت.

همچنین بخوانید: ندا دفاع از خود را پس از 'کیف' توجه داشته باشید در NDTL تعلیق

تعلیق ممنوع NDTL از انجام هر گونه مبارزه با دوپینگ فعالیت در تمام تجزیه و تحلیل ادرار و نمونه خون.

آزمایشگاه غیر conformities مربوط به استاندارد بین المللی برای آزمایشگاه (ISL) شناسایی و طی یک WADA بازدید سایت از جمله آزمایشگاه ایزوتوپ نسبت اسپکترومتری جرمی — تحلیلی روش انتخابی برای تایید مواد ممنوعه.

در حال حاضر نمونه ادرار جمع آوری شده توسط ملی مبارزه با دوپینگ آژانس (ندا) فرستاده می شوند در درجه اول به WADA-آزمایشگاه های معتبر در دوحه.

این WADA انجام شده یک دوم بازرسی از NDTL در ماه فوریه است. اما اقدامات اصلاحی نبودند یافت می شود به اندازه کافی خوب به لغو تعلیق است که در حال حاضر تمدید تا بهمن, 2021.

"در ماه فوریه سال 2020 زمانی که شش ماه تعلیق دوره سپری شده و برخی از برجسته غیر conformities نشده بود خطاب موفقیت WADA آزمایشگاه کارشناس گروه (LabEG) توصیه می شود شروع بیشتر اقدامات انضباطی علیه این آزمایشگاه بر اساس برجسته غیر conformities," جهان بدن گفت.

کمیته انضباطی بود که موظف به ایجاد یک توصیه به WADA صندلی داد و سپس آن گزارش وضعیت درخواست برای فرمت در تعلیق است.

"این اقدامات انضباطی انجام شد مستقل کمیته انضباطی...انضباطی روند در حال حاضر تکمیل و دوم شش ماه تعلیق آغاز شد و در 17 جولای سال 2020 است."

احتمال تجدید نظر

عنوان مقاله 13.7 از WADA کد NDTL می توانید درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم در دادگاه داوری ورزش (CAS) در عرض 21 روز پس از دریافت اطلاع.

آزادی نیز اظهار داشت: "در طول دوره تعلیق اگر آزمایشگاه ارضا LabEG در نشست الزامات آن ممکن است درخواست برای بازگشت قبل از انقضاء مدت شش ماه تعلیق دوره است."

اما شیوه ای که در آن تعلیق شده بود به کار گرفته وجود یک ماده دیگر برای شش ماه تعلیق است که می تواند به این معنی است که NDTL قادر نخواهد بود برای انجام هر آزمایش قبل از بازی های المپیک توکیو در ماه جولای سال 2021.

"باید آزمایشگاه آدرس و نه غیر conformities در پایان شش ماه دوره تعلیق وادا ممکن است گسترش تعلیق آزمایشگاه اعتباربخشی تا اضافی شش ماه."

ندا DG نوین Agarwal در مصاحبه اخیر خود به PTI گفته بود که بدن "متوقف شد, جمع آوری نمونه خون در طول COVID-19 مجبور مستند به عنوان حمل و نقل دشوار می شود."

NDTL را تعلیق کرده است در حال حاضر مجبور ندا به ارسال نمونه ها به خارجی آزمایشگاه که شامل هزینه بالاتر.

"این یک شکست بزرگ برای وزارت ورزش و NDTL. کسی باید مسئولیت این. طی 11 ماه ندا عامل بدون یک آزمایشگاه معتبر و در حال حاضر این تمدید شده است برای شش ماه دیگر" وکیل Parth Goswami که دسته دوپینگ مربوط به موارد گفته PTI.

"ارسال نمونه ها برای تجزیه و تحلیل به قطر آزمایشگاه شامل هزینه و همچنین تاخیر در نتیجه فرآیند مدیریت. NDTL/وزارت ورزش نمی, چالش تعلیق WADA قبل از CAS در ماه اوت گذشته. آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر NDTL تظاهرات در این زمان," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن