J&K: دو طالب در برخورد با نیروهای امنیتی در Kulgam

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: 13 ژوئن 2020 7:27:19 am جامو و کشمیر به پلیس گفت: برخ

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: 13 ژوئن 2020 7:27:19 am
Kulgam encounter, Jammu and kashmir, J&K police, J&K encounter, Two militants killed, India news, indian express جامو و کشمیر به پلیس گفت: برخورد شکست در Nipora منطقه Kulgam. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi)

دو شبه نظامیان کشته شدند, در برخورد با نیروهای امنیتی در جنوب کشمیر را Kulgam منطقه پلیس گفت: صبح روز شنبه.

جامو و کشمیر به پلیس گفت: برخورد شکست در Nipora منطقه Kulgam. "دو ناشناس خبر داد. جستجو در رفتن. اطلاعات بیشتر باید دنبال" کشمیر منطقه پلیس گفت در توییتر.

در اوایل این هفته نیروهای امنیتی به کشته شدن 14 شبه نظامیان در سه عملیات در جنوب کشمیر.

روز پنج شنبه دو شبه که معتقد بودند در مرکز کشمیر را Budgam منطقه موفق به فرار پس از برخورد مختصر با نیروهای پلیس گفت:. اما یک روز قبل از پنج شبه نظامیان کشته شدند, در Shopian منطقه جنوب کشمیر. چهارشنبه برخورد صورت گرفت در Sugoo منطقه Shopian پس از مشترک نیروهای محاصره این منطقه بر اساس هوش ورودی.

یک مقام رسمی گفت: چهار نفر از پنج شبه نظامیان محلی کشته شده در چهارشنبه وابسته بودند و به Hizbul مجاهدین یکی از آنها که یک منطقه فرمانده ساز و برگ. یکی دیگر شبه نظامی وابسته شد به Lashkar-e-Taiba گفت: این مقام.

"ما باید یکی دیگر از عملیات موفقیت آمیز امروز پس از Shopian پلیس تولید اطلاعاتی است که در آن پنج شبه نظامیان کشته شدند و یکی از آنها یک HM فرمانده. پس از پنج شنبه, 14 شبه نظامیان کشته شده اند و در سه عملیات در Shopian منطقه. آن بود که گروهی از شبه نظامیان از HM و اجازه دهید لباس" IGP کشمیر ویجی کومار گفت: هند اکسپرس. "تبریک می گویم زمین افسران برای هیچ خسارت های ناخواسته."

همچنین نیروهای امنیتی به ضرب گلوله کشته 89 شبه نظامیان در دره تا کنون در این سال. در میان کشته شدگان هستند رهبران چهار لباس های نظامی از جمله Hizbul مجاهدین عملیات رئیس Riyaz Naikoo.

با توجه به آمار رسمی بیش از نیمی از نظامیان کشته شده از 1 ژانویه وابسته بودند و به Hizbul و بسیاری از شبه نظامیان کشته شدند ساکنان محلی هند اکسپرس آموخته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن