J&K گزارش 108 COVID-19 موارد بالاترین در یک روز

نوشته شده توسط Arun Sharma , Bashaarat مسعود | Jammu سرینگر | به روز شده: May 16, 2020 11:20:19 pm

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma , Bashaarat مسعود | Jammu سرینگر | به روز شده: May 16, 2020 11:20:19 pm
جامو: دانش آموزان از لاداخ راه رفتن به سمت حمل و نقل صفحه اصلی ارائه شده توسط دولت در حال انجام در سراسر کشور COVID-19 مستند در جامو روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. (PTI عکس)

همانطور که مردم از نقاط مختلف کشور بازگشت به خانه خود را در جامو و کشمیر قلمرو اتحادیه روز شنبه گزارش 108 COVID-19 موارد مثبت است که در آن کمترین تک-بعد سنبله تا تاریخ. کشمیر در ضمن گزارش یک مرگ به علت عفونت مصرف رمان coronavirus تلفات در دانشگاه تهران به 12.

در حالی که 22 مورد جدید گزارش شده از جامو 86 موارد گزارش شده از دره کشمیر از جمله 12 زن باردار. بیش از نیمی از موارد در دره گزارش شده از جنوب کشمیر با Kulgam گزارش 47 و Anantnag 17 مورد. Kupwara همچنین گزارش 12 مورد.

"108 موارد جدید امروز. هیچ جایی برای خوشنودی است. هشدار باشد. دنبال دستورالعمل" توییتی اصلی دبیر قدرت بخش توسعه و UT دولت, سخنگوی, Rohit Kansal.

در روز شنبه 70 ساله از مرکزی کشمیر را Budgam منطقه در اثر ایست قلبی. او Covid-19 گزارش آزمون آمد مثبت پس از مرگ او.

در جامو بالاترین تعداد 12 مورد مثبت گزارش شد در Ramban منطقه هم مرز با کشمیر ولی پس از 10 در کتهوا مجاور پنجاب.

در مورد کسانی که آزمایش مثبت در کتهوا معاون کمیسر O P Bhagat است: "همه در حال سفر تاریخچه خارج UT و آنها در حال حاضر در قرنطینه."

ده نفر از 12 نفر که تست مثبت در Ramban منطقه بازگشته بود به UT از در خارج شدند و در حال حاضر تحت قرنطینه گفت: مدیر ملی بهداشت ماموریت Bhupinder کومار. دو نفر دیگر تا به حال بازگشت از کشمیر و در خانه بودند در Banihal tehsil او اضافه شده است.

بر این اساس Ramban معاون کمیسر ناظم Zai خان شنبه اعلام کرد Gundtethar و Tethar در Banihal tehsil به عنوان مهار مناطق ممنوع تمام ورود و خروج در این روستا می باشد. او همچنین کارگردانی SDM/ tehsildar/ شو Banihal برای اطمینان از تامین کالاهای اساسی به مردم در مهار منطقه طبق پروتکل.

با این تعداد فعال COVID-19 موارد مثبت در جامو بخش افزایش یافته است به 70 ساخت کل موارد فعال در سراسر UT به 567 از جمله 497 در دره کشمیر.

بیش از 65 ، 000 نفر رشته در جای دیگر در این کشور زیر Covid-19 مستند تا کنون بازگشت به جامو و کشمیر. حدود 952 مسافران رسیده جامو ایستگاه راه آهن در Rajdhani قطار شنبه. روز جمعه در حالی که بیش از 900 نفر رسیده جامو از دهلی یکی دیگر از 1,304 رسیده یودهمپور ایستگاه راه آهن در دو قطار از جمله یکی از دهلی نو و دیگر از علیگر.

انتظار هجوم عظیمی از مردم با در نظر گرفتن دولت مرکزی تصمیم به اجازه حرکت قطارها در یک مدرج روش UT دولت در حال حاضر تصمیم به انجام آزمایش از تمام عودت استفاده از RTPCR روش. همه این مسافران با توجه به پروتکل که به دنبال UT دولت هستند قرار داده و به اجباری اداری قرنطینه بومی خود را در صفحه اصلی مناطق تا آزمون خود را گزارش آمده است منفی و یا تا آنها را به بیمارستان فرستاده شده اگر نتایج آزمایش مثبت منابع گفت.

نشانه هایی از امید

با وجود افزایش در تعداد Covid-19 موارد UT به بهبود نرخ 48.34 درصد است که بهتر از میانگین ملی است. در شنبه 29 بیشتر بیماران بهبود یافت و مرخص شد. از مجموع 1,121 موارد 542 – 60 در جامو و 482 در دره کشمیر – باید بهبود یافت و مرخص شد.

UT همچنین کاهش مرگ و میر و رای مثبت تر از میانگین ملی است. با مجموع 76,191 آزمایشات انجام شده در دانشگاه تهران و 1,121 تایید موارد مثبت نرخ 1.47 درصد و میزان مرگ و میر 1.07 درصد است.

کارشناسان ویژگی بهتر پارامترها در COVID مدیریت به یک پاسخ سریع سریع تماس با ردیابی و ramping تا از تست ها در جامو و کشمیر. UT عبور کرده 3,000 آزمون در روز مانع است.

"با منابع کمی در دسترس ما بوده است مدیریت آن را بهتر از بسیاری از کشورهای" دکتر محمد سلیم خان, سر, پزشکی پیشگیری و اجتماعی در دولت کالج پزشکی (GMC) سرینگر گفت: هند اکسپرس.

"عوامل بسیاری وجود دارد برای آن است. یکی از پاسخ سریع از دولت در هر کجا که یک مورد مثبت است پس ما باید قوی تماس با سیستم ردیابی و همچنین که ما ramped تا تست ما," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب