Jitender بانکی در اعتقاد خود در المپیک تلاش

آسیایی, مدال نقره کشتی گیر Jitender کومار آگاه است از تحمیل چالش های او ممکن است در صورت هر گاه دادگاه انجام ش

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

آسیایی, مدال نقره کشتی گیر Jitender کومار آگاه است از تحمیل چالش های او ممکن است در صورت هر گاه دادگاه انجام شده است برای مردان آزاد 74kg کلاس.

دو بار در المپیک مدال Sushil Kumar سابق مسابقات قهرمانی جهان مدال Narsingh Yadav که بیرون آمدن از چهار سال دوپینگ ممنوع و سابق آسیایی برنز برنده پروین رعنا برخی از نام های پیشرو در این رده است. آنها را مشتاق به رقابت در مورد کشتی, فدراسیون هند مردد به صورت آزمایشی برای مقدماتی المپیک رویداد در پست COVID-19 دوره است.

اما Jitender نیست overawed توسط نام های بزرگ. "من آگاه هستم از این چالش من ممکن است. من مطمئن هستم از گذشته مخالفان من. این نام های بزرگ, الهام بخش من به من گفت:" هندو.

شکست

Jitender موافقت کرد که به تعویق افتادن آسیایی مقدماتی المپیک با توجه به همه گیر شد و یک شکست برای او.

"من به اجرای خوب. من آموزش برنامه و ریتم خوب بود. من با اعتماد به نفس پس از پیروزی های آسیایی نقره ای و آن شده اند که یک مزیت برای من تا به حال بازی های المپیک اتفاق افتاد در زمان."

به منظور حفظ سرعت Jitender ماندن و آموزش با دوست و سه بار قهرمانی جهان مدال Bajrang Punia در دومی تخت در سونیپات.

"ما شده اند آموزش برای یک زمان طولانی. من یادگیری بسیاری از Bajrang اخلاق کار و او به من کمک می کند تا اصلاح من مسائل فنی است."

کمک از Bentinidis

Jitender گفت: عملکرد بهبود یافته پس از آمدن در تماس با گرجستان مربی Shako Bentinidis که همچنین آموزش Bajrang.

"بهترین چیز در مورد Shako است که او بهبود بازی خود را بدون تغییر سبک خود را. Shako نگه می دارد و به ما می گوید چه باید بکنید. در حال حاضر من کار بر روی برخی از مسائل فنی از جمله کسانی که در حمله و دفاع است."

26-در سال دو بار مشترک المنافع قهرمانی برنده مدال طلا در بانکی در خود باور خود در تلاش خود را برای بازی های المپیک ، "من هنوز متوجه من پتانسیل و باور دارم که من می تواند برنده بازی های المپیک مدال طلا گفت:" Jitender.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب