جیم Heffernan, ستون: قصه های تلفن travails

من در نهایت یک تلفن هوشمند ، من متوجه شدم بسیار سریع است که آن را دقیق تر از من که به عنوان جای شگفتی نیست به

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

من در نهایت یک تلفن هوشمند ، من متوجه شدم بسیار سریع است که آن را دقیق تر از من که به عنوان جای شگفتی نیست به معلمان سابق بودند هر هنوز هم در اطراف.

گوشی من ده ها تن از "نرمافزار" که من هرگز استفاده و درک نمی کنند. من تماس بگیرید تا "اخبار هوشمند" برای دیدن چه خبر است در جهان در هر لحظه است. در اینجا آخرین: به نظر می رسد مانند ما همه محکوم است. اما پس از آن زمانی که نمی کنیم ؟

به عنوان یک کنار دیگر شب در مبهم تلویزیون کابلی کانال من تو را دیدم یک دولت فیلم از 1950s در نظر گرفته شده برای تدریس به کودکان به "اردک و پوشش" زمانی که — اگر— یک بمب اتمی کاهش یافته است در جامعه خود را. مانند نگاه ما همه محکوم و سپس بیش از حد, اما در اینجا ما هستند.

بازگشت به تلفن های هوشمند است. داشتن یک ساخته شده است من ruminate در مورد سابقه طولانی با گوشی. زمانی که من یک کودک بود در 1940s یادگیری برای رسیدگی به ما تلفن, Duluth, هنوز اپراتورهای تلفن زنان شناخته شده به عنوان "مرکزی" که هنگامی که شما گوشی را برداشت به ایجاد یک تماس می گویند "شماره لطفا." شما را به چهار رقمی شما خواستار شدند و او می خواهم به صورت دستی حلقه که تلفن.

شده اند وجود دارد چند تکرار از تلفن خدمات پس از. در یک زمان, شهرستان تقسیم شد, تلفن مناطق با نام های مختلف مانند "Randolph" "بازار" و "کلومت." این زمانی بود که شماره تلفن وارد شده در حدود سال 1950. زود شماره گیری درگیر دو حرف اول منطقه خود را — مانند RA 2-4504 اگر شما در Randolph منطقه.

من نیستم خوب در تلفن های هوشمند و یا در غیر این صورت. من معمولا هر کسب و کار نیاز به انجام بیش با سرعت و دریافت کردن تلفن. برخی از مردم می خواهم برای چت در گوشی با بستگان یا دوستان است. نه من.

در اوایل زندگی حرفه ای من زمانی که من گزارشگر این روزنامه, تلفن شد کلید برای گرفتن مقدار زیادی از کار ما انجام می شود. شما نمی تواند در همه جا که در آن وجود دارد خبر پس از شما می خواهم تماس با کسی درگیر و دریافت lowdown.

اگر وجود دارد یک fatal car crash شما می دانستم که تا به حال رخ داده است, شما می خواهم تماس بگیرید پزشکی قانونی برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده و به نام هر قربانیان. یکی پزشکی قانونی سال پیش را به وضوح توصیف صدمات مانند شکسته گردن و اندام spleens خون در سراسر — جزئیات شما می خواهم هرگز شامل در داستان است. خو یش بودند معمولا پزشکان منتخب در countywide انتخابات است.

یک بار که پزشکی قانونی کاملا سالمند نامیده می شد به یک پوشیده شده از درخت در منطقه روستایی برای بررسی مرگ یک شکارچی در جنگل. آمبولانس تیم منتظر بود در نزدیکی یک جاده با یک برانکارد و با آن به انجام قربانی و آنها از آن استفاده می شود به حمل و پزشکی قانونی در. من نمی دانم که چگونه به پزشکی قانونی رو از جنگل.

یک همکار شاهد یک پزشکی قانونی تماس به بررسی یک مرد مرده بدن کشف شده در کنار خیابان در نزدیکی مرکز شهر دولوت. پزشکی قانونی پایین نگاه کرد جسد اعلام کرد و آن را "مرگ طبیعی" و در سمت چپ. هنگامی که آنها شروع به پاک کردن بدن از آن متوجه شد او یک چاقو چسبیده از پشت خود را.

ما همچنین با استفاده از تلفن برای پوشش محلی آتش سوزی در واقع برای پیدا کردن اگر یک گزارش آتش شدید بود به اندازه کافی برای ارسال یک خبرنگار و عکاس به صحنه است. در اینجا چگونه آن کار می کرد: پلیس رادیو در اتاق خبر به پارس زنگ خطر آتش سوزی و دادن آدرس. ما می خواهم گرفتن شهرستان دایرکتوری حاوی نام و آدرس بیشتر Duluthians و فهمیدن شماره تلفن از یک خانه در نزدیکی این گزارش صحنه آتش سوزی این همسایه و از آنها بخواهید اگر آنها می تواند هر گونه شعله های آتش که از ساختمان در حال سوختن.

در اینجا یک مثال از یکی از کسانی که شب تماس.

خبرنگار: سلام این اخبار دولوت تریبون خواستار است.

همسایه: چی ؟ چه کسی ؟

R: روزنامه. یک خانه آتش گزارش شده در بلوک خود را. ما تعجب اگر شما می توانید نگاه برای دیدن اگر وجود دارد شعله های آتش.

N: آتش ؟ کجا ؟

R: در خیابان خود را. آیا این نگاه بد ؟

N: (به کسی که در اتاق) این روزنامه است. آنها می گویند آتش سوزی وجود دارد در بلوک ما. که در آن آتش ؟

R: در بلوک خود را. آیا شما از شنیدن موتورهای آتش یا دود و شعله های آتش?

N: ما فقط تماشای Perry Como. ما را نمی شنوند هر آژیر و یا هر چیزی.

R: آیا ذهن شما بیرون رفتن و گرفتن یک نگاه ؟

همسایه معمولا مطابق با نتیجه اغلب آنها نمی بینم هر گونه آتش در همه عکاسان می تواند در ادامه بازی پوکر.

در حال حاضر به عنوان یک به اصطلاح شهروند ارشد, من دریافت تماس از آنچه برای تلفن های موبایل مانند مردان جوان که من آدرس مرا به عنوان "پدر بزرگ" و گزارش می دهند که آنها در زندان هستند جایی پول ندارند و نیاز به پول از من به قید وثیقه. من چند نر نوه هنوز هم بیش از حد جوان به زندان پس از این تماس گیرنده نیست به من احمق.

یک بار من به رهبری یکی از خود اعلام کرد نوه در گفت چیزی شبیه "این است Jason?" "آره جیسون" در پاسخ تماس گیرنده بدانند او تا به حال من رو. من در رفت و به او بگویید که چگونه منزجر من با هر انسان است که سعی کنید به پاره کردن مردم که راه اما قبل از من به ملامت کردن خط مرده بود بدون یک کلیک. آنها فقط محو دور.

زمان برای من به انجام این کار در حال حاضر بیش از حد.

جیم Heffernan سابق اخبار دولوت تریبون اخبار و نظر نویسنده و مقاله نویس. و او را در یک وبلاگ در jimheffernan.org و می توان از طریق پست الکترونیکی در jimheffernan@jimheffernan.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن