JD(U) برگزاری 'کرکس تظاهرات در بحار می گوید: Lalu Prasad; حزب حاکم بازدید

توسط: PTI | پتنا | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 10:18:19 pm رئیس سابق وزیر Lalu Prasad Yadav در حال گ

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: PTI | پتنا | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 10:18:19 pm
Lalu Prasad Yadav, Bihar elections, jdu, lalu on jdu, indian express رئیس سابق وزیر Lalu Prasad Yadav در حال گذراندن احکام زندان در چندین علوفه مورد کلاهبرداری و در حال حاضر تسلیم در رانچی بیمارستان در حساب از سلامت فقیر.(اکسپرس عکس توسط Prashant راوی)

کوبیدن حاکم JD(U) در بیهار, RJD جمهور Lalu Prasad در یکشنبه نامیده دولت COVID-19 وضعیت به عنوان "احساساتی هرج و مرج و مواد منفجره" و ادعا کرد که حزب شد برگزاری "کرکس تظاهرات" مردم قربانیان این بیماری است.

او ظاهرا اشاره مجازی تظاهرات و جلسات برگزار شده توسط Janata Dal (ایران) و با حضور رهبران حزب و کارگران است.

"نظام سلامت هم پاشیده است. دولت باید تبدیل به یک شاهین به منظور شامل گسترش coronavirus. در عوض JD(U) است که در سازماندهی کرکس تظاهرات مردم قربانیان (بیماری)," پراساد توییتی در هندی.

رئیس سابق وزیر در حال گذراندن احکام زندان در چندین علوفه مورد کلاهبرداری و در حال حاضر تسلیم در رانچی بیمارستان در حساب از سلامت فقیر. حساب توییتر خود را به کار گرفته است او اعتماد داری ،

این JD(U) اما ضربه پشت در پراساد گفت: نظر او این بود "وحشیانه و خشونت آمیز".

این RJD supremo همچنین ادعا کرد که وزیر Nitish کومار آمده است نه در خارج از محل اقامت خود را حتی برای چهار بار در چهار ماه گذشته در میان شیوع همه گیر.

بیهار را COVID-19 caseload است 24,967 موارد با 177 تلفات یک بخش بهداشت و درمان بولتن گفت: در روز شنبه.

در مجموع 15,771 مردم بهبود از این بیماری وجود دارد در حالی که در حال 9,018 فعال موارد در دولت آن را گفت.

در واکنش به پراساد را صدای جیر جیر, JD(U) دولت واحد سخنگوی راجیو Ranjan پراساد نامیده می شوند آن زبان به عنوان "وحشیانه و خشونت آمیز".

کل جهان شده است به شدت تحت تاثیر COVID-19 و آن را شاهد 10 لاخ موارد مثبت در گذشته 100 ساعت, او گفت:, و اضافه شده است وجود دارد افزایش مداوم تعداد موارد مثبت در نه ایالت از جمله ایالت بیهار در گذشته هفت تا هشت روز است.

"این یک چالش است اما دولت این ماشین آلات قادر به مقابله با این وضعیت. Lalu Prasad نظر به ارمغان می آورد شرم بشریت" سخنگوی اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب