Jarrid هوستون ستون: انواع مختلف اردک ماهی بزرگ گاز بر روی یک رودخانه مشغول

ما شاهد برخی متنوع گزش این هفته گذشته است که بسیار سرگرم کننده است. ما نیز تا به حال این فرصت را به تیم با من

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

ما شاهد برخی متنوع گزش این هفته گذشته است که بسیار سرگرم کننده است. ما نیز تا به حال این فرصت را به تیم با من ماهیگیری برادر Sherpa فیلم و تلویزیون نشان می دهد که هوا در ماه ژانویه 2021.

تنها واقعی سقوط ما تجربه هفته گذشته بررسی موتور نور در آمد در کامیون و قوی بادهای شمال شرقی که مانند یک مزاحم مزاحم که با لرز از دریاچه سوپریور.

درجه حرارت آب هنوز در حال افزایش است به طوری که ماهی الگوهای ماندن بسیار سازگار است. داخلی دریاچه های در حال دیدن برخی از پشت خلیج صعود به 60 اما بزرگتر دریاچه ها, رودخانه ها و دریاچه سوپریور ماندن در هوای سرد طرف. ما باید شاهد افزایش درجه حرارت آب به زودی که البته انتقال ماهی به یک الگوی جدید.

در اینجا ما گزارش و آن یکی خوب:

لیک برتر نمی بینم یک تن از ترافیک این هفته در حساب سخت شرق باد. برای کسانی که در حال گرفتن بهترین گزارش ها که از بیشتر مناطق پناه از Chequamegon بای. Smallmouth walleyes و برخی از ماهی قزل آلا در آینده شده است قایق سمت انجام هر دو چرخش و jigging.

برخی از ماهیگیران تفننی در حال پیدا کردن چند دریاچه ماهی قزل آلا توسط سلیمان در داخل و اطراف Bayfield. مطمئن شوید که خود را کشتی پریشان در هر زمان شما طوفان Gitch. این محل که در آن شما می خواهید برای اجرا به ترشی است.

جریان ماهیگیری تا به حال کمتر و کمتر ترافیک در حساب از بازی به طور منظم ماهی (دفعات بازدید: انواع مختلف اردک ماهی) فصل در حال حاضر در نوسان کامل است. با که گفت, جریان ماهیگیران تفننی است که در حال سرازیر شدن به رودخانه ها و فرود برخی از ماهی خوب است. بسیاری از steelhead گزارش که از هر دو مینه سوتا و ویسکانسین جریان است. برای تلفن های موبایل مانند چیزی است که برخی از کریستال فلش بوده و بلیط. مقدار زیادی از ماهی پنهان شده در پشت سنگ و چوب. آخر هفته گذشته ما پایمال طریق برخی کمتر محبوب قزل آلا جریان و برخی از محبوب تر پایک و انواع مختلف اردک جریان است. اجازه می دهد فقط می گویند آن را سرگرم کننده بود.

سنت لوئیس رودخانه شاهد بیشترین ترافیک در هر نقطه از اواخر سال. بسیاری از ماهیگیران تفننی در حال پیدا کردن موفقیت هر دو چرخش و jigging. پایین بخش شده اند به چالش ماهی به دلیل بادهای قوی اما کسانی که آن را خورد خواهد شد. بسیاری از خوب ماهی در سیستم رودخانه در حال حاضر و آنها به نظر نمی رسد به ساخت حرکت بزرگ از آنجا که درجه حرارت آب تغییر نکرده خیلی در همه.

ما شده اند ابتلا به walleyes به عنوان کم عمق به عنوان 2 پا از آب و عمیق که 18 فوت است. من می دانم که من آن را قبل گفت: اما من دوباره آن را می گویند: اعتماد الکترونیک خود را. مورد علاقه من صفحه نمایش تقسیم صفحه نمایش با سمت تصویربرداری در سمت چپ و GPS در سمت راست. طرف برای دیدن و GPS برای ردیابی و علامت گذاری نقاط.

این هفته دستور ترکیبی از cranks, husky, حرکت تند و سریع چوب طعمه و طعمه زنده است. به نظر می رسد که برخی از غلاف ماهی ترجیح می دهند چیزی متفاوت است که یکی دیگر از غلاف از ماهی است. در کنار walleyes وجود دارد تعدادی از ماهی است که در حال گاز گرفتن از جمله crappies سوف و پیک. مردمی هستند که حتی به گرفتن برخی از ماهی خاویار و muskies به عنوان به خوبی. (مطمئن شوید که شما آزادی تمام ماهی در فصل.)

همچنین با میزان ترافیک و برخی بسیار آسیب پذیر گزش اتفاق می افتد فکر می کنم در مورد اهمیت انتخابی برداشت. یکی از انواع مختلف اردک برابر دو فیله دو تیغه های شانه دو گونه و سینه بشقاب — مقدار زیادی از گوشت!

آبهای داخلی باید قطعا راحت تر شیلات برای فرار از باد. اما باد نیز کلیدی برای موفقیت در برخی از موارد. آنها نمی اسمش را "ریز ریز کردن انواع مختلف اردک ماهی" برای هیچ چیز. وزش باد سواحل و باد جاروب نقاط تولید شده اند ترکیبی از ماهی خوب است. بهترین تاکتیک بوده است طعمه زنده مخفیگاه آنان در جست و خیز کردن. من ترجیح می دهم در اندازه کوچک دستگاه برای آبهای کم عمق و سنگین تر از اندازه برای عمیق تر مسائل است. نگاه تازه و پوشش گیاهی به برگزاری برخی از ماهی خوب است.

Panfish قطعا ساخته شده راه خود را به دیوانگی تغذیه بر انتخاب خواهد شد. شناور بیش از مو کوچک دستگاه یا نرم پلاستیک کار کرده اند. بهترین را امتحان کنید و نه روح ماهی شما به عنوان حرکت آنها را هر چند. ما را دیده اند بیشتر در صبح و یا شب نیش می زنند اما آن روزها می آیند.

دوست من گفت: ما را به یک شروع عالی برای فصل ماهیگیری بنابراین خارج وجود دارد و برخی از سرگرم کننده است.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن