Ivanka Trump, دیگران, دیدار, Duluth, بسته برای امضای تعهد برای کارگران آمریکایی

صاحبان تام سگا و علامت Oestreich امضا تعهد به آمریکا کارگران در طی یک رویداد رسانه ای در کانال پارک فروشگاه. "

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

صاحبان تام سگا و علامت Oestreich امضا تعهد به آمریکا کارگران در طی یک رویداد رسانه ای در کانال پارک فروشگاه.

"این یک لذت بزرگ به اینجا و در دولوت و به نزدیک ببینید باور نکردنی مثال از آمریکا برتری در تولید" Ivanka Trump ارشد مشاور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "رئیس جمهور آغاز تعهد به آمریکا کارگران دو سال پیش. او می خواست به تماس بر بخش خصوصی به پیوستن به نیروهای با دولت به سرمایه گذاری در مهارت های همه آمریکایی ها و به ارائه یک سطح شیب دار به فرصت و به اطمینان حاصل شود که کارفرمایان در حال ساخت تعهد خود را به با ارزش ترین دارایی است که آمریکا کارگر."

این تعهد که بیش از 430 شرکت ها و سازمان های سراسر کشور را امضا کرده اند, کمک به بیش از 16 میلیون و جدید آموزش و پرورش و آموزش فرصت مرتکب کسانی که ثبت نام به گسترش برنامه هایی که در آموزش, آموزش و reskill کارگران آمریکایی از دبیرستان به نزدیکی بازنشستگی برای مشاغل که نیاز به پر شود اما عدم کارگران واجد شرایط با توجه به whitehouse.gov.

تعهد ایجاد شد و در سال 2018 رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا ایجاد شورای ملی برای آمریکا. این بود که قبل از همه گیر زمانی که نرخ بیکاری کم بود و شرکت ها اغلب در تلاش برای پیدا کردن کارگران برای پر کردن پوزیشن های باز.

"این سرمایه گذاری است مهم تر از همیشه به عنوان بسیاری از مردم شده اند قطع از نیروی کار و در حال تجربه فوق العاده ای آسیب پذیری و ترس از فکر کردن در مورد مسیر خود را رو به جلو" Ivanka Trump روز دوشنبه گفت:.

او بلافاصله پس از امضای, در حالی که برنارد و Stauber باقی مانده برای پاسخ به سوالات از رسانه ها مربوط به تعهد و دوقلو فلزات مس-نیکل معدن پروژه در شمال شرقی مینه سوتا است.

Duluth Pack’s Mark Oestreich (left) and Tom Sega sign the Pledge to America's Workers Monday as U.S. Rep. Pete Stauber, presidential advisor Ivanka Trump and Secretary of the Interior David L. Bernhardt watch. Companies that sign the pledge commit to expanding programs that educate and train American workers. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

دلوت بسته را علامت Oestreich (سمت چپ) و تام سگا نشانه تعهد به آمریکا کارگران دوشنبه و سه شنبه در کنگره ایالات متحده پیت Stauber ریاست جمهوری مشاور Ivanka Trump و وزیر امور داخلی David L. برنارد سازمان دیده بان. شرکت هایی که ثبت نام تعهد متعهد به گسترش برنامه هایی که آموزش و آموزش کارگران آمریکایی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

دلوت بسته شناخته شده است و برای ساخت بسته برای بازدید کنندگان به مرز آب قایق رانی منطقه بیابان. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بازگشته اجاره به دوقلو فلزات است که دولت اوباما در لغو. منتقدان این پروژه معدن می گویند این امر موجب آلودگی آبهای مرزی.

دلوت بسته اخیرا از انتقاد عمومی با توجه به امضای این تعهد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و میزبانی Ivanka Trump. زمانی که خواسته News Tribune اگر آنها حمایت دوقلو فلزات و چگونه آنها را آشتی امضای تعهد با یک دولت است که پیشبرد این پروژه Oestreich کاهش یافته است به نظر.

برنارد گفت یک داستان چگونه پسر نوجوان خود را که زمانی که او در مدرسه ابتدایی دریافت یک دلوت بسته کوله پشتی به عنوان یک سوغات از یک کمپ حضور داشتند و چگونه پسرش هنوز هم با استفاده از آن امروز است.

"همه چیز را از طریق یک روند وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از سخت گیری های مرتبط با آن" برنارد گفت: از دوقلو فلزات پروژه. "بنابراین ما رفتن را از طریق فرایند و کارت پایان خواهد رسید که آنها چه هستند اما ما نمی خواهد قربانی تمیز کردن هوا یا آب تمیز برای توسعه اقتصادی است."

در طول این رویداد رسانه دوشنبه معترضان شنیده میشد شعار و فریاد در خارج از دلوت بسته فروشگاه. حدود 50 نفر در حمایت از مرز آبهای سیاه زندگی مهم نیست و گم شده و قتل زنان بومی. دیگران ایستاده بود در خارج از فروشگاه در اعتراض به نحوه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به کار گرفته شده COVID-19 بیماری همه گیر.

لباس پوشیدن و در طاعون, دکتر, لباس, آلن ریچاردسون و Scot بولو هر دو Duluth, چرخ یک تابوت در سراسر خیابان با یک اسکلت برگزاری یک نشانه خواندن: "با وجود تعهد به آمریکا کارگران برای 140,000 به علاوه آمریکایی کشته شده توسط COVID-19?" ریچاردسون گفت: تئاتر در غرفه بودند "دروغ گفتن در اطراف در موارد شبیه به این."

Marlana Benzie-Lourey, of Kerrick, Minnesota, holds a sign outside the Duluth Pack store in Canal Park on Monday morning. Ivanka Trump and other members of the Trump administration were in Duluth to sign a pledge for American workers. (Samantha Erkkila / serkkila@duluthnews.com)

Marlana Benzie-Lourey از Kerrick, مینه سوتا, دارای یک علامت در خارج از دلوت بسته فروشگاه در کانال پارک در صبح روز دوشنبه. Ivanka Trump و دیگر اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود در دلوت به امضای تعهد برای کارگران آمریکایی. (سامانتا Erkkila / serkkila@duluthnews.com)

"من فکر می کنم این مسخره است که آنها در اینجا برای ترویج تعهد به کارگران آمریکایی هنگامی که آن را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کینه توزی که کشته شده است تا به 140,000 کارگران آمریکایی گفت:" ریچاردسون. "است که در آن تعهد برای آمریکایی ها که درگذشت COVID?"

یکی دیگر از تظاهر کنندگان Marlana Benzie-Lourey از Kerrick مینه سوتا گفت: آن را دشوار برای او را به دیدن یک شرکت او حمایت کرده است برای بیش از 30 سال میزبان کسی که هدف این است که برای "حفاظت از آنچه ما را در اینجا."

"من همیشه افتخار این شرکت است. دیگر نه" گفت Benzie-Lourey که خریداری دلوت بسته بندی محصولات و استعداد آنها را به خانواده او به عنوان هدیه کریسمس برای سال. "من نمی دانم آنچه که من انجام خواهد داد با بسته من. شاید اشک برچسب خاموش اما نه اون حد یک بیانیه است. شاید کمک آنها؟"

نشسته در محدود کردن و برگزاری یک نشانه با یک لون و کلمات "هیچ معدن مس" جودی Derauf از دلوت مشترک شبیه نمایش است.

"من فکر می کنم آن است که ریاکارانه برای دلوت بسته به توان میزبانی این رویداد گفت:" Derauf که در بازگشت از مرز آبهای سفر دو هفته پیش. "به عنوان یک شرکت است که به ترویج مرز آب های سفر, چگونه می توان آنها حمایت از این دولت است که پشتیبانی از چیزهایی قرار داده است که مرز آب در خطر است؟"

پس از Ivanka Trump چپ برخی از معترضان در آنجا ماند و در مقابل درب از دلوت بسته فریاد فحاشی. یک مرد که خواست ناشناس باقی می ماند, برش, Duluth, بسته, نشان, نصف قرار داده و آن را در پنجره طوفان یا گرداب شدید از فروشگاه.

فروشگاه برنامه ریزی شده بود به بازگشایی در ظهر اما Oestreich گفت: اخبار تریبون آنها به احتمال زیاد صبر کنید تا زمانی که معترضان به سمت چپ از نگرانی های ایمنی.

"من امیدوارم که آنها (دلوت بسته) برخی از گرما برای این" اندرو Slade در دریاچه های بزرگ, مدیر برنامه, برای, مینه سوتا, محیط زیست همکاری کنند. خود را در اتاق مجاور به دلوت بسته است.

پس از پیشرو, Duluth, Ivanka Trump و برنارد رهبری به افتتاح گم شده و به قتل بومی آمریکا مورد سرد در بلومینگتون در ایالت مینه سوتا.

این داستان به روز شده در 2:28 بعد از ظهر جولای 27 اضافی نقل قول ها و اطلاعات است. این اصل نوشته شده در 11:46 صبح ژوئیه 27.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن