مرد آهنین شد ورزشکار جوان و سالم تا COVID-19 تقریبا او را کشته

کمتر از یک ماه بعد o'donnell خواهد بود مبارزه فقط به زندگی می کنند یک روز دیگر. 2002 کنکوردیا کالج فارغ التحص

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

کمتر از یک ماه بعد o'donnell خواهد بود مبارزه فقط به زندگی می کنند یک روز دیگر.

2002 کنکوردیا کالج فارغ التحصیل و اسکندریه, Minn. مادری بود فقط سوم شخص در کشور مبتلا به COVID-19 و اول به پایان رسید تا در ICU. او یک نامزد بعید است به ویران شده توسط ویروس — تنها 38 سال سن و در شرایط فیزیکی خوبی با شرایط بهداشتی اساسی.

پس از اینکه بستری برای نزدیک به یک ماه او همچنان به سعی و آنچه COVID-19 گرفت و از او و او را رسما به اجرا مرد آهنین دوباره برای کسانی که به عنوان خوش شانس.

'همه چیز احساس خاموش'

صحبت از COVID-19 در ایالات متحده شد تا حرارت به عنوان o'donnell یک شیمیدان در تصفیه آب شرکت شیمیایی در شهرهای دوقلو در زمان خاموش برای یک سفر کسب و کار به کلرادو و تگزاس هفته از Feb. 28.

"من فکر گرفتن همه این هشدارها از آنجا که در آن نقطه آنها صحبت کردن در مورد افراد بالای 65 سال بیشتر در معرض خطر," او گفت:. "من با پوشیدن ماسک در فرودگاه. من شستن دست من اما نمی دانم چگونه مراقب باشید من در مورد دست زدن به صورت من."

او هرگز خواب آن تفاوت خواهد بود.

"I want to give hope to those that are going through it, those that have gone through it, and those that are not seeing the light at the end of the tunnel," said virus survivor Ben O’Donnell.. Photo courtesy: Renee Jones Schneider/Star Tribune

"من می خواهم برای دادن امید به کسانی که در حال رفتن را از طریق آن کسانی است که از طریق آن رفته اند و کسانی هستند که از دیدن نور در انتهای تونل" گفت: ویروس بازمانده بن o'donnell.. حسن نیت ارائه میدهد عکس: رنه جونز اشنایدر/استار تریبیون

آن زمان همسرش دینا همچنین یک شیمیدان او را برداشت تا در فرودگاه چند روز بعد او گفت: "همه چیز را احساس کردن." او chalked آن را به عنوان تنها بودن مختصر و مفید از بودن در جاده ها, اما زمانی که او آموخته است که او تا به حال یک تب 102 درجه او جدا شده خود را از خود و خود را دختر جوان در شانس کردن آن می تواند COVID-19.

که در آن نقطه او حتی نمی واجد شرایط برای دریافت یک آزمون برای SARS-CoV-2 virus چرا که او نمی دانست که هر کسی که می تواند او را در معرض. بنابراین او در خانه مانده مریض و خسته از یک هفته.

"من خسته راه رفتن سگ در اطراف خانه و رفتن به حمام. من می خواهم نفس و نیاز به 15 دقیقه برای بازیابی," او گفت:.

به عنوان هفته رفت و در خود علائم بدتر شده و در حال حاضر شامل سرفه و مشکلات دستگاه گوارش. او متوقف شد ،

در مارس 9, Deanna راند او را به بیمارستان با این امید که آنها می تواند او را به برخی از مایعات و او را به خانه. که نیست در این مورد.

"در ساعت 9:30 صبح 9 مارس, من خداحافظی دست تکان داد به من ، که آخرین بار من تو را دیدم او را برای 28 روز" او گفت:.

آزمون خود را برای SARS-CoV-2 ویروس در نهایت برگشتم مثبت است. قفسه سینه اشعه X نشان داد اودانل در ریه ها شد 80 تا 90 درصد پر از مایع و سطح اکسیژن در خون او بود خطرناکی پایین.

توسط روز بعد o'donnell قرار داده شد در ونتیلاتور اما تعداد آنها هنوز هم به بهبود نیست. پزشکان خواسته دیانا برای اجازه برای قرار دادن بن در یک ECMO قلب-ریه پمپ اخرین تلاش برای به دست آوردن اکسیژن خون به قلب از ریه های خود بودند دیگر انجام این کار است. پزشکان روشن بود با دیانا که شانس بودند نه به نفع خود یا بهبودی طولانی مدت و یا حتی زنده ماندن در این روش به خودی خود.

"این سخت بود. در عرض 24 ساعت از حذف او را من اجازه دادن به پزشکان برای انجام یک عمل بر روی او که شانس 50-50 او می خواهم زنده ماندن" دیانا گفت.

در واقع فقط 21 از 65 نفر در سراسر جهان گرفته شده اند پمپ زنده است.

'یک محل تاریک'

O'donnell تا به حال به شدت تسکین یافته و در حالی که او در پمپ بنابراین او نمی کشیدن لوله از گردن او. در آن زمان او گفت که ذهن او رفت به "در یک محل تاریک است." او دیگر در بیمارستان است. او احساس احاطه شده توسط افراد نقاب دار درگیر در قاچاق انسان است. او معتقد بود او را دیدم بدن مرده روی سقف.

"اما من همیشه فکر" چگونه من می توانم فرار کنم ؟ چگونه می توانم پیدا کردن یک راه برای خارج شدن?'" O'donnell گفت. "کار با مشاور در حال حاضر ما فکر می کنیم که اساسا ذهن من راه تلاش برای مبارزه با ویروس."

پس از یک هفته از توهم در آغوش گرفتن از خواهر خود را — یک پرستار که اجازه داده شد برای سفر در زمان — کمک به سند چشم انداز برود و او بیدار شد.

O'donnell شد اولین COVID-19 بیمار در ایالات متحده آمریکا برای زندگی پس از ECMO. او گرفته شده پمپ در مارس 22 و منتشر شده از بیمارستان در مارس 6.

Ben O'Donnell rested after he walked on his treadmill to regain his strength at his home in Anoka County on Friday, April 17. Photo courtesy: Renee Jones Schneider/Star Tribune

بن o'donnell استراحت پس از او راه می رفت روی تردمیل به دست آوردن مجدد قدرت خود را در خانه اش در Anoka County در سهشنبه, مارس 17. حسن نیت ارائه میدهد عکس: رنه جونز اشنایدر/استار تریبیون

جاده پشت

O'donnell که هر دو فوتبال و بیس بال در کنکوردیا قبل از تبدیل شدن به یک triathlete از دست داده بود 45 پوند در طول زمان خود را در بیمارستان. بیشتر از آن, او گفت:, است عضلات خود را از بازوها و پاها و قفسه سینه. مردی که در حال حاضر در پایان یک سه گانه در سال 2017 و برنامه ریزی شده بود برای یکی دیگر از این سقوط در آریزونا در حال حاضر خوشحال فقط برای رفتن برای پیاده روی های کوتاه.

"اول من پیاده شد و شش یا هفت دقیقه در 1 مایل در ساعت بر روی تردمیل," او گفت:. "حتی پس از آن من نیاز به اکسیژن است."

O'donnell گفت که او تا به حال بسیار داده امیدوار است از انجام مسابقات سه گانه در ماه نوامبر تا زمانی که او موفق به دریافت یک پیام تبریک از "صدای مرد آهنین" مایک رایلی.

"من تصمیم گرفتم پس از آن فقط با قرار دادن آن در خارج وجود دارد به عنوان یک هدف" o'donnell گفت.

Anoka County resident Ben O'Donnell and his wife, Deanna, took their daily walk to get the mail on Friday, April 17, 2020. This was the first day O'Donnell was able to make it without a walker, however, he used an oxygen machine. He is now off the oxygen machine and hopes to run a 5K in a couple of weeks as he trains for the triathlon in November. Photo courtesy/Renee Jones Schneider/Star Tribune

Anoka County مقیم بن o'donnell و همسرش دینا در زمان پیاده روی روزانه خود را برای دریافت ایمیل در جمعه 17 آوریل سال 2020 است. این برای اولین بار بود بعد o'donnell بود قادر به آن را بدون واکر, اما, او با استفاده از یک دستگاه اکسیژن. او در حال حاضر فعال اکسیژن ماشین آلات و امید به اجرای 5K در چند هفته او به عنوان قطار برای مسابقات سه گانه در نوامبر است. حسن نیت ارائه میدهد عکس/رنه جونز اشنایدر/استار تریبیون

او انجام یک 5K در چند هفته. دیانا می گوید: در حالی که شوهر او است که قطعا بی پروا با آموزش های خود را, او گفت که او تا به او یادآوری یک بار در در حالی که او از بیمارستان مرخص است که مدتها پیش.

O'donnell گفت که او خوش شانس خود بدن است که دوره نقاهت نسبتا به سرعت از خود COVID-19 مصیبت. که دلیل اصلی او می خواهد به رقابت برای دیگران.

"چقدر خوش شانس هستم, من قادر به راه رفتن مثل این, به تنفس بود قادر به دوباره مثل این ؟ دیگران هستند و شش تا هشت هفته از بیمارستان و حتی نمی توانید بلند کردن سلاح های خود را," o'donnell گفت.

به همین دلیل o'donnell در حال کار با Ironaid حمایت صندوق از طریق مرد آهنین بنیاد برای کمک به جمع آوری پول برای COVID-19 امداد با کمک به بهداشت مربوط به سازمان های غیر انتفاعی و دیگران. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید ironmanfoundation.org/ironaid.

جلب توجه ملی

اودانل در مورد جلب توجه کنون در خارج از زمین 10000 دریاچه ها. او در مصاحبه اخیر دایان ساویر اخبار ویژه در ABC و ESPN مستند سفر بازگشت به مسابقات سه گانه.

"این عجیب و غریب است. من و همسرم هر دو بسیار خصوصی مردم," او گفت:. "انجام داستان مثل این است که در DNA ما, اما ما فکر کردیم که با داستان من آن را بیش از حد مهم است نه بگویید."

Ben O'Donnell says his wife Deanna might have had it worse than he did during his COVID ordeal as she was unable to see him or even the doctors and nurses in person. He says they explained to their young daughter that Daddy had to be in the hospital because he caught some "tiger germs" while he was away on a business trip. Submitted photo

بن o'donnell می گوید همسرش دیانا به حال ممکن است آن را بدتر از او در طول COVID مصیبت را به عنوان او قادر به دیدن او و یا حتی پزشکان و پرستاران در فرد است. او می گوید آنها توضیح داد به دختر جوان که پدر بود در بیمارستان به خاطر او گرفتار برخی از "ببر میکروب" در حالی که او را در یک سفر کسب و کار. ارسال عکس

و این نه فقط رسانه ملی که آمده خواستار است. او همکاری با موسسه ملی بهداشت برای کمک به دریافت پاسخ در مورد COVID-19 و چگونه آن را مبارزه با.

"آنها هنوز هم نمی دانم چرا آن را به من ضربه خیلی سخت است. من در نظر گرفتن بخشی در مطالعات جایی که آنها مطالعه من ژنتیک یا دیدن اگر وجود دارد برخی از شرایط ما در مورد نمی دانم و توضیح دهد که چرا آن را به من ضربه خیلی سخت است," او گفت:.

علاوه بر این o'donnell به آنتی بادی مورد استفاده قرار گرفت برای ایجاد دانشگاه مینه سوتا را آزمایش پادتن برای کمک به مردم کشف کردن اگر آنها ممکن است تا به حال گذشته عفونت با این ویروس است که باعث COVID-19. دیانا و دختر خود را در حال گرفتن یک آزمایش پادتن حتی اگر آنها تا کنون آزمایش منفی برای ویروس.

به عنوان مشکل این شده است برای o'donnell آنها در حال تلاش برای ارسال یک پیام از امید در مورد بن COVID سفر. آنها گفتند: گرفتن تشخیص مثبت و یا قرار دادن بر روی یک یا ECMO نیست پایان — همیشه وجود دارد یک راه رو به جلو است.

O'donnell گفت: کلمات او شنیده از یک گوینده در اولین مسابقات سه گانه فقط به عنوان معنی دار در طول این بیماری همه گیر.

"او گفت:," آیا متوقف نمی ترک نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است.' شده است که در من سرود" o'donnell گفت. "قرار دادن یک پا در مقابل دیگر این که آیا آن را در یک صندلی قرار دادن یک پا در مقابل هر یک از دیگر, و یا اینکه آیا شما می توانید راه رفتن فقط سعی کنید که کمی بهتر در هر روز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن