آهن محدوده آژانس کمیسر تصویب فوند دو لک آب درمان اعطای

توصیه به جدول اعطای جلب ایالت انتقاد از IRRR است که بودجه با مالیات بر taconite تولید شده در منطقه به عنوان اف

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

توصیه به جدول اعطای جلب ایالت انتقاد از IRRR است که بودجه با مالیات بر taconite تولید شده در منطقه به عنوان افراد متهم به اعضای هیئت مدیره قرار دادن معدن با سیاست پیش از آب آشامیدنی.

اما هیئت مدیره تنها در عمل در یک نقش مشورتی دارند و تنها می تواند توصیه هایی را به کمیسر مارک فیلیپس که نهایی می گویند و گزارش به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz.

در انتشار اخبار پنجشنبه فیلیپس گفت که او را تایید کرده است این گروه کمک مالی.

"پس از جمع آوری اطلاعات بیشتر از بودجه ما همکاران من با خوشحالی به جلو حرکت کند با این زیرساخت های مهم پروژه به ارائه آب آشامیدنی برای ساکنان Mahnomen و Brookston," فیلیپس گفت. "این پروژه مطابق با برنامه ما دستورالعمل ها و هم راستا با ماموریت و چشم انداز ما برای پرورش رشد پر جنب و جوش و رونق اقتصادی در شمال شرقی مینه سوتا است."

در فوند دو لک گروه خواسته بود برای 250.000 دلار کمک مالی برای کمک به صندوق از 1.3 میلیون پروژه جایگزین کردن یک موجود noncompliant سیستم و خدمت 140 خانه در نزدیکی Mahnomen و Brookston.

در ژوئن 11, اعضای هیئت مدیره بهداشت ، تام Bakk DFL-طبخ دیابت دیوید Tomassoni DFL-Chisholm و دولت تشکر. دیل Lueck R-Aitkin, همه ابراز نگرانی کرد با دادن پول به یک دولت است که به "anti-معدن."

"من خیلی ناراحت کننده با این درخواست" Bakk گفت: در آن زمان. "من می خواهم به انجام کاری برای این بخش از Taconite امداد منطقه از آنجا که ما نمی تواند درخواست بسیاری از, اما من می توانم به یاد داشته باشید ما تا کنون انجام کمک مالی به محلی در یک واحد دولتی است که عموم anti-معدن."

در فوند دو لک گروه بارها و بارها به چالش کشیده مجوز برای PolyMet پیشنهاد مس-نیکل معدن و پیوست یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیدن مجوز برای ایالات متحده جراحی را Minntac باطله حوضه.

روز پس از نشست گروه گفت: در آن موقعیت بود "ضد آلودگی" نه "ضد معدن" و آن را به کار برای حفاظت از وحشی برنج و ماهی و همه از منابع طبیعی و فرهنگی آن در سال 1854 واگذار خاک از آلودگی است.

اما در روز پنج شنبه Bakk گفت: اخبار تریبون نگرانی خود را در این زمان بود که آیا فوند دو لک گروه بود واجد شرایط برای اعطای چرا که دفتر آن است که در کلوکت خارج از سازمان منطقه خدمات حتی اگر پروژه سایت نزدیک Brookston و Mahnomen در لبه شمالی, رزرو است که در داخل Taconite امداد منطقه است.

"من در مورد عامل مالی (فوند دو لک Band) نه اینکه در Taconite امداد منطقه" Bakk گفت: News Tribune, اضافه کردن او تعجب اگر بودجه می توانست با توجه به شهر Brookston به جای.

در واقع در این جلسه در اوایل این ماه IRRR کارمند کریس Ismil توضیح داده شده به هیئت مدیره که این پروژه به واجد شرایط برای این سازمان کمک مالی به این دلیل که بخشی از رزرو خود را بر روی نیز کاهش یافت و در آژانس خدمات منطقه است.

Bakk گفت: بحث در میان IRRR هیئت مدیره و کارکنان در این هفته پس از روشن کرده اند که او از فیلیپس' تصویب اعطای.

در فوند دو لک گروه بود خوشحالم که اعطای تصویب شد گروه گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه به اخبار تریبیون در روز پنج شنبه.

"اگر چه ما همچنان نگران هیئت مدیره و رفتار ما خوشحالیم که گروه انجام تعهد قانونی به تصویب گرانت" Fond du Lac باند سخنگوی ریتا Aspinwall گفت: پس از اعطای تصویب شد.

دولت Rep. راب Ecklund DFL–International Falls, صندلی آهن در محدوده منابع و توانبخشی هیئت مدیره در بیانیه ای گفت او نیز در موافقت با این تصمیم به تصویب کمک مالی.

"من افتخار می کنم که ما قادر به حرکت به جلو با این زیرساخت های مهم درخواست برای ساکنان Brookston. آن را مطابق آژانس دستورالعمل ها و هم راستا با ماموریت و چشم انداز ما برای پرورش رشد پر جنب و جوش و رونق اقتصادی در شمال شرقی مینه سوتا" Ecklund گفت. "آب آشامیدنی مهم است هر دو به سلامت افراد و جامعه است. من خوشحالم که ما قادر به این آدرس در یک مد به موقع."

در مصاحبه با WTIP جامعه رادیو در Grand Marais هفته گذشته Ecklund گفت: "قرار دادن همه چیز در ظریف موقعیت و متاسفانه من فکر نمی کنم آن ریخته و نور حق در هیئت مدیره است."

این داستان به روز شده در 5:44 بعد از ظهر 25 ژوئن با نقل قول از دولت ایالت تام Bakk این فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa و دولت تشکر. راب Ecklund. این اصل نوشته شده در 2:23 p. m. 25 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن