IPL باید قطع روابط با حامیان اگر نه در این فصل پس از آن تا سال 2021: Ness Wadia

Kings XI Punjab مالک Ness Wadia روز سه شنبه به نام به صورت تدریجی پایان دادن به حمایت مالی در لیگ برتر هند در

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

Kings XI Punjab مالک Ness Wadia روز سه شنبه به نام به صورت تدریجی پایان دادن به حمایت مالی در لیگ برتر هند در میان افزایش تنش بین دو کشور با توجه به برخورد خشونت آمیز در شرق لاداخ در اوایل این ماه.

خواستار تحریم محصولات چینی به شدت پس از 20 سربازان هندی کشته شدند در Galwan ولی برخورد در ژوئن 15. چینی ها که تا کنون حاضر به اشتراک گذاری اطلاعات از تلفات آنها رنج می برد.

این حادثه باعث BCCI به تماس با یک جلسه IPL شورای حکام برای بررسی چینی حمایت های مالی اما آن جلسه است و در عین حال برگزار است. روز دوشنبه در هند ممنوع 59 برنامه های چینی.

"ما باید آن را انجام دهد (قطع روابط با حامیان مالی در IPL) به خاطر ملت است. کشور همراه اول, پول ثانویه است. و آن را به هندی, لیگ برتر, نمی, چینی, لیگ برتر. باید آن را با مثال و نشان دادن راه" Wadia گفت PTI در روز سه شنبه.

"بله آن دشوار خواهد بود برای پیدا کردن حامیان مالی در ابتدا, اما من مطمئن هستم که وجود دارد به اندازه کافی هند حامیان مالی است که می تواند جایگزین آنها شود. ما باید تمام احترام برای ملت و دولت ما و مهمتر از همه برای سربازان که خطر زندگی خود را برای ما گفت:" شناخته شده هندی تاجر.

چینی ها سربازان استفاده می شود سنگ ناخن-نوک چوب و آهن و میله و باشگاه ها برای انجام یک حمله وحشیانه سربازان هندی پس از آنها اعتراض نصب یک نظارت ارسال توسط چین در سمت هند از خط کنترل واقعی در Galwan.

این حادثه بزرگترین رویارویی بین دو ارتش پس از سال 1967 درگیری در Nathu لا زمانی که هند از دست داده و حدود 80 سربازان در حالی که مرگ و میر بر طرف چینی ایستاده بود و بیش از 300.

تلفن همراه چینی سازنده تلفن Vivo توسط IPL عنوان حامی و آن را می پردازد BCCI ₹440 کرور سالانه برای پنج سال معامله پایان دادن به در سال 2022.

دیگر شرکت های درگیر در IPL -- Paytm, Swiggy رویای 11 -- باید سرمایه گذاری چینی. نه فقط لیگ, تیم های بیش از حد جذب چینی حمایت.

در حالی که Wadia ساخته شده موضع خود را روشن و تیم های دیگر از جمله Chennai Super Kings گفت: آنها خواهد بود خوشحال با هر آنچه که دولت تصمیم می گیرد.

"این دشوار خواهد بود برای جایگزینی آنها در ابتدا اما اگر آن را باید انجام شود به خاطر ملت ما باید آن را انجام دهید" یک CSK منبع گفت PTI.

یکی دیگر از تیم مالک گفت: "اجازه دهید دولت تصمیم اول, هر آنچه آنها تصمیم بگیرند ما به دنبال خواهد داشت".

اما Wadia گفت: این درست نیست به انتظار دولت بخشنامه در موضوع مورد بحث به عنوان "این است که ما مسئولیت اخلاقی برای ایستادن در کنار ملت در این ساعت".

"اگر من BCCI رئیس جمهور من می خواهم بگویم به من پیدا کردن یک اسپانسر برای فصل آینده.

"شرکت های هندی نیاز به گام تا و همان مزایا و فرصت هایی که شرکت های چینی دیده می شود در IPL است که بهترین T20 لیگ در جهان است."

در مورد چینی حمایت مالی در لیگ تیم Wadia گفت: "تیم خیلی باید زمان داده شده به خود را جایگزین چینی حامیان مالی. به من گفت: به اندازه کافی وجود دارد شرکت های هندی است که می تواند جایگزین آنها شود."

Wadia نیز استقبال دولت هند تصمیم به ممنوعیت برنامه های چینی با استناد به امنیت ملی است.

"اگر هند نقش آن کارت حق آن را واقعا می تواند ابرقدرت آن خواسته به" او مشاهده شده است.

"من شخصا نمی خواهم به خرید محصولات چینی زیرا آنها زیر استاندارد. تمرکز باید بر ساخت و خرید ، چین تولید چنین حجم زیادی و تنفس آن متوقف شود. ما باید همه تلاش های ما در ساخت هند تولید توپی.

"من سفر در سراسر کشور بسیاری است. اگر ما متوقف نمی هجوم کالاهای ارزان چینی و شرکت در آنچه که ما انجام می دهند هند تولید خواهد مرد" هشدار داد Wadia.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن