IPL حاکم بر جلسه شورای احتمال زیاد در ماه اوت 2

شورای حاکم بر هند لیگ برتر است که به احتمال زیاد برای دیدار در تاریخ 2 اوت به یک شکل نهایی به برنامه و بحث دیگ

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

شورای حاکم بر هند لیگ برتر است که به احتمال زیاد برای دیدار در تاریخ 2 اوت به یک شکل نهایی به برنامه و بحث دیگر ترتیبات برای مشتاقانه در انتظار رویداد برگزار خواهد شد در امارات متحده عربی در این سال است.

این مسابقات مجبور به خارج از کشور با توجه به مواج COVID-19 گیر برگزار خواهد شد از 19 سپتامبر تا نوامبر 8.

"IPL شورای حکام است به احتمال زیاد برای دیدار در تاریخ 1 اوت. انتظار می رود که فرانچایز خواهد گذاشت SOP (روش عملیاتی استاندارد) پس از نشست" ارشد BCCI گفت: با توجه به PTI در خواست نامش فاش نشود.

در این جلسه انتظار می رود با حضور برترین BCCI برنج از جمله رئیس جمهور Sourav Ganguly و دبیر Jay شاه خواهد نگرانی از ذینفعان مختلف.

این tenures از هر دو Ganguly و شاه هستند اما این دو به دنبال آرامش در Lodha کمیته-توصیه می شود برای خنک کردن هنجارهای از دیوان عالی کشور که شنیدن این موضوع در اوت 17.

همچنین به احتمال زیاد این نسخه از IPL می توانست تعداد کمتر از دو هدر که خواهد بود مفید برای پخش.

راه هایی برای نفی ضرر از دروازه پول برای این فرانچایز از مسابقات برگزار خواهد شد قبل از خالی استادیوم ها در یک زیستی-محیط امن نیز یک موضوع مهم مورد بحث است.

در حالی که انتظار می رود که بسیاری از فرانچایز خواهد خود را ارسال recce تیم به امارات متحده عربی برای بررسی امکانات و همچنین زیستی-محیط امن است که می تواند ایجاد نگرانی وجود دارد که باقی می ماند از جمله اسکان برنامه ریزی و خدمات پذیرایی.

یکی دیگر از موضوع روی حیله و تزویر است که به احتمال زیاد آمده است که آیا خانواده های بازیکنان اجازه داده می شود به همراه آنها.

ارشد حق رای دادن رسمی گفته بود PTI گفت که آن را "جنایی" برای نگه داشتن بازیکنان به دور از خانواده های خود برای دو ماه و آن هم در یک sanitised محیط زیست است.

"در طول زمان عادی به همسران و دوست دختر, پیوستن بازیکنان در طول یک دوره مشخص است اما این به طور کامل سناریو های مختلف. اگر با خانواده سفر می توان آنها را محدود به اتاق بدون اینکه قادر به حرکت در اطراف به طور معمول ؟ " رسمی خواسته است.

"وجود خواهد داشت و بازیکنان که بچه ها در سن 3 تا 5 و چگونه شما نگه داشتن آنها را در یک اتاق برای دو ماه است؟," او اضافه شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن