IPL 2020 به احتمال زیاد برگزار می شود در امارات متحده عربی

پیش بینی تعویق افتادن T20 World Cup هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) آماده کرده است و بازگشت تا طرح به مرحله Ind

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

پیش بینی تعویق افتادن T20 World Cup هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) آماده کرده است و بازگشت تا طرح به مرحله Indian Premier League (IPL) در این سال است.

سرنوشت لیگ را 13th edition بود که معوق پس از COVID-19 شیوع, شده, مرتبط T20 جام جهانی, برنامه ریزی برای بازی در استرالیا از تاریخ 18 نوامبر 15.

اکتبر-نوامبر دوره ای است که تنها در دسترس پنجره را متناسب با IPL به این سال است.

ICC هیئت مدیره تنظیم شده است به دیدار روز دوشنبه و علاوه بر نهایی انتخابات روش برای رئیس پست, است, انتظار برای اعلام به تعویق افتادن T20 جام جهانی.

با توجه به احتمال این نتیجه BCCI را در راس شورا در نظر گرفته شده برنامه ای برای تغییر زمان لیگ هنگامی که این ملاقات در روز جمعه.

سپتامبر. به Nov. پنجره

از نظر محل BCCI پیشنهاد یا انجام این رویداد در چهار ورزشگاه در بمبئی-پونا راهرو و یا حرکت آن را به امارات متحده عربی. همانطور که برای تاریخ BCCI گزینه های عبارتند از: سپتامبر 26 نوامبر 7 یا سپتامبر 26 نوامبر 14.

راس شورای اسلامی گفته بود که BCCI به دنبال دولت مرکزی مشاوره و اجازه در برگزاری لیگ.

COVID-19 نقاط

با توجه به اینکه بمبئی و پونا به عنوان ظهور COVID-19 نقاط BCCI امید به دولت go-ahead برای تغییر IPL به امارات متحده عربی.

"با داور و حاکم در برابر ما [در دکن شارژر ختم موردی که می تواند مجموعه ای از BCCI پشت در اطراف ₹4,800 کرور] ضروری است برای IPL به صحنه و به نظر می رسد مانند امارات متحده عربی خواهد بود مناسب ترین گزینه," گفت: یک راس عضو شورای شرط ناشناس ماندن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب