با الهام از فیلم گرفتن من اگر شما می توانید'; راجستان conman پدر نیز دستگیر و در هشت مورد از تقلب

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 2:50:35 am طرز عمل و پس از دو متهم بود ب

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 2:50:35 am
rajashthan crime news, rajasthan fraudster arrested, rajashthan fraudster inspired by catch me if you can film, rajasthan police, indian express news طرز عمل و پس از دو متهم بود بسیار شبیه به ما conman فرانک Abagnale به عنوان نشان داده شده در فیلم است. (بازنمودی)

روز پس از 23 سال از اودی پور در راجستان به اتهام فریب حداقل 20 کارفرمایان lakhs روپیه متهم را 47 ساله پدر او نیز دستگیر و در روز شنبه برای مشارکت در هشت بیشتر موارد مشابه با طرز عمل. متهم ادعا کرده بود که او با الهام از شخصیت conman فرانک Abagnale نشان داده شده در Steven Spielberg فیلم گرفتن من اگر شما می توانید'.

به گفته پلیس رامش Soni نام مستعار Prakash Parekh, (43) پدر Jai نام مستعار Jayesh Soni(23) ساکن Udaipur در روز شنبه برگزار شد با Narol پلیس. قبلا Jayesh Soni نیز برگزار شد احمدآباد تشخیص جرم و جنایت شعبه برای دخالت خود را در 20 مورد از تقلب در احمدآباد وادودارا و Udaipur در پنج سال گذشته.

به گفته پلیس این پدر و پسر اواز یا موسیقی دو نفری بود که با الهام از فیلم هالیوودی گرفتن من اگر شما می توانید' که در آن شخصیت اصلی استفاده های مختلف هویت برای ارتکاب تقلب و فرار از بازداشت.

رامش Soni impersonated به عنوان پسر خود را Jayesh و گفته فریب خورده یک احمدآباد-بر اساس تاجر.

"رامش Soni impersonated خود را به عنوان Jayesh جین و شروع به کار به عنوان دستیار حسابدار در یک شرکت در وادودارا که متعلق به یک احمدآباد-بر اساس تاجر. سپس او به سرقت برده یک چک از کتاب چک از کارفرمای خود و مهر جعلی در آن برای به دست آوردن آن پاک را در نام خود را برای یک مقدار Rs 14.78 lakhs. ما او را دستگیر کردند در روز شنبه و بر ما پروب دخالت او آمده است در هفت بیشتر موارد با همان طرز عمل. پدر و پسر هر دو عمل در شهرهای مختلف به عنوان conmen گفت:" یک افسر پلیس در Narol ایستگاه پلیس.

به گفته پلیس متهم پدر و پسر هستند و مهارت در زبان انگلیسی به هندی و گجراتی. در سال 2015 آنها را تماشا فیلم گرفتن من اگر شما می توانید' کردم و یک ایده از آن جایی که آنها آموخته حساب, حسابرسی, نرم افزار شمارش و جدول اکسل کار از یوتیوب. سپس متهم به اتهام استفاده از MS Paint نرم افزار برای ایجاد های متعدد جعلی شناسه خود را Aadhaar و پان کارت. با استفاده از جعلی شناسه آنها ایجاد چندین حساب بانکی در Udaipur وادودارا و احمدآباد کردم و سیم کارت های جعلی تحت نام را به عنوان به خوبی. پلیس اظهار داشت که پس از ایجاد جعلی شناسه متهم و سپس شروع به تماس با شرکت ها در شهرهای مختلف برای پست های خالی شغلی. طرز عمل و پس از دو متهم بود بسیار شبیه به ما conman فرانک Abagnale به عنوان نشان داده شده در فیلم است.

به گفته پلیس رامش Soni مرتکب تقلب در احمدآباد (4) وادودارا (1) و جیپور (3) از سال 2015 تا به حال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب