صنایع باز کردن کارگران به آینده می گوید: Nitin کرد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:02:49 am اتحادیه وزیر Nitin کر

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 2 ژوئن 2020 7:02:49 am
Nitin Gadkari, Nitin Gadkari on indian economy, Nitin Gadkari on job losses, coronavirus, india lockdown, india job losses, india unemployment اتحادیه وزیر Nitin کرد. (PTI/فایل عکس)

وزیر کابینه Nitin مقامات آمریکا روز دوشنبه گفت که کارگران مهاجر شروع به بازگشت به صنایع آغاز شده باز اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. اتحادیه وزیر برای میکرو, شرکت های کوچک و متوسط و حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها گفت: این کشور به یاد "هنر زندگی با کروناویروس".

وزیر مشخص نیست تعداد مشاغل از دست رفته به علت همه گیر و مستند. در پاسخ به یک سوال در مورد تاثیر بر اشتغال در صنایع مقامات آمریکا گفت: "تاکنون هر مقام و تحلیل (تعداد مشاغل از دست رفته) با توجه به Covid مشکل" اما Covid است "قطعا آن نهفته".

"وجود دارد یک تصور کلی است که 100 درصد از صنعت کشور در حال اجرا است در مهاجر کار. تنها 10 تا 20 درصد مردم از خارج می آیند," او گفت:.

کرد گفت که همه کارگران مهاجر تا به حال بازگشت به خانه شان متحده و بسیاری از آنها شروع به آمدن به عقب و حتی در میان کسانی که تا به حال باقی مانده است. "این درست نیست که همه 20 درصد رفته اند بازگشت به کشورهای خود را. برخی رفته اند. آنها آمده بودند برای اشتغال است. به عنوان فرایند برای باز کردن این صنعت آغاز شده است و 40 تا 50 درصد مردم شروع به آمدن."

وزیر گفت که صنایع باید شروع به کار دوباره با "اصول پوشیدن ماسک حفظ فاصله اجتماعی از یک متر و تمیز کردن دست ها با sanitisers". برخی از صنایع گفت: همچنین ایجاد زندگی و امکانات برای کارگران است.

با استناد به مثال "صنعت بازیافت" که او گفت: "ارزش "Rs 5 لاخ کرور", کرد, گفت: آن را به حال رسیده به او و "به من گفت چند روز است که آنها می خواهند به بازگشت". او گفت که او توصیه آنها را به "دریافت مجوز و انجام تشریفات در سطح منطقه و خواسته نمایندگان صنایع به ترتیبات برای آنها.

"من همیشه می گویم که در حال حاضر مهم است برای همه برای یادگیری هنر زندگی با کوروناویروس. ما را مجبور به انجام کارهای مشابه در این صنعت است. ما در حال تلاش برای ایجاد اعتماد به نفس با مثبت و برخی از مردم در یک موقعیت برای بازگشت و اشتغال و صنعت در حال شروع در مقیاس بزرگ است." او گفت که نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت "اگر ما regularise بسیاری از چیزهایی که پیروی از اصول راهنما".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن