'هند استرالیا تست سری از دسامبر. 3'

کریکت استرالیا دارای قفل شده است و در چهار سالن برای مالی بسیار مهم سری تست در برابر هند و اولین مسابقه آزمایش

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

کریکت استرالیا دارای قفل شده است و در چهار سالن برای مالی بسیار مهم سری تست در برابر هند و اولین مسابقه آزمایشی برای یک دسامبر 3 شروع در بریزبن طبق گزارش رسانه های محلی.

همچنین بخوانید: کریکت استرالیا در نظر گسترش 5-تست سری در مقابل هند

دو استرالیایی رسانه — 7news.com.au و صبح سیدنی هرالد گزارش داد که برنامه ریزی برای چهار آزمون نهایی شده. با توجه به گزارش CA اجرایی کوین رابرتس آن را رسمی روز جمعه این طرح را شامل نمی شود هر گونه قرنطینه hub یا "بیوگرافی حباب" برای بازدید کنندگان.

"کریکت استرالیا (CA) در دوشنبه علامت در آزمون سری ابتدا در بریزبن در دسامبر. 3 قبل از رفتن به آدلاید از دسامبر. 11 و ملبورن و سیدنی به صورت سنتی روز بوکس (Dec. 26) و سال جدید آزمون (Jan. 3)," 7news.com.au گزارش شده است.

روز/شب آزمون

انتظار می رود که تست دوم در آدلاید خواهد بود در روز/شب امر به عنوان BCCI جمهور Sourav Ganguly متعهد شده بود پیش از آن.

این SMH گزارش داد: "پرث برنامه ریزی شده است به پا زدن کردن استرالیا آزمون تابستان با رنگ صورتی-توپ بازی در برابر افغانستان اما بریزبن موفق به کسب حق میزبانی جهانی نیروگاه هند در این فصل متحرک سری."

با توجه به SMH,", CA, خواهد, در روز جمعه, اعلام برنامه های بین المللی برای 2020-21 نجومی که از ویژگی های به عنوان بسیاری از پنج بین المللی مردان طرف هر چند این خواهد بود موضوع را به تغییر با توجه به جهانی بهداشت از بحران."

این 7news.com.au گزارش اظهار داشت: "با استرالیا coronavirus, وضعیت, کاهش, این سری به نظر می رسد برخی به پیش بروید بدون نیاز به قرنطینه hub.

"کل تور در حال وقوع در یک شهر بوده است, امکان, اما بزرگترین سوال اکنون این است که آیا - و یا چگونه بسیاری از طرفداران را مجاز به حضور در مسابقات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب