سرخپوستان شکوفا می تواند با قرار گرفتن در معرض: Tim Cahill

سابق استرالیا و جمشدپور FC مهاجم تیم کیهیل معتقد است هند فوتبال استعدادهای جوان می تواند شکوفا با سیستماتیک قر

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

سابق استرالیا و جمشدپور FC مهاجم تیم کیهیل معتقد است هند فوتبال استعدادهای جوان می تواند شکوفا با سیستماتیک قرار گرفتن در معرض در سطح بالا.

کاهیل که خود را به ارمغان آورد استرلینگ حرفه ای به پایان زیر روی لئامت دادن خود را با جمشدپور مبتنی بر طرف در 2018-19 فصل هندی سوپر لیگ (ISL) گفت: خود را تجربه او را متقاعد کرد که هند تا به آنچه در آن طول می کشد به اکسل در قاره و جهان مرحله است. "هند استعدادهای فقط نیاز به بازی های بیشتری آنها را بازی در همه زمان ها و رقابت و زمانی که آنها را به بین المللی وسایل شما (را) ببینید که آنها می توانید مسئولیت رسیدگی به فشار" کاهیل به نقل از به نقل از ورزش ستاره فوتبال ایران با توجه به آسیایی, وب سایت فدراسیون فوتبال.

The 40-year-old گفت: هند در حال حرکت است در مسیر درست. "این ISL و لیگ که در حال بازی کردن با زیرساخت های آن بزرگ هستند و تنها چیزی که در این بازی باید بیش از هر چیزی به وحدت است. همه روان است در همان جهت برای رسیدن به یک هدف است که به پیروزی در جام ملت های آسیا عنوان برای رسیدن به جام جهانی و کمک به فوتبال زنان و توسعه خود را در لیگ است."

کاهیل را در جمشدپور کوتاه قطع شد و به 11 بازی به دلیل مصدومیت اما استرالیا افسانه خاطرات خوشی از وقت خود را با رنگ قرمز در معدن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب