هند به دنبال بازگشت دو مقام از دست رفته در پاکستان

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 7:55:09 pm هند و پاکستان کاهش روا

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده: 15 ژوئن 2020 7:55:09 pm
India pakistan, indian diplomats missing, india high commission pakistan, indian diplomats in pakistan هند و پاکستان کاهش روابط دیپلماتیک خود را در ماه اوت سال گذشته پس از لغو وضعیت ویژه به جامو و کشمیر تحت ماده 370

نزدیک در پاشنه از یک سری از حوادث که ملتهب روابط دو کشور هند روز شنبه احضار پاکستان اقدام کمیساریای عالی سید حیدر شاه و صادر رفتار و خواستار بازگشت دو مقامات هندی کمیسیون عالی بودند و بنا به گزارش پلیس در اسلام آباد گفته منابع هندی اکسپرس.

این دو مقام بوده است از دست رفته از صبح روز دوشنبهمنابع گفت.

پاکستان تلویزیون پاکستان پاکستان کانال اخبار جغرافیایی ادعا کرد که در یک گزارش که اسلام آباد پلیس دستگیر شده بود در هند بالا و اعضای کمیسیون های انتخاباتی به اتهام تلاش برای فرار پس از وسیله نقلیه خود را به یک عابر پیاده.

منابع گفت: رفتار — اعتراض تسلیم از طریق کانال های دیپلماتیک —"به پاکستان CDA (کاردار) روشن ساخته است که باید وجود داشته باشد هیچ بازجویی و یا آزار و اذیت از مقامات".

"مسئولیت برای ایمنی و امنیت پرسنل دیپلماتیک دراز مستقیما با مقامات پاکستانی. طرف پاکستان خواسته شده بود برای بازگشت این دو مقام همراه با ماشین رسمی به کمیسیون بلافاصله" شهادت" ،

در آن گزارش ژئونیوز استناد به گفته های شاهدان عینی ادعا می کنند که "یک ماشین BMW آمار یک عابر پیاده که راه رفتن در سفارت جاده در حدود 8 هستم و اقدام به فرار".

این گزارش ادعا کرد که در حالی که "پیاده شد و به شدت مجروح منتقل شده به بیمارستان...ماشین متوقف شد توسط جمعیت عظیمی از مردم که بیش از این دو نفر به پلیس اسلام آباد".

آخرین حادثه می آید 10 روز پس از گزارش ظهور ISI پرسنل تعقیب یک خودرو است که در آن هند اقدام کمیساریای عالی Gaurav Ahluwalia شد سفر در اسلام آباد است.

منابع در دهلی نو گفت: در آن زمان که این آزار و اذیت از پرسنل و انسداد تخلیه عملکرد طبیعی خود را است "گرفته تا از طریق تاسیس کانال دیپلماتیک".

قبلا در مه 31, هند اخراج دو مقام از کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو به اتهام جاسوسی —اولین بار پس از سال 2016 که این حرکت گرفته شد.

وزارت امور خارجی (MEA) شناسایی شده بود دو مقامات پاکستان به عنوان عابد حسین و محمد طاهر و گفت: آنها "بودند گرفتار قرمز دست توسط پلیس در حالی که به دست آوردن اسناد از ایجاد امنیت از هند و, توزیع او بیش از پول و آی فون".

پس از آن پاکستان اقدام کمیساریای عالی شاه صادر شد یک رفتار است که در آن یک "اعتراض شدید" تسلیم شد در فعالیت های این مقامات "علیه امنیت ملی هند".

هند و پاکستان کاهش روابط دیپلماتیک خود را در ماه اوت سال گذشته پس از لغو وضعیت ویژه به جامو و کشمیر تحت ماده 370 —هر دو کشور به یاد می آورد بالا خود را به کمیسیون. خود را بالا و کمیسیون در حال حاضر به رهبری معاون کمیسیون بالا.

در اکتبر سال 2016 در میان یک فضای مشخص شده با سوء ظن و بی اعتمادی دهلی نو و اسلام آباد بود اخراج هر یک از دیگر مقامات کمیسیون عالی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب