هند می رسد به پاکستان, ایران, برای پاسخ هماهنگ به مهار بیابان ملخ

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:36:22 pm مرد می تپد

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 10:36:22 pm
مرد می تپد "thalli" را به گروهی از ملخ (Tiddi Dal) پرواز به دور از زمین خود در روستای 4V در نزدیکی سری کرنپور در سری Ganga نگر در راجستان.

هند به پاکستان و ایران به عنوان بیابان ملخ در حال گسترش در منطقه و تهدید کننده محصولات کشاورزی در این کشورها و جاهای دیگر.

میلیاردها حشرات تشکیل swarms که گسترش بیش از صدها هزار هکتار را جاروب به یمن و ایران و پاکستان و هند تهدید برداشت.

بیشتر به همکاری های منطقه ای, منابع گفت: هند پیشنهاد کرده است "پاسخ هماهنگ" به صحرا ملخ کنترل به ایران و پاکستان است.

هند پیشنهاد کرده به پاکستان که هر دو کشور هماهنگ ملخ کنترل عملیات در امتداد مرز و هند می تواند تسهیل عرضه آفت کش مالاتیون به پاکستان است.

این نهادینه ساز و ملخ هشدار سازمان می تواند انرژی برای چنین همکاری منابع گفت. هند نیز ارائه شده برای عرضه آفت کش ها به ایران برای انجام بیابان ملخ کنترل عملیات در سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان. این تلاش ها منجر به کاهش اثر صحرا ملخ نه تنها در این کشور بلکه برای هند است.

یک منبع گفت: "ایران در حال حاضر در پاسخ مثبت به هند ارائه کرده است. آن باقی مانده است دیده می شود اگر پاکستان افزایش فوق باریک آن فکر با رویکرد به عنوان دیده می شد در مورد هند منطقه ای طرح برای برخورد با Covid-19 و جلو آمده و با همکاری هماهنگ بیابان ملخ کنترل عملیات با هند است."

طبق مواد غذایی و کشاورزی سازمان ملل متحد (FAO), گزارش, ایران, قیف, باند ملخ در حال بلوغ در امتداد جنوب غربی دشت های ساحلی و نسل دیگری از پرورش در جریان است در جنوب شرقی که در آن جوجه ریزی در حال وقوع است در ساحل و در داخل کشور از سیستان و بلوچستان. در پاکستان بالغ گروه در حال مهاجرت به هند از مرز پرورش مناطق در بلوچستان که در آن قیف گروه در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان در پنجاب و خیبر پختونخوا در پاکستان است.

FAO گزارش نشان می دهد که در بیابان ملخ جمعیت است که انتظار می رود به حرکت از بهار و پرورش سیستان و بلوچستان به تابستان پرورش همراه هند و پاکستان مرز. در هند, بزرگسالان بیشتر گروه های کوچک و swarms رسیده از پاکستان در هفته گذشته نقل مکان کرد و شرق به راجستان رسیدن به جوداپور.

هند, کشاورزی و کشاورزان وزارت رفاه منجر تلاش در کنترل ملخ در کشور است. آن را نیز پیشتاز ابتکارات برای تقویت همکاری های منطقه ای.

با پاکستان وجود دارد موجود نهادینه ساز برای چنین همکاری از جمله مرز منظم جلسات بین ملخ ماموران از این دو کشور.

شش مرز جلسات بین ملخ افسران led گیاهی, حفاظت از مشاوران هند و پاکستان برگزار می شود هر سال (ژوئن تا نوامبر) یا در Munabao (هند پهلو) و یا در Khokhropar (طرف پاکستان) برای تبادل اطلاعات در ملخ وضعیت دو کشور ، ارتباطات بی سیم بین جودپور و کراچی نیز نگهداری می شود هر سال در این دوره (ژوئن تا نوامبر) برای تبادل ملخ اطلاعات بین دو کشور.

علاوه بر این همکاری های منطقه ای در کنترل ملخ رانده شده توسط FAO. هند شرکت در جلسات/ جلسه از فائو در بیابان ملخ کمیته کنترل; شرکت می کند و سازماندهی جلسات/جلسه فائو کمیسیون برای کنترل بیابان ملخ در جنوب غرب آسیا و شرکت در مفصل بررسی برنامه ها با پاکستان و ایران برگزار شده توسط FAO.

"اتفاق نظر وجود دارد که در بیابان ملخ می تواند مطرح قبر چالش در سال 2020 است. وزارت کشاورزی و کشاورز امور در حال حاضر آغاز شده و تلاش ها در این زمینه است. در ماه مارس سال 2020 وزیر امور خارجه در وزارت کشاورزی کایلاش چودری, خود, شرکت, در جنوب غرب, منطقه جلسه مجازی هماهنگ توسط فائو به بحث در مورد همکاری های منطقه ای برای مبارزه با بیابان ملخ مشکل" این منبع گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن