هند نیاز به یک طرفدار در لیگ بسکتبال: Walsh

سابق هند زنان مربی فرانسیسکو گارسیا و مشهور مربی J. D. والش که انجام داده درمانگاه در سراسر کشور با عنوان یک م

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

سابق هند زنان مربی فرانسیسکو گارسیا و مشهور مربی J. D. والش که انجام داده درمانگاه در سراسر کشور با عنوان یک مربیان کنفرانس سازماندهی شده توسط یکپارچه بازیکنان بسکتبال انجمن (IBPA) در ارتباط با طرفداران بسکتبال است.

گارسیا که در راس تیم زنان از سال 2013 تا سال 2015 صحبت در مورد مربیگری تکنیک ها برای بهبود استاندارد این ورزش در کشور است.

"تمرکز باید بر روی تعداد بیشتری از مته به جای مربیان باید تمرکز بر متمرکز دریل. مربیان باید با تمرکز بر آنچه که نتایج آنها می خواهند از یک بازیکن و آنها باید کار بر روی تنها کسانی که مشخص شده را دریل" گفت: این رقابت ها دست یابد.

"هنگامی که اصلاح بازیکنان بیش از حد اطلاعات باید قرار داده نمی شود در سر خود را. بازیکنان باید گفت در مورد گسل های خود را در یک روش دقیق تر به طوری که آنها کمتر و بتن اطلاعات را پردازش و دریل باید بیشتر پویا."

والش که اجرای اردوگاه های متعدد در سراسر 25 هندی شهرستانها و کار با دولت های مختلف انجمن از طریق JDBASKETBALL مدرسه خواست مربیان به کار بر روی جوش ورزشکاران مهارت های دریبل عبور و ابتلا به آن را به عنوان یک مهارت مبتنی بر ورزش است.

آمریکا گفت: "بسکتبال یک بازی از مهارت و بیش از دریل تمرکز باید بر روی مهارت و تمرین استقامتی. قوام و توسعه مهارت برنامه می تواند اثبات مفید در ایجاد جهانی استعداد در هند است."

والش افزود که این کشور نیاز به یک نرم افزار-لیگ که basketballers می توانند به آرزوی بازی در یک باشگاه - نوع سیستم و نیاز بیشتر مردمی بازاریابی به incentivise بازیکنان را به این ورزش است.

جلسه — تعدیل سابق بین المللی Balakrishnan Jayaram و Jayshankar منون آسیایی همه بازیکن ستاره و IBPA secretary-general — برگزار شد یاد و خاطره مرحوم دکتر Subramaniam که کمک به تولید بیش از 50 بین المللی مانند Satnam سینگ Amjyot سینگ Gill Yadwinder سینگ و Jagdeep سینگ به نام چند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب