هند مستند خاطرات روز 41: DRDO توسعه اشعه ماوراء بنفش ضد عفونی برج; الگوهای رفتاری سیل رسانه های اجتماعی به عنوان مشروب مغازه بازگشایی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 11:03:07 pm وجود دارد یک افزایش قا

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 11:03:07 pm
وجود دارد یک افزایش قابل توجه در ترافیک جاده به عنوان غیر ضروری فروشگاه برداشته کرکره از جمله مشروب مغازه ها که مردم ساخته شده beeline برای پرتاب اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به باد.

به عنوان هند وارد دوم گسترش مستند با تسهیلات قابل توجهی در نارنجی و سبز مناطق کل تعداد Covid-19 موارد شروع به پریدن کرد به 42,835 و تلفات به 1,389 با 2,553 عفونت های جدید. در 24 ساعت گذشته یک رکورد 1,074 بهبود گزارش شد, در نظر گرفتن تعداد کل درمان بیماران به 11,761 و بازیابی رای دادن به 27.52 درصد است. کرالا بیش از حد تنظیم یک رکورد با 61 جدید بهبود در یک روز مورد تعداد انداختن از 95 به 34.

غیر ضروری کسب و کار و خدمات تاکسی از سر گرفته امروز در مناطق محرومیت قرمز منجر به افزایش ترافیک در جاده ها. وب سایت های تجارت الکترونیکی نیز شروع به گرفتن سفارشات برای موارد غیر ضروری اما فقط برای مناطق کمتر یا صفر Covid-19 موارد است. وجود دارد یک افزایش قابل توجه در ترافیک جاده به عنوان غیر ضروری فروشگاه برداشته کرکره از جمله مشروب مغازه ها که در آن مردم انداخت اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای به باد. کاستن مستند اقدامات آمد با مجموعه خود را از چالش برای پرسنل پلیس به عنوان آنها در تلاش برای مدیریت جمعیت خارج مشروب مغازه ها و در برخی از مناطق در دهلی آنها متوسل به lathi شارژ اوضاع را تحت کنترل.

بیان کرد که دولت به منظور تسهیل در بازگشت از سرخپوستان رشته در خارج از کشور در "دلایل قانع کننده" وزارت امور روز دوشنبه گفت: این روند شروع خواهد شد از 7 در یک روش مرحله به مرحله. "این سفر خواهد بود مرتب با هواپیما و کشتی های نیروی دریایی. استاندارد عامل پروتکل (SOP) آماده شده است در این باره گفت:" بیانیه ای از وزارت امور.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده در اینجا

در اینجا یک لیست از داستان های جالب از سراسر کشور در 41 بعد از مستند:

تصویری از جوانی در پلیس پاسگاه می رود ویروسی رسمی حذف شد

پس از یک تصویری از یک جوان رقص به آهنگ های محبوب Haryanvi خواننده Sapna چودری در Nayashahar پلیس پاسگاه اینجا رفت, ویروسی, یک مقام رسمی از پاسگاه برداشته شد برای بدنام تصویر از نیروی.

"Naya Shahar پاسگاه مسئول Vishwanath Mishra فرستاده شده به خطوط پلیس برای بدنام تصویر اجرا در دستور SSP Akash تومار, سرپرست پلیس, شهرستان, رم, Yash گفت.

عمل آمد و پس از 1.14 دقیقه تصویری از جوانان رقص به آهنگ معروف از Sapna Chaudhary "Teri Aakhan Ka یه Kajal..." رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی.

DRDO توسعه اشعه ماوراء بنفش ضد عفونی برج برای sanitising coronavirus مناطق مستعد

دفاع تحقیق و توسعه سازمان را توسعه داده است یک اشعه ماوراء بنفش (UV) ضد عفونی برج به صورت سریع و عاری از مواد شیمیایی مایع از مناطقی که بسیار مستعد ابتلا به عفونت کرونا ويروسی به وزارت دفاع روز دوشنبه گفت:.
"برای یک اتاق حدود 12×12 فوت بعد از ضد عفونی زمان حدود 10 دقیقه" وزارت گفت 400 فوت مربع در منطقه می تواند مقادیر در عرض 30 دقیقه اگر دستگاه قرار است در مکان های مختلف در اتاق.

ضد عفونی برج را می توان با استفاده از راه دور از طریق یک لپ تاپ یا تلفن همراه با استفاده از WIFI link وزارت گفت. این شش لامپ هر یک با 43 وات UVC قدرت در 254 نانومتر طول موج به صورت 360 درجه روشنایی است.

این دستگاه به نام "اشعه ماوراء بنفش بلستر" — طراحی و توسعه توسط لیزر علم و فناوری مرکز دهلی نو-بر اساس برتر آزمایشگاهی از DRDO با کمک Gurugram-بر اساس جدید سن ابزار و مواد خصوصی با مسئولیت محدود, وزارت گفت.

Memes, فیلم سیل رسانه های اجتماعی پس از مشروب مغازه ها باز در سراسر هند

پس از اقامت بسته برای 40 روز مستند به سرعت گسترش رمان coronavirus الکل مغازه ها در سراسر متحده ملاقات کرد که دولت در شرایط شروع خود را باز کرکره دوشنبه. در رسانه های اجتماعی مردم از سراسر کشور به اشتراک گذاشته شده عکس ها و فیلم ها از صف های طولانی که قابل مشاهده در خارج از این فروشگاه همیشه با بدنی کافی فاصله.

به عنوان این قطعه توضیح داد اشاره کرد, فروش مشروب بخشی از کلی باز از فعالیت های اقتصادی که دولت در تلاش است در مرحله سوم از مستند است و انتظار می رود برای به دست آوردن متحده بسیار مورد نیاز درآمد.

پس از انتخاب فروشگاه های باز در سراسر متحده ویدئوها و عکس های پدید آمده از صف های طولانی در خارج از آنها:

پنجابی خواننده Sidhu Moosewala رزرو پس از تیراندازی تصویری سطوح

اقدام سریع در برابر بحث Punjabi خواننده پاپ Sidhu Moosewala این برنلا پلیس در روز دوشنبه ثبت یک پرونده جنایی علیه او و هشت نفر دیگر از جمله پنج پلیس پرسنل پس از یک خواننده تیراندازی در یک محدوده رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی.

مورد ثبت شده بود در جهت پنجاب DGP Dinkar گوپتا که او نیز دستور تعلیق فوری DSP (ستاد سنگرور) Daljit Singh Virk انتظار یک پرس و جو به اتهام کوتاهی در انجام وظیفه.

پس از این ویدئو ویروسی رفت که DGP به کارگردانی سنگرور SSP به انجام مقدماتی تحقیق که پریما نظر ایجاد شده است که DSP به حال تسهیل تیراندازی در محدوده شلیک در Badbar ایجاد کرد در زمانی که کل کشور تحت مقررات منع رفت و آمد. در دریافت این گزارش یک دپارتمان تحقیق آغاز شد در برابر DSP و موارد ثبت شده علیه متهم.

این DGP در زمان استرن از نظر DSP را عمل deputing پرسنل پلیس متصل با او در محدوده عکسبرداری unauthorisedly و رفتاری ناخوشایند از یک افسر.

یک پرونده جنایی تحت بخش ثبت شد 188 از قانون مجازات اسلامی و در بخش 51 از مدیریت بحران عمل در دهنولا ایستگاه پلیس در برنلا منطقه در برابر Sidhu Moosewala و هشت نفر دیگر از جمله پنج افسر پلیس. همه افسران پلیس ارسال شده در سنگرور منطقه و تحقیقات بیشتر در حال پیشرفت هستند یک مقام سخنگوی اداره پلیس گفت:.

قات قات گرفتار تجویز دارو برای کنترل تنگی نفس در دهلی مهار منطقه

FIR ثبت شده است در برابر یک مرد بود که تظاهر به پزشک و تجویز دارو برای کسانی که شکایت از تنگی نفس در دهلی نو مهار منطقه. مرد در حال اجرا بود یک درمانگاه در گوتام Budh ناگار در منطقه است که در میان 96 مهار مناطق در این شهرستان است.

با توجه به منابع فرد در حال اجرا در درمانگاه بود واجد شرایط و تجویز Deriphyline یک دارو استفاده می شود برای مدیریت اشکال در تنفس. "تنگی نفس است که در میان چند علائم Covid-19 و او از دادن آن به مردم بدون هیچ گونه مدرک پزشکی. او نشان می دهد استروئیدها نیز گفت:" یک افسر ارشد از دولت های منطقه است.

در بیشتر پرس و جو مشخص شد که او به دارو از طرف پزشک است که با ثبت نام هر نظام پزشکی. "بسیاری از این شکایت بوده است در آینده از چندین اسکان مجدد مستعمرات به عنوان به خوبی. ما به درخواست مقامات مربوط به موضوع اطلاع در مورد چنین quacks که هنوز عامل در این شهرستان است. یک شاه باید ثبت نام برابر همه آنها" گفت: Dr Girish Tyagi, رئيس جمهور از دهلی انجمن پزشکی (DMA).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن