هند و اسرائیل و به اشتراک گذاری فن آوری دانش در Covid مبارزه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 مه سال 2020 5:47:16 am نارندرا نخست وزیر

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 مه سال 2020 5:47:16 am
benjamin netanyahu, israel prime minister, israel election, israel general election, netanyahu india visit, narendra modi, prime minister narendra modi, pm modi, netanyahu modi, Israeli National Security Adviser, Meir Ben-Sabbath, india news, world news, Indian Express نارندرا نخست وزیر خود را دریافت همتای اسرائیلی بنیامین نتانیاهو در حیدرآباد خانه در 15 Jan. 2018.بیان عکس Renuka پوری.

اصلی علمی مشاور نخست وزیر, استاد, K VijayRaghavan برگزار شد بحث و گفتگو با دنی طلا سر از مدیریت R&D در اسرائیل وزارت دفاع در همکاری های علمی بین دو کشور به آدرس Covid-19.

این بحث نیز با حضور اسرائیل سفیر هند Dr ران مالکا و سفیر هند به اسرائیل Sanjeev singla sv (sv) و مقامات CSIR و DRDO.

بحث و گفتگو برای اولین بار از یک سری از جلسات برگزار خواهد شد که طی هفته های آینده به تبادل فن آوری و علمی می دانم که چگونه به مبارزه با Covid-19.

"من افتخار می کنم به اتصال ذهن درخشان از هند و اسرائیل به طوری که آنها می توانید به طور مشترک توسعه زندگی در حال تغییر راه حل برای تمام جهان و به خصوص در مبارزه با Covid-19 pandemic" دکتر مالکا توییتی.

CSIR DG Dr Shekhar Mande گفت: در این جلسه بیشتر از یک یخ شکن. "ما خواهد بود با همکاری تعدادی از جنبه های این بیماری همه گیر. این مناطق هنوز در حال کار می کرد و ما را به دریافت یک تصویر واضح تر به عنوان جلسات پیشرفت است."

مقامات در وزارت علوم و فناوری گفت: روز دوشنبه بحث شد در اطراف محور تحقیق و توسعه برای تشخیص سریع بر اساس داده های بزرگ و هوش مصنوعی فن آوری "برای فعال کردن سریع بازگشت به حالت عادی".

یک وزارتخانه در بیانیه ای گفت: بحث های روز دوشنبه هستند "بخشی از چشم انداز از اسرائیل و نخست وزیر هند برای یک محدوده گسترده ای همکاری های علمی" بین کشورها است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب