هند متعهد نسبت به تقویت روابط با نپال: MEA

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 10:49:21 pm نخست وزیر نارندرا با نپال همتای KP Shar

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 10:49:21 pm
india nepal strain, india nepal border, india nepal Nepalese Prime Minister K P Oli, نخست وزیر نارندرا با نپال همتای KP Sharma Oli. (AP Photo/فایل)

هند و نپال را سن-پیر تمدن روابط دوستی و دهلی نو متعهد نسبت به تقویت آنها وزارت امور خارجی گفت: در روز پنج شنبه میان یک سویه در روابط دو جانبه.

هند ادعا می آید روز پس از نپال نخست وزیر K P Oli ساخته اظهارات انتقادی با هدف در هند بیشتر زور زدن روابط دو جانبه در حال حاضر نهفته نقشه شماره.

نخست وزیر Oli, 68 روز یکشنبه ادعا کرد که وجود داشته است, انواع فعالیت های در "سفارتخانه ها و هتل ها" به حذف او از قدرت است. او گفت: برخی از رهبران نپال نیز در بازی نقش دارند. در مورد خواسته Oli سخنان و فشار در هند و نپال روابط نپال پس از اصلاح قانون اساسی آن برای به روز رسانی جدید نقشه سیاسی شامل مناطق که هند حفظ متعلق به آن MEA سخنگوی Anurag Srivastava گفت: "هند و نپال را سن-پیر تمدن روابط دوستی ریشه به عنوان آنها در عمیق فرهنگی و اجتماعی ارتباط."

"ما متعهد باقی می ماند به طور مداوم نسبت به تقویت این روابط است." هند تا به حال نامیده می شوند نپال' نقشه حرکت به عنوان "غیرقابل دفاع" و اظهار داشت که مصنوعی بزرگ شدن ادعاهای ارضی توسط نپال است نه بر اساس حقایق تاریخی و یا شواهد.

در تجارت مسائل Srivastava گفت: هر دو طرف سخت کار کرده اند و مجدانه برای اطمینان از جریان صاف و تجارت بین دو کشور.

"حتی در طول زمان از دقیق ترین COVID-19 مستند اقدامات در هند, جنبش از تجارت کالا و لوازم همچنان هموار است," او گفت:.

خواسته در مورد گزارش مشکلات در پیشگیری از سیل مربوط به آثار همراه هند و نپال از مرز Srivastava گفت: "تعمیر و نگهداری از سدهای در حال انجام به طور منظم توسط نگران دولت تحت ساز و کارهای تعیین شده."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن