هند می پرسد پاکستان به کاهش کارکنان کمیسیون قدرت 50% ظرف مدت 7 روز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 6:40:01 pm این تصمیم است که به اجرا

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 6:40:01 pm
India pakistan, indian diplomats missing, india high commission pakistan, indian diplomats in pakistan این تصمیم است که به اجرا در 7 روز بود منتقل به پاکستان اقدام کمیساریای عالی سید حیدر شاه. (بازنمودی)

وزارت امور خارجی روز دوشنبه گفت که دولت تصمیم گرفته به کارکنان را کاهش می دهد قدرت در کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو با 50 درصد است. این تصمیم است که به اجرا در 7 روز بود منتقل به پاکستان اقدام کمیساریای عالی سید حیدر شاه.

"دولت هند تصمیم گرفته برای کاهش کارکنان قدرت در کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو با 50 درصد است. این امر متقابلا کاهش خود را با حضور در اسلام آباد به همان نسبت" MEA در بیانیه ای گفت.

حیدر شاه احضار شد و اطلاع داد که هند تا به حال بارها و بارها ابراز نگرانی در مورد فعالیت های مقامات پاکستان کمیسیون عالی.

"آنها مشغول شده اند در اقدامات جاسوسی و حفظ ارتباط با سازمان های تروریستی. فعالیت های این دو مقام گرفتار قرمز دست و اخراج در مه 31 بود یک مثال در این راستا" MEA گفت.

در مه 31, هند اخراج دو مقام از کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو به اتهام جاسوسی — اولین حرکت پس از سال 2016.

MEA گفت: پاکستان از سوی دیگر تا به حال درگیر در اقدامات مداوم برای ارعاب مقامات هندی کمیسیون عالی در اسلام آباد از حمل مشروع خود دیپلماتیک توابع.

"این آدم ربایی های اخیر در زور اسلحه از هند مقامات و شدید بیمار درمان تاکید حدی که به پاکستان رفته است که در جهت" آن را گفت.

دو کارکنان از کمیسیون عالی در پاکستان رفته بود "از دست رفته" در تاریخ 17 ژوئن و "بازگشت" پس از هند احضار پاکستان اقدام کمیساریای عالی و صادر رفتار.

"این مقامات که به هند بازگشت و در 22 ژوئن ارائه جزئیات گرافیکی از درمان وحشیانه که آنها با تجربه در دست پاکستان سازمان" MEA گفت.

با توجه به پاکستان وزارت امور خارجه دو مقامات بالا بردن سرعت و سقوط ماشین خود را به یک عابر پیاده بود که به طور جدی زخمی در بدبختی و گرفته بود به بیمارستان برای درمان است.

"مقامات اقدام به فرار...برخی از رهگذران آنها را متوقف و به پلیس اطلاع....در طول بررسی جعلی ارز بازیافت شد از مقامات مذکور. ارشد هندی دیپلمات یادآور شد که با در اختیار داشتن ارز جعلی و 'hit-and-run" پس از یک حادثه جدی در جرائم" را گفته بود.

وجود دارد همچنین گزارش ها از پاکستان ISI پرسنل تعقیب یک خودرو است که در آن هند اقدام کمیساریای عالی Gaurav Ahluwalia شد سفر در اسلام آباد است.

MEA اظهار داشت که رفتار پاکستان و مقامات آن بود و نه در انطباق با کنوانسیون وین و توافق نامه های دو جانبه در درمان دیپلماتیک و کنسولی مقامات.

"بر خلاف آن است که ذاتی عنصر بزرگتر سیاست حمایت از عبور از مرز خشونت و تروریسم" را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب