در سرینگر یک طرح برای هر زن باردار, با یک بسته هدیه

نوشته شده توسط نوید اقبال | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 4:49:27 am به عنوان بخشی از

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط نوید اقبال | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 4:49:27 am
In Srinagar, a plan for every pregnant woman, with a gift pack به عنوان بخشی از دولت توسعه, زنان باردار شده اند هدیه کیت. (اکسپرس عکس نوید اقبال)

ANGANWADI کارگر Heena شفیع دست یک زن باردار دو بسته. یکی برای 21 ساله مادر باردار حامل یک کیسه آب گرم و حوله و یک مجموعه ای از راحت ست لباس خواب و دمپایی. دیگر برای نوزاد نرم و خزدار صورتی پتو دستمال مرطوب پوشک و لباس و صابون و چند ملزومات دیگر.

در مجتمع رشد کودک خدمات (icd ها) در قدیمی دبیرخانه در سرینگر Heena بخشی از یک زن تیم anganwadi کارگران شده اند که رسیدن به زنان باردار در میان سراسر کشور مستند.

با سفر محدود پزشکان و کلینیک های سخت به دریافت از طریق به فروشگاه ها و بازار بسته سرینگر منطقه پروژه افسر Zeenat آرا شده است با استفاده از شبکه خود را از anganwadi کارگران مانند Heena و آشا کارگران برای اطمینان از هیچ مادر یا نوزاد می افتد خود را به رادار.

کشمیر تا کنون ثبت شده 678 Covid موارد و هفت مورد مرگ و میر و icd ها تیم در سرینگر و دولت در حال هیچ شانس.

پس از مرگ دو زن باردار در Anantnag — یکی که تست مثبت برای Covid یک روز پس از درگذشت او بود و مورد دیگر هنوز تحت بررسی — کشمیر بخشی کمیسر P K قطب تا به حال به کارگردانی مقامات منطقه ای برای دستیابی به تولد طرح برای زنان باردار به طوری که آنها می تواند نمایش برای Covid در پیشبرد. در سرینگر تمام زنان باردار که به دلیل برای تحویل در هفته آینده خواهد بود برای آزمایش ویروس.

با توجه به منطقه فعلی طرح زنان باردار از مناطق قرمز را گرفته و به این شهر Jawahar لعل نهرو بیمارستان یادبود که در آن آنها خواهد شد تست شده برای ویروس. کسانی که تایید مثبت خواهد شد به SKIMS پزشکی دانشکده و بیمارستان در Bemina در حالی که کسانی که تست منفی برای این ویروس خواهد بود بستری در این شهر بزرگترین زنان و زایمان مرکز لعل Ded بیمارستان.

به عنوان بخشی از توسعه زنان باردار نیز ارائه کیت مانند یک Heena تحویل به 21 سال سابرینا امیر خان که رسیده بود icd ها مرکز با شوهرش.

"شوهر من درایو خودرو در این شهرستان است. با این مستند وجود ندارد و حمل و نقل عمومی و هیچ چیز برای او برای به دست آوردن" او گفت:. او کودک است که به علت در مارس 9 و با بازارهای هنوز هم بسته شده و او نمی تواند خرید لباس برای نوزاد است.

"در مورد وجود دارد 1,700 زنان باردار در لیست ما ذینفع در منطقه سرینگر. از آنها در مورد 588 نزدیک به خود خرما به علت. ما مطلع شدند از یک مورد که در آن یک زن باردار از یک منطقه مختلف مجبور شد برای زایمان در یک بار حامل. از آن پس ما تضمین شده اند که ما رسیدن به مادران باردار و کمک کند تا آنجا که ما می توانیم. در حالی که ما سعی می کنیم و تحویل این کیت به خانه های خود برخی نیز به اینجا می آیند و جمع آوری آنها گفت:" افسر پروژه Ara.

گروه شروع به آماده شدن برای این کیت حدود دو هفته پیش منابع پتو و سایر ملزومات بسته بندی و آنها را در کیسه های جداگانه. این کیت ها در علاوه بر این به طور منظم anganwadi لوازم برنج حبوبات و روغن هستند.

با کمک از دولت های منطقه این تیم داوطلب خدمت سربازی پنج دستگاه آمبولانس برای کمک به در آوردن زنان باردار به بیمارستان.

این icd ها تیم در سرینگر نیز در حال آماده شدن برای ارائه ماسک و sanitisers به 45,000 ذینفع از جمله مادران جوان و کودکان زیر 6.

سرینگر معاون کمیسر شهيد چودری, که همچنین رئیس منطقه icd ها کمیته و برنامه ریزی توسعه گفت: "در حالی که تمام تلاش ما متمرکز بر پرداختن به شیوع کروناویروس ما نیز تضمین این که مادران باردار و کسانی که با شرایط از پیش موجود را رنج می برند نیست در هر صورت. این سیستم در حال نهادینه است که چرا ما قبل از empting مورد نیاز خود و رسیدن به آنها را با کمک از icd ها شبکه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن