در پاسخ به: ادعا مؤتلفه پرچم یک نماد سفید برتری غیر قابل توجیه

او ادعا که "عمیق نژادپرستی" در ایالات متحده نیاز به "تغییر رادیکال" یک نمایش نه جهانی به اشتراک گذاشته. با حز

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

او ادعا که "عمیق نژادپرستی" در ایالات متحده نیاز به "تغییر رادیکال" یک نمایش نه جهانی به اشتراک گذاشته.

با حزبی مشاهده روی برابری از نتایج او رفت و فراتر از تاریخ است. حقوق برابر قانون را تضمین مسکن برابر و یا درآمد. به همین ترتیب افزایش هزینه های آموزش عالی معایب و نه فقط اقلیت اما همه مردم با درآمد پایین تر. در واقع هیچ یک از این اختلافات هستند ذاتا یا به عمد نژادپرستانه در هر حس; اصرار بر برابر نتایج خالص است مارکسیسم.

به افزایش استفاده از مؤتلفه نبرد پرچم توسط گروه های مختلف که Laderman ظاهرا disapproves و یا بی اعتبار کردن, در سال های اخیر شاهد بسیار کاهش یافته نمایش پرچم در اماکن عمومی. این برگ های من به سوال چگونه او را دلسرد و یا منع افراد از نمایش آن بر روی لباس و کامیون و غیره. آیا او درک و قبول متمم اول قانون اساسی تضمین آزادی بیان?

این ادعا که کنفدراسیون بود و نه مورد تایید متحده' حقوق و ایالات متحده تشکیل کنفدراسیون "کاملا باور نداشت اصولی حق مقاومت در برابر فدرال قدرت" که در آن Laderman کاملا اشتباه است.

ملت از قانون اساسی آن آغاز شد مشخص شده توسط واگرایی بیش فدرال قدرت. بنیانگذاران توماس جفرسون و جیمز مدیسون پیش نویس ویرجینیا و کنتاکی قطعنامه در سال 1798 در پاسخ به بیگانه و فتنه اعمال پیشنهاد چه بعد از آن خواهد بود به نام ابطال. این نظریه بود که تقویت شده توسط John C. Calhoun به عنوان کارولینای جنوبی به دنبال نفی تعرفه از اعجوبههای ترسناکی از 1828. تقسیم بیش از تعرفه ها نیز به طور مستقیم به تفاوت در مورد پیشرفت های داخلی بودند که به شدت مورد استفاده قرار گیرد به نفع شمال شهرها و بنادر با وجود این که تعرفه واردات پرداخت شد تا حد زیادی توسط ایالات جنوبی.

بیشتر به مثال ذکر شده در این ستون در مورد ایالت های جنوبی خواستار فدرال اقدام با توجه به بردگان فراری حذف شده است که این ساخته شده بود لازم توسط بسیاری از ایالت های شمالی تصویب به اصطلاح آزادی شخصی قوانین را خنثی قانون اساسی نیاز متحده برای تحویل تا فرار bondsmen. پس از دیوان عالی کشور به حال حکومت در سال 1793 که دولت فدرال نمی تواند وادار کردن دولت به اجرای این ماده وجود دارد هیچ چاره ای جز به اصرار دارند که دولت فدرال انجام این کار به عنوان بخشی از مصالحه از سال 1850.

خواندن تصویب قانون اساسی توسط دولت روشن می سازد فراتر از هر گونه شک و تردید است که می گوید' حقوق شد و اصرار داشت پس از پایه و اساس خیلی از جمهوری. ایالت های جنوبی به عنوان یک اقلیت در این اتحادیه شد به طور مداوم مصر بر آنها نه تنها برای محافظت از موسسات خود را اما اقتصاد سیاسی و برابری.

در نهایت با توجه به سرشماری سال 1860 به عنوان ذکر شده در کلمنت ایتون "تاریخچه جنوبی" فقط بیش از یک چهارم از جنوب خانواده بودند slaveholders یک نسبت است که تا به حال کاهش یافته است و حتی از سال 1850. با توجه به این مشکل در رابطه به ادعا که میانگین جنوب سرباز که به احتمال زیاد نیست بردگان در همه جنگ بودند برای حفظ آن است.

این مؤتلفه پرچم ایستاده بود برای بسیاری از چیزها بدون شک از جمله برده داری اما می گویند آن است که ذاتا یک نماد سفید برتری به طور کامل غیر قابل توجیه.

در نهایت ستون ادعا می کنند که کسانی که نمایش مؤتلفه نمادها به صراحت "ترویج سفید برتری" و یا متعصبی یا احمق ادعا میکند که واقعیت چیزی است که در مورد افراد دیگر که نویسنده و نه هر کس دیگری احتمالا می دانید. Laderman نظرات ممکن است به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته و در سمت چپ علمی جامعه ندارد اما سابقه او تفسیر شد; این دشت سیاست است.

J. Craig Scherf از دلوت تحقيقات و می نویسد: به طور منظم برای نشریات تاریخی جوامع است و از دوستان از برتر کتابخانه های عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن