در کرالا ایدوککی, بدون علامت نانوایی-صاحب تست مثبت اولیه او تماس می تواند تا 500

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 5:38:11 pm پس از آزمون نتا

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 5:38:11 pm
پس از آزمون نتایج در آمد صاحب نانوایی بستری شد به taluk بیمارستان در Thodupuzha و اعضای خانواده اش شامل همسر و دو فرزند خود در زیر قرار داده شده صفحه اصلی قرنطینه.

حداقل شش بخش از یک panchayat در کرالا ایدوککی منطقه شده اند غیررسمی تعطیل و یک توده تماس با ما-ردیابی ورزش پس از یک نانوایی-صاحب آزمایش مثبت به عنوان بخشی از نگهبان نظارت مکانیسم دولت در بخش بهداشت و درمان. آزمایش تصادفی به عنوان بخشی از نگهبان نظارت در حال انجام میان معرض خطر دسته بندی مانند مغازه داران و افسران پلیس, سلامت کارگران و روزنامه نگاران به تشخیص سکوت جامعه انتقال رمان coronavirus.

در مه 14, 39 ساله نانوایی-مالک در Puttadi در Vandenmedu panchayat آزمایش مثبت برای این ویروس پس از نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند به طور تصادفی در آوریل 11. او بدون علامت. پس از آزمون نتایج در آمد او پذیرفته شد به taluk بیمارستان در Thodupuzha و اعضای خانواده اش شامل همسر و دو فرزند خود در زیر قرار داده شده صفحه اصلی قرنطینه.

پس از نانوایی بوده است و بازدید صدها نفر از مردم بیش از گذشته در هفته بهداشت محلی کارگران در حال تمیز کاری برای کسانی که در منطقه ای که تا به حال اولیه تماس با صاحب نانوایی بر اساس پرخطر و کم خطر پارامترهای. تلفنی شماره های منطقه در بخش بهداشت و درمان منتشر شده در رسانه های اجتماعی, درخواست از مردم برای آمدن به جلو در صورتی که بازدید از نانوایی در روزهای اخیر.

ایدوککی منطقه افسر پزشکی N پریا گفت: هند اکسپرس "ما آماده یک لیست تماس از 250-300 مردم است. بسیاری از این افراد کسانی هستند که در محل نانوایی در Vandenmedu panchayat. واقعی خود را اقامت در Karunapuram panchayat که در آن تعداد بسیار کمی از مردم را به حال اولیه تماس با او. هیچ یک از کسانی که در اصلی لیست تماس هر گونه علائم تا کنون."

این منطقه همچنین قصد دارد به سطح شیب دار تا نگهبان نظارت تست از هفته آینده به بعد. در حال حاضر تنها 30 نمونه های فرستاده شده برای تست در هر هفته است.

جدا از روال سفر بین محل اقامت خود و نانوایی 39 ساله بود نیز بازدید دو نانوایی در Kattappana عمده شهر 16 کیلومتر دور را انتخاب کنید تا لوازم. مقامات بهداشت در Kattappana مطلع شده است و یک تماس-ردیابی ورزش آغاز شده است نیز وجود دارد.

تا کنون مقامات نتوانسته اند به این نتیجه چگونه 39 ساله قرارداد عفونت. اما آنها باید برخی از نظریه ها. پس ایدوککی یک منطقه همسایه تامیل نادو و بسیاری از رانندگان کامیون که از دولت آمده از طریق جنگل چک پست در Kumily حمل لوازم ضروری این نانوایی-مالک ممکن است در تماس با افراد است. با عفونت مورد بارهای صعودی در تامیل نادو کرالا در بخش بهداشت و درمان به شدت تمرکز بر مناطق مرزی مانند ایدوککی در چند هفته گذشته.

این DMO گفت: "ما گزارش می دهد که محلی رانندگان کامیون و کسانی که از TN تا به حال چای از نانوایی. که امکان قبل از ما در حال حاضر به عنوان منبع عفونت است."

یکی دیگر از نگرانی در میان مقامات است میزان قرار گرفتن در معرض نانوایی-صاحب حال با مردم محلی حتی بعد از نمونههای گرفته شده برای تست. از آنجا که هیچ دستورالعمل رسمی در quarantining کسانی که تحت آزمایش نگهبان نظارت صاحب نانوایی همچنان به فعالیت خود فروشگاه از مارس 11 تا بعد از ظهر از 14 ماه مه زمانی که نتایج در آمد.

در ضمن لیست های محلی از رانندگان کامیون که عمل در منطقه هستند که برگرفته از بررسی پست ها در Kumily و Kambammettu به طوری که آنها می تواند به ارمغان آورد تحت نظارت خالص بیش از حد.

یک دکتر در Vandanmedu panchayat شده است که بخشی از تماس با ردیابی تلاش کنند. "او تنها شیرینی است که عمل در منطقه در دو هفته گذشته. بنابراین بسیاری از مردم برای بازدید از فروشگاه. با توجه به ما تخمین تعداد مخاطبین می تواند حدود 500."

اضافه کردن به که این افزایش مقاومت از بخش عمومی به دنبال دولت جهت. "با وجود سفارشات ما چند مغازه داران در این منطقه ارائه چای و دیگر مواد غذایی به رانندگان کامیون در داخل با بستن درهای جلو. در دو روز گذشته ما متوجه دو مغازه که می خواهم."

تونی جیمز یک بخش-عضو Vandanmedu panchayat تایید کرد که تمام جاده ها را به شش بخش پوشاند Puttady شده اند مسدود و محدود کردن تمام فضایی جنبش به این منطقه است. اگر چه این منطقه شده است رسما اعلام مهار منطقه توسط مقامات منطقه لازم است اقدامات احتیاطی گرفته شده و مردم توصیه به در خانه باقی می ماند.

"ما تصمیم گرفته اند به استفاده از ارتش ما از داوطلبان به عرضه اقلام ضروری در درب خانه. ما رندانه جمع آوری مورد نیاز برای این اقلام و داروهای. حرکت نزولی این است که مردم شده اند تحت مستند برای مدت زمان طولانی در حال حاضر و در حال گرفتن بی قرار است. برخی از آنها حتی گرفتن خشونت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن