در یک منطقه نارنجی روحا کارخانه بزنید به زندگی با مبهوت شیفت

نوشته شده توسط Kavitha Iyer | روحا (raigad) | منتشر شده: 15 مه سال 2020 4:15:13 am کارکنان در Sudar

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kavitha Iyer | روحا (raigad) | منتشر شده: 15 مه سال 2020 4:15:13 am
کارکنان در Sudarshan مواد شیمیایی در روهای. بیان عکس Nirmal Harindran

شلوغ بازار و یک صف از حدود شش مرد در خارج از شهر انفرادی فروشگاه شراب علامت ورود به روحا یک شهرک صنعتی در ماهاراشترا منطقه Raigad یک منطقه نارنجی " که در آن از آن شده است در حدود 10 روز در حال حاضر از بسیاری از شهرهای قادر به باز کردن مغازه ها و کسب و کار.

صف خارج محلی مرکز بهداشت عمومی (بلور فوتونی) است که بسیار طولانی تر از کسانی که در هر فروشگاه و آن را از افرادی که مریض هستند. بسیاری از مردان در بازگشت از روستاهای نزدیک به روحا که در آن کارخانه های شیمیایی استخدام بیش از 1 لاخ مردم است.

"ما شده ایم به نام بازگشت به کار ما خدمات ضروری در کارخانه ما" گفت: Manish Patil 24 ساله از نندگن روستا در مورود که ایستاده است در خارج از Ambewadi بلور فوتونی حدود 10 متر از روحا را ماهاراشترا شرکت توسعه صنعتی (MIDC) طرح همراه با دو جوان دیگر مردانی که بیش از حد فقط بازگشت. اما قبل از پیوستن به آنها کار — سه شاغل هستند به عنوان آتش نشانی در یک واحد تولید مواد فعال دارویی (API) — آنها را مجبور به پاک کردن یک دوره قرنطینه 28 روزه. امروز سه نفر از آنها در صف برای گرفتن دست خود را مهر برای خانه قرنطینه به عنوان آنها را وارد شهر از جاهای دیگر.

"ما در اینجا تا 23 مارس و زمانی که مستند اعلام شد, ما تصمیم به بازگشت به روستاهای ما. در حال حاضر ما شده ایم به نام بازگشت به کار" Manish گفت. عمده ترین امکانات در روهای باید مرتب قرنطینه فضاهای برای کسانی که بازگشت به کار در حال حاضر.

بخوانید | قرمز و نارنجی و سبز مناطق: چک لیست کامل اینجا را

افسر پزشکی دکتر روهان Nage در Ambewadi بلور فوتونی نشده بازگشت به خانه اش در پنول از مارس 23 و باقی مانده است در تماس 24 ساعت هر روز.

"نزدیک به 900 نفر آمده اند در چند هفته گذشته به غربالگری برای قرنطینه — بسیاری از این خواهد بود افرادی که به خانه بازگشت از بمبئی و یا دیگر شهرستانها که در آن کار می کنند و در آنجا نیز تعداد زیادی که در حال بازگشت به روحا به کار در اینجا" دکتر Nage گفت.

روحا خود را تا صفر Covid موارد تا به حال, اما Mangaon در نزدیکی یک مورد مثبت و بنابراین غربالگری و quarantining اقدامات به شدت به اجرا گذاشته است. هر قرنطینه نامزد به نمایش مهر و به خواسته بازگشت به بلور فوتونی پس از 14 روز برای دور دیگری از معاینه بالینی و پس از آن یکی دیگر از 14 روز از قرنطینه توصیه می شود به گفته دکتر Nage. "گرم Panchayat نمایندگان ما کمک کادر پزشکی در نگه داشتن یک چشم بر هر کسی است که در قرنطینه."

بسیار آهسته شروع مجدد فعالیت های اقتصادی تا به حال فوری و قابل تاثیر در شهرهای Raigad – وجود مشتریان در گاراژ, سخت افزار, فروشگاه لباس, فروشگاه ها, فروشگاه های مواد غذایی, sweetmeat, فروشگاه ها. وجود دارد یک سمبوسه wallah در اکثر بازارها از طریق رستوران ها باقی می ماند توقیف هر آنچه که در حال حاضر مجاز است. ساخت و ساز ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است همراه ملی بزرگراه 66 به خصوص که در آن صلیب قلم در تقاطع که در آن یک شاخه جاده به Alibag محبوب گریز برای Mumbaiites.

این خپلی-پالی جاده خپلی-Pen جاده و پنول-گوا NH 66 تمام شده است تحت تعمیرات برای نزدیک به دو سال و جاده فعالیت های ساخت و ساز در جریان است در امتداد هر چند نه به عنوان سریع به عنوان رانندگان خواهد بود.

در شهرهای Wadkhal قلم Jite و روحا زنان از نزدیکی روستاهای ساحلی هستند اندود شده تا هر دو در یک محوطه جداگانه و یا در امتداد جاده اصلی بازار با pomfret, surmai (kingfish), rawas (هندی قزل آلا) shipmate (صدف), bangda (mackerel) و bombil (Bombay duck) از صبح امروز گرفتن.

از 44 واحد صنعتی در روهای را ماهاراشترا شرکت توسعه صنعتی (MIDC) طرح 36 از سر کار بیش از 10 روز گذشته گفت: MIDC معاون مهندس Maloji Nimbalkar هر چند بسیاری از آنها در عملکرد در حدود 40 درصد از ظرفیت عادی. حداقل یک Arsalan کارخانه های لبنی است که باعث می شود پپسی در حال انتظار برای دریافت سفارشات به راه اندازی مجدد کسب و کار – مستند و خاموش شدن از هتل ها و رستوران ها را تحت تاثیر تقاضا برای نوشابه های گازدار و دیگر بسته بندی نوشیدنی ها.

"ما نسبت به این واقعیت است که راه اندازی مجدد کارخانه مرکزی به کلی اقتصادی تجدید حیات و ما به دقت به تعطیل تامین آب و یا امکانات دیگر حتی برای یک روز. بنابراین زمانی که اولین واحد از سر کار ما کارخانه تصفیه آماده و تهیه بلافاصله" Nimbalkar گفت: هند اکسپرس.

بزرگترین واحد در روهای اجرا توسط Sudarshan, مواد شیمیایی هند بالا تولید کننده رنگ روغنها و روح آراسته تسهیلات معرفی کرده است یک سری از اقدامات ایمنی است که در حال حاضر باقی می ماند برای آینده قابل پیش بینی از اجتماعی فاصله و مبهوت زمانبندی در غذاخوری به دو بار در یک روز غربالگری برای هر فرد در محوطه دانشگاه با یک تماس حرارتی ابزار.

"ما با استفاده از 90 لیتر مواد ضد عفونی کننده روزانه برای تمیز کردن تمام مناطق washrooms ضد عفونی هستند دو بار در روز وجود دارد 100 درصد استفاده از ماسک و دست sanitiser" گفت: Ranjeet سینگ دولت سر در روهای مرکز.
B N Kadam, دانشیار معاون رئیس جمهور (آثار) گفت: حدود 100 کارگران مهاجر مانده در تاسیسات که در آن زندگی ترتیبات در حال حاضر ساخته شده برای یک درصد از کارگران با مواد غذایی رایگان و امکانات لباس های شسته شده.

با حدود 900 قرارداد کارگران در این مرکز علاوه بر 600 در رول برخی از کارگران از Bihar, Madhya Pradesh و بیهار هنوز هم مشتاق به بازگشت به خانه پس از محدودیت ها برداشته اما این شرکت پیش بینی نیست کمبود نیروی کار. "در مقابل مردم محلی از مناطق نزدیک خواهد استخدام شود. ما در حال حاضر به ملاقات آنها و آموزش آنها را در یک لیست انتظار از کارگران در دسترس است" Kadam گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن