در امریتسار شهرستان دیواره pandemic طول می کشد تلفات در مواد غذایی معروف مفاصل

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 8:03:48 pm Girdhari لعل ف

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 8:03:48 pm
Amritsar eating joints, Amritsar coronavirus cases, Amritsar famous food joints, India news, Indian Express Girdhari لعل فروش حلوا. او باعث می شود تماس دائمی مشتریان به خرید حلوا زمانی که او پیدا نمی کنید به اندازه کافی مشتریان. در امریتسار در شنبه, جولای 18 سال 2020 است. (اکسپرس عکس رعنا SIMRANJIT سینگ)

معروف 'Kesar دا Dhaba' در کوچه های باریک از شهرستان جداره در امریتسار بسته شد به مدت دو هفته در ماه گذشته پس از تبدیل شدن به بخشی از مهار منطقه. آشپزخانه آتش سوزی شده اند روشن دوباره در dhaba, اما مشتریان یک چشم نادر است.

در حالی که شهرستان جداره آن شناخته شده است غذایی مجلل و معروف از eateries آن انبوه جمعیت و تراکم خطوط را ساخته اند آن را در معرض خطر منطقه در میان Covid-19 بیماری همه گیر. که دلیل است که مواد غذایی خروجی صاحبان اینجا رنج و زیان های بزرگ.

"هر زمان که کسی می آید و ما از آنها بخواهید برای پاکسازی دست خود را و پس از آن ما پاکسازی جدول. ما دوباره پاکسازی جدول زمانی که مشتریان انجام می شود ، اما بسیاری از مشتریان در آینده شده است. ما مطمئن هستیم که آن را در حال رفتن به صورت عادی. ما شده اند به فروش, آنلاین, اما به طور کلی فروش شده اند و نهفته" گفت: رامش صاحب Kesar Dhaba.

"کسب و کار ما را بهبود بخشد و تنها اگر دهلی نو می یابند از coronavirus زیرا تنها در آن فرودگاه باز خواهد شد و گردشگران خواهد بود مجاز آمده از ایالات آمریکا و کشورهای دیگر. بسیاری از کسب و کار ما می آید از گردشگران و آنها را از آمدن به شهر در حال حاضر. من فکر نمی کنم دولت می تواند انجام دهد بسیار به ما کمک می کند گفت:" Ashawani فقط مدیر Bharavan دا Dhaba, یکی دیگر از مواد غذایی معروف مشترک در شهرستان جداره.

Amritsar eating joints, Amritsar coronavirus cases, Amritsar famous food joints, India news, Indian Express Kulcha زمین در حال حاضر خالی جداول که بیش از حد زمانی که نیمی از جداول حذف شده اجتماعی را حفظ فاصله در امریتسار در شنبه, جولای 18 سال 2020 است. (اکسپرس عکس رعنا SIMRANJIT سینگ)

دیواره شهرستان است به همان اندازه معروف برای کوچک دکه مواد غذایی و بازارهای خیابانی که محبوب با مردم محلی و گردشگران است.

خیابان بازار مواد غذایی Ganj دی موری یک مثال کامل از یک منطقه که در آن مردم محلی و همچنین گردشگران می خواهم به خوردن.

از گیاهی به غیر از مواد غذایی گیاهی و غذاهای شیرین همه چیز در اینجا نشان دهنده محلی طعم و مزه.

معروف برای 'گور و Sujji دا حلوا', Girdhari لعل تا به حال بسیاری از مشتریان دائم برای آخرین 35 سال است.

صحبت کردن به هند اکسپرس Girdhari لعل گفت: "من را دیده اند و نه چیزی شبیه به این در طول عمر من است. من بسیاری از مشتریان که آمده به من دو یا سه بار در هفته به خوردن حلوا. من نیز گردشگران است. اما در حال حاضر مشتریان محلی نیز نمی آیند. بنابراین گاهی اوقات زمانی که من در سمت چپ با حلوا در بسته شدن غرفه و پس از آن من سعی کنید به تماس با برخی از مشتریان دائم و درخواست آنها برای خرید باقی مانده حلوا. بسیاری از آنها را به خرید آن را از من به دلیل شخصی ما روابط از سال اما هنوز هم آن را بسیار سختی برای همه ما بود. من نمی دانم وقتی که آن را به پایان و کسب و کار عادی از سر گرفته خواهد شد."

یکی دیگر از غرفه صاحب Surinder افزود:"این بسیار دشوار است به تغییر عادات غذایی اما coronavirus نشان داده است که ترس از مرگ می تواند غلبه عشق برای مواد غذایی است. من شده اند به فروش پوری و aaloo-cholay برای 20 سال گذشته. این نوع صبحانه برای بسیاری از مردم و مغازه داران در شهرستان جداره. آنها نمی توانند بدون آن زندگی می کنند. اما در حال حاضر تعداد کمی از مردم می آیند. برخی از مشتریان من به من گفت که آنها دوباره شروع به خوردن پس از coronavirus است"

Amritsar eating joints, Amritsar coronavirus cases, Amritsar famous food joints, India news, Indian Express Ahmad دی Lassi چند مصرف کنندگان با توجه به COVID-19 در امریتسار در شنبه, جولای 18 سال 2020 است. (اکسپرس عکس رعنا SIMRANJIT سینگ)

در زمان عادی مشتریان را در تلاش برای پیدا کردن یک جدول در Kulcha زمین معروف Amritsari Kulcha سازان در Ranjit خیابان. همه چیز در حال حاضر متفاوت است. نیمی از جداول حذف شده اجتماعی را حفظ فاصله و هنوز اشغال است نه 100 درصد.

"ما Kulcha معروف در جهان است اما در حال حاضر جهان نمی تواند به ما با توجه به کوروناویروس. من کاهش می یابد من به نیمی از نیروی کار به عنوان بسیاری از آنها رفته اند بازگشت به روستاهای خود را. من فکر می کنم در این سال است که در حال حاضر به هدر رفته و ما امیدواریم که که ما شروع دوره نقاهت بعد از سال آینده" گفت: صاحب Pawandeep سینگ.

معروف Beera مرغ در Majitha جاده است که هنوز هم باز برای مشتریان است. آن است که تنها با پذیرش سفارشات آنلاین.

"من باز رستوران. ما در حال فروش فقط آنلاین. من شاغل برخی از پسران برای ارائه مواد غذایی در خانه. در حال حاضر ما در حال بسته فقط در محلی مشتریان و مشتریان محلی را نیز خواستار شده است در اعداد بزرگ. ما نه تنها درد و رنج به علت عدم گردشگران اما در ابتدا ما همچنین رنج می برد با توجه به شایعات که coronavirus گسترش از مرغ" گفت: Gurpreet سینگ صاحب Beera مرغ.

او افزود: "من باید افزایش حداقل 20 تومان به ازای هر کیلوگرم برای هر ظرف به طوری که زنجیره تامین می تواند در بهبود برخی از ضرر و زیان ناشی از خبر جعلی."

Harjeet سینگ صاحب Makhan ماهی سرزنش سیاست های دولت برای اضافه کردن به مشکلات خود میدانند.

او گفت: "من درک نمی کنم آنچه که دولت می خواهد به انجام است. آن را اجازه داده است اتوبوس به اجرا با حداقل 60 مسافر در هر. اما دولت مجاز است تنها 50 نفر است که بیش از حد در رستوران از حداقل 5000 متر مربع. آیا شما پیدا کردن هر گونه منطق پشت این دو پارامتر مربوط به Covid-19? همچنین دستور وجود دارد که در مغازه ها باید تعطیل توسط 8.30 ساعت وقتی که آن زمان برای مردم شروع به بیرون آمدن از خانه های خود به شام خارج است."

این بیماری همه گیر است و حتی در امان Gian دی Lassi باید متوقف خروجی در حالی که بازگشت از معبد طلایی. تاسیس در سال 1921 Gian دی Lassi معروف است lassi و خاص آن khoeya, شیر, شیرین, ظرف.

"ما با چپ 25 درصد از کسب و کار ما. گردشگران در حال و نه در آینده. مدرسه و کالج ها بسته می شوند تا دانش آموزان در حال و نه در آینده. ما کارگران رفته بود به خانه متحده از طریق Sharamik قطار و در حال حاضر آنها نیز قادر به بازگشت به علت در دسترس نبودن از قطار" گفت: Mohinderpal Thakur صاحب Gian دی Lassi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب