در دو هفته دوم طوفان به سمت هند و سواحل

نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | به روز شده: مه 31 سال 2020 6:01:58 pm "تحت تاثیر این سیستم در

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar | پونا | به روز شده: مه 31 سال 2020 6:01:58 pm
Cyclone near west India, Arabian sea cyclone, monsoon updates, weather news, cyclone amphan, low pressure in Arabian Sea, India Meteorological Department, IMD, indian express "تحت تاثیر این سیستم در حد متوسط به بارش باران های سنگین انتظار می رود که بیش از کارناتاکا گوا جنوبی ماهاراشترا و مسکونی تا ژوئن 3," گفت: یک مقام ارشد از آی پونا.

در طول دو هفته سواحل هند نیروبخش است برای یکی دیگر از گردباد این بار در امتداد غرب است.

هند هواشناسی بخش (IMD) تبدیل شده و در آن cyclone-سازمان دیده بان بیش از یک کم فشار سیستم که تشکیل شده در روز یکشنبه. آن را در حال حاضر نهفته است بیش جنوب شرقی و شرق و مرکزی دریای عرب فقط خاموش شمالی-کرالا و کارناتاکا ساحل که روز یکشنبه بعد از ظهر.

طوفان Amphan تشکیل شده در خلیج بنگال در حال ضربه بنگال و بنگلادش در مارس 20.

"کم فشار است که به احتمال زیاد به تمرکز به افسردگی بیش از 24 ساعت آینده و به احتمال زیاد به شدت به یک سیکلون طوفان سه شنبه" آخرین بولتن صادر شده توسط آی بخوانید.

اگر متوجه این طوفان است که انتظار می رود به گذشتن از شمال تا 2 ژوئن و بعد از آن کج در شرق جهت اینچ و نزدیک به سواحل غرب است. انتظار می رود برای رسیدن به شمال ماهاراشترا و گجرات آی گفته و علت بارش در اطراف ژوئن 3.

"تحت تاثیر این سیستم در حد متوسط به بارش باران های سنگین انتظار می رود که بیش از کارناتاکا گوا جنوبی ماهاراشترا و مسکونی تا ژوئن 3," گفت: یک مقام ارشد از آی پونا.

در طول سه روز گذشته مشابه کم فشار سیستم شکل گرفته در غرب دریای عرب تا به حال تشدید به افسردگی می شود. آن است که در حال حاضر نزدیک به سواحل عمان و باقی خواهد ماند تا حد زیادی ثابت برای آینده 12 ساعت.

در ضمن شرایط در حال تبدیل شدن مطلوب برای غرب موسمی برای پیشبرد بیش از بقیه نقاط مالدیو-Comorin مناطق طی 24 ساعت آینده.

موسمی است که به احتمال زیاد برای شروع بیش از کرالا در عرض 24 تا 36 ساعت آی مقامات گفت.

"تحت تاثیر این سیستم در حد متوسط به بارش باران های سنگین انتظار می رود که بیش از کارناتاکا گوا جنوبی ماهاراشترا و مسکونی تا ژوئن 3," گفت: یک مقام ارشد از آی پونا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن