در اول راه آهن بسته آموزش حمل و نقل خشک فلفل در سراسر مرز به بنگلادش

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:33:57 pm از طریق COVID-19 بحران راه آهن گرفته شده

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:33:57 pm
indian railways, railway parcel train, dry red chillies, bangladesh, guntur, indian express از طریق COVID-19 بحران راه آهن گرفته شده یک سری از مراحل به افزایش بسته آموزش ترافیک.

از راه آهن تا عمل خود را همیشه اول ویژه بسته قطار به بنگلادش, حمل و نقل خشک فلفل از آندرا پرادش را گنٹور منطقه به کشور همسایه.

کشاورزان و تجار در داخل و اطراف گنٹور منطقه زودتر منتقل خشک فلفل توسط جاده به بنگلادش در مقادیر کوچک.

در طول مستند دوره زمانی که آنها نه می تواند حرکت این ضروری کالا از طریق جاده و راه آهن و مقامات نزدیک consignors و توضیح داد: امکانات حمل و نقل تولید شده توسط راه آهن ملی حامل گفت.

خشک فلفل شد و سپس با انتقال به صورت فله به Benapole در بنگلادش توسط راه آهن از طریق ویژه پاکت اکسپرس در جولای 10.
آن نیز کمک کرده و در کاهش هزینه های حمل و نقل. ارسال فلفل به کشور همسایه توسط جاده هزینه حدود 7,000 تومان در هر تن در حالی که هزینه برای حمل با قطار کالا آمده است به Rs 4,608 در هر تن.

"برای اولین بار راه آهن هند لود ویژه بسته آموزش فراتر از مرزهای این کشور به Benapole در بنگلادش با خشک فلفل از Reddipalem در گنٹور منطقه آندرا پرادش" این راه آهن در بیانیه ای گفت.

Guntur و مناطق اطراف آن در آندرا پرادش به خوبی شناخته شده برای کشت فلفل است. کیفیت این مزرعه تولید در سطح بین المللی مشهور منحصر به فرد آن در طعم و نام تجاری. برای حرکت این محموله توسط قطار کالا آن است که اجباری برای کشاورزان و تجار بسیج مقدار به صورت فله حداقل بیش از 1500 تن در هر سفر.

"برای کاهش این مشکل و به منظور تسهیل کاربران راه آهن به حرکت خود مقادیر در مقادیر کم یعنی تا حداکثر 500 تن در هر سفر گنٹور بخش جنوبی راه آهن مرکزی در زمان ابتکار عمل و منتقل ویژه پاکت اکسپرس به بنگلادش" بیانیه ای گفت:.

"این کمک کرده است تا کشاورزان و بازرگانان از گنٹور به بازار مزرعه تولید فراتر از مرز کشور توسط حمل و نقل خشک فلفل به مقدار کم از طریق ویژه پاکت اکسپرس" آن را گفت.

بر این اساس یکی از ویژه پاکت اکسپرس قطار متشکل از 16 بسته وانت نقل مکان کرد به Benapole در بنگلادش در جولای 10 راه آهن گفت. آن گفت: هر بسته ون لود شد با 466 کیسه های خشک و فلفل به وزن حدود 19.9 تن و وزن کل انجام شده توسط ویژه بسته های اکسپرس در حدود 384 تن است.

هزینه در هر تن برای حمل مخصوص پاکت اکسپرس تومان است 4,608 و است که بسیار ارزان و مقرون به صرفه نسبت به حمل و نقل جاده ای که به مقدار 7,000 تومان در هر تن بیانیه ای گفت:. از طریق COVID-19 بحران راه آهن گرفته شده یک سری از مراحل به افزایش بسته آموزش ترافیک.

حمل و نقل اقلام ضروری مانند لوازم پزشکی, تجهیزات پزشکی, مواد غذایی, و غیره. در پاکت کوچک اندازه بسیار مهم است موارد مورد نیاز برای کسب و کار و همچنین مصرف اهداف آن گفت.

به منظور پر کردن این نیاز حیاتی راه آهن ساخته شده است راه آهن بسته وانت موجود برای سریع حمل و نقل انبوه توسط e-commerce اشخاص و مشتریان دیگر از جمله دولت های ایالتی. راه آهن در حال اجرا در زمان مطرح بسته ویژه قطار در انتخاب راه برای اطمینان از عرضه بدون وقفه را از موارد ضروری ملی حمل و نقل گفت. مجموع 4,434 بسته قطار را اجرا بین مارس 22 جولای 11, آن را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن