در اولین J&K قرنطينه اسب که وارد از منطقه قرمز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:03:18 pm به عنوان اسب همراه با آن سوار

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:03:18 pm
jammu kashmir lockdown, jammu kashmir coronavirus cases, coronavirus news, 14 day quarantine به عنوان اسب همراه با آن سوار و دیگر مردم آمده بودند از منطقه قرمز دامپزشکان گفت که آن را نیز می تواند تبدیل به یک حامل است. (بازنمودی/بلومبرگ)

در ابتدا در قلمرو اتحادیه های جامو و کشمیر دولت فرستاده است یک اسب به 14 روز خانه قرنطینه در Rajouri منطقه.

با توجه به Rajouri اضافی معاون کمیسر شیر Singh, اسب آورده بود به منطقه در روز سه شنبه توسط یک زن 21 ساله جوانان از کشمیر را Shopian منطقه است که اعلام یک منطقه قرمز.

جوانی بود که در میان پنج نفر که از Shopian از طریق مغول جاده, او گفت:, و اضافه کرد که همه آنها را ره در نزدیکی Dehra کی گلی و ارسال به اداری قرنطینه در انتظار آزمون خود را گزارش.

به عنوان یکی از آنها حامل یک اسب دامپزشکی پزشکان نامیده می شدند برای چک آپ پزشکی از حیوانات و آنها آن را پیدا نمی داشتن هر گونه تب.

به عنوان اسب همراه با آن سوار و دیگر مردم آمده بودند از منطقه قرمز منطقه دامپروری گروه پزشکان گفت که آن را نیز می تواند تبدیل به یک حامل است.

آنها پیشنهاد توزیع بیش از حیوان به جوانان در خانواده با توصیه به استفاده از آن را برای سواری و یا در نزدیکی آن بدون در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای 14 روز یا تا زمانی که سوار آن را گزارش آزمون می آید منفی Singh اضافه شده است.

اشاره به این که Rajouri دولت های منطقه در نظر گرفتن تمام اقدامات احتیاطی در نمایی از دره کشمیر را Hirpora ایجاد کرد همراه مغول جاده یک کانون پس از تست از 41 نفر مثبت شده است. یک فرد که به تازگی به Rajouri از Hirpora نیز مورد آزمایش قرار Covid مثبت او اشاره کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب