آی هشدار نسبت به بارش باران های سنگین در بمبئی در جنوب گجرات بیش از سه روز آینده

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 10:26:55 am قبل از نم نم باران موسمی در

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 10:26:55 am
قبل از نم نم باران موسمی در بمبئی (اکسپرس عکس/Nirmal Harindran)

مسکونی-گوا بمبئی و بخش هایی از جنوب گجرات را تجربه سنگین و بسیار سنگین و بارش طی سه روز آینده هند هواشناسی بخش (آی) گفت: در آن صبح جلسه امروز است.

این خواهد بود که تحت تاثیر افسردگی که در حال حاضر وضع 370kms جنوب Panjim, 690kms جنوب-جنوب غربی بمبئی و 920kms جنوب گجرات ساحل.

"به خوبی مشخص شده کم فشار سیستم به شدت افسردگی و شدت بیشتر به یک سیکلون طوفان طی 24 ساعت آینده" خواندن بولتن صادر شده در صبح روز دوشنبه.

گردباد است که رهبری به سمت شمال ماهاراشترا و مجاور جنوب گجرات coast است به احتمال زیاد به آمار زمین ژوئن 3.

یک منطقه عاقلانه هوا صادر شده توسط آی, است و قرار است در پلقر در "هشدار قرمز" با امکان بسیار سنگین باران در مکان های جدا شده برای ژوئن 3 و 4. بمبئی و تانه در ضمن قرار داده شده است در "هشدار نارنجی" با امکان سنگین را بسیار سنگین و بارش باران در چند مکان. با توجه به آی بمبئی سه حوزه هستند به احتمال زیاد برای دریافت باران/ ابری در ژوئن 1 و 2.

نور متوسط بارندگی در اکثر نقاط با جدا سنگین و بسیار سنگین دوش به احتمال بسیار زیاد بیش از Lakshadweep منطقه ساحلی کرالا و کارناتاکا در 31 مه و ژوئن 1 تحت تاثیر این طوفان یک آی بولتن متحده است. سنگین و بسیار سنگین و بارش باران است که به احتمال زیاد در جنوب گجرات شمالی مسکونی, Madhya ماهاراشترا, دامان, دیو Dadra & ناگار هاولی در ژوئن 3 و 4 آن می افزاید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب